Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Re: IFA
Paráda,takhle na fotu vypadá jak nová, ikdyž věřím,že do tvého standardu se tak tak vlezla
Takových příležitostí a dílů již bude čím dál více ubývat, tak urvi co se dá, ikdyby jsi měl doma vybetonovat poslední trávník a zastavět sklady
Já to samé dělám s díly na ZTéčka,sbírám vše co se mi líbí
Jenom takový malý dotaz,nevíš jaký převod má přední hnaná náprava z L60ky?
Takových příležitostí a dílů již bude čím dál více ubývat, tak urvi co se dá, ikdyby jsi měl doma vybetonovat poslední trávník a zastavět sklady
Já to samé dělám s díly na ZTéčka,sbírám vše co se mi líbí
Jenom takový malý dotaz,nevíš jaký převod má přední hnaná náprava z L60ky?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Ahojte, hele co říkáte na převodovku s tímto vývodem?
https://auto.bazos.cz/inzerat/74539506/Dily-IFA-W50.php
Hodili by se mě díly i kabina... Ten vývod bych chtěl použít jako pohon špalíkovače Ale nevím jestli má ta převodovka vzadu vývod na čerpadlo a jestli by se vešla pod korbu?
Díky
https://auto.bazos.cz/inzerat/74539506/Dily-IFA-W50.php
Hodili by se mě díly i kabina... Ten vývod bych chtěl použít jako pohon špalíkovače Ale nevím jestli má ta převodovka vzadu vývod na čerpadlo a jestli by se vešla pod korbu?
Díky
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Zdravím a u tohoto těžkého vývodu byl standartně vývod dozadu a to třeba na vývěvu nebo hydraulické čerpadlo u jeřábu a hasičského provedení. Zatižitelnost byla asi cca 30 kw. Nachází se mezi kabinou a nástavbou a tak se dá využít pro jiné účely. Zapíná se stlačeným vzduchem.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Včera jsem byl v Brandýse n/L pro tuto kabinu a celou demontáž jsem dělal sám, ale díky centrále, flexe a hydraulický ruce to šlo dobře. Dneska jsem kabinu zbavil těžkých podlahových gum a zjisti nedobrý stav podlahy. Ta je sice lepší než na zelený a další modrý Agro L60, kde je ta podlaha skoro pryč a drží to jen ta velice tlustá podlahová guma pohromadě. Takže nakonec jsem se rozhodnul vzít tu z EX autoškoly kterou jsem dotáhnul na podzim a tam je kabina alespoň v podlahách skvělá. Je to těžký po skoro 30 letech sehnat něco zachovalýho, vše je větší nebo menší šrot. Poptával jsem zánovní kabinu skoro 4 měsíce, ale bez šance
Volvo FL 614.
- breakenter
- Příspěvky: 124
- Registrován: stř pro 28, 2011 3:23 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: IFA
Není nad vlastní techniku a její možnosti, to se to pak dělá
Tady něco málo hezkých kousků.
Tady něco málo hezkých kousků.
IFA W50 4x4 LAZ (turbo)
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Tam to mám dobře projetý s W50, jen letos jsem to nezvládnul protože mám dost práce okolo přípravy renovace L60 DSK-ND. Zrovna jsem se vrátil z Annabergu v D. kde jsem koupil zánovní 24 voltový oranžový maják Ruhla, včera u Zdic jsem koupil první tento maják a příští týdem mám v Drážďanech zamluvený originálně zabalený nový. Vše sháním originální a na 24 Volt, na 12 volt mám na skladě tři. Je to fuška poshánět nový nebo zánovní. Ostatně cokoliv na L60 sehnat nový originální je již zázrak a renovace je velice náročná po všech stránkách.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Teda nyní jsem zíral, když jsem si četl info o posledním srazu IFA v Ludwigsfelde. Již pár lidí dostalo nyní pokutu protože projeli zonou 30 km rychleji a to když jeli v koloně IFA W50 a L60 do Horstwalde. To je teda již šílený i veteráni snadno překročí povolený limit ve městě a město který akci pořádá je pak dodatečně kasíruje.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Mně už to začíná splývat, obecně mi připadá,že je snad každý trestaný v podobě finančního postihu za to, že něco má.
Čím dál více platí heslo "Blaze tomu kdo nic nemá" A obávám se,že to bude ještě horší, protože stát bude mít v pokladnici čím dál více hlouběji, tak se bude snažit peníze naškrabat kde se dá a budeme platit za kde jaký prd.
Čím dál více platí heslo "Blaze tomu kdo nic nemá" A obávám se,že to bude ještě horší, protože stát bude mít v pokladnici čím dál více hlouběji, tak se bude snažit peníze naškrabat kde se dá a budeme platit za kde jaký prd.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
U nás je ještě dobře, zrovna kolega z D. psal kolik zaplatil za zdravotní prohlídku po 50 letech aby mohl jezdit s koníčkem Ifou a jde to se všema poplatky skoro až k 600 eur. To jen za rok, a daň za Ifu je taky více než 1000 euro a tak koníček je to nesmírně drahej.
U nás je to ještě sranda a snad to ještě chvilku vydrží.
U nás je to ještě sranda a snad to ještě chvilku vydrží.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Tato L60 vypadá docela dobře a do podobnýho stavu plánuju dát i mojí renovovanou L60 DSK, akorát bude v originální modré barvě.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... -276-19896
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... -276-19896
Volvo FL 614.
Re: IFA
Pěkná hláška na tom čelním skle
Až na ty kolotočářské úpravy jinak moc pěkný vůz
Až na ty kolotočářské úpravy jinak moc pěkný vůz
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
Jirko, malý dotaz,jak tak máš doma rozkuchané ty 60ky, tak mrkni o chvilce na motory,docela by mne zajímalo, jestli jsou stejné,nebo na kolik jsou rozdílné příruby na motorech 4VD a 6VD z L60ky pro připojení spojkové skříně, resp. jestli by šly teoreticky ty motory zaměnit nebo ne. Dík.
Kamarád má kombajn E524, kde jdou motory 6VD z L60tek a taky mu klekl na kavitaci,tak zvažuje alternativy.
Kamarád má kombajn E524, kde jdou motory 6VD z L60tek a taky mu klekl na kavitaci,tak zvažuje alternativy.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Ahoj a bohužel tyto motory jsou zcela rozdílné a vůbec není možná záměna jednotlivých dílů. Já bych se klonil i k použití jiného motoru v případě kombajnu, takový motor Volvo FL s 152 kw co jsem vyndal z prvního Volva je kompaktnější než z L60 a tak s zástavbou by nebyl problém a jen by se musela vzít ISO příruba spojkové skříně. A bylo by po starosti s kavitací. Totiž každý motor L60 bude napaden kavitací v menší nebo větší míře a to dle použité chladící kapalině a zda byl po GO nebo nebyl.
Volvo FL 614.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů