Kamaz, Ifa, Roman a další jiní "exoti"

Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek

Odpovědět
feex
Příspěvky: 64
Registrován: sob črc 28, 2007 6:10 pm

Příspěvek

PRODAM,
Ifa L60 r.v.1989 ,125KW, 9150 ccm, 12,3t s privesem 24t
fer stav , ale nutny mensi opravy, pneu sou spuchrely, jinak v poho, detaily na feex@seznam.cz
je udelana jako obytna , ale TP je klasicky nakladni

foto na http://album.volny.cz/ifa/
ned říj 26, 2008 11:58 pm

Uživatelský avatar
Šurda
Příspěvky: 457
Registrován: pát pro 01, 2006 6:23 pm
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Zdarec,
mám Ifu L60, 4x4.
Při přeřazení z jedné řady na druhou, jak se to zahřeje se ozývají rány jak prase. Dokud je to studené tak to cvaká pěkně hladce, ale po ohřátí, hlavně z malé na velkou, rana jak cyp.
Jednou to bouchne, jednou ne. Už jsem tam dal hustší olej, ale je to stejné. Dělá to ale stejně už třetím rokem, najeto kolem 30 tisíc, ale zatím se nic nevysypalo.
Máte někdo tucha co by tam mohlo být, a jak moc si toho nemám všímat?
Vzhledem k ceně náhradních dílů, bych ale raději něco opravil zavčas.
P.S. Jen pro zajímavost, vite co chtěj za třícestnej ventil???
22 tis. Kč bez DPH :shock: :shock: :shock:
No už je tam českej za 700,- a jede to taky...
pon lis 03, 2008 7:01 pm

SKURAN
Příspěvky: 63
Registrován: pát lis 16, 2007 5:00 pm
Bydliště: Sosnová Č.L.

šurdovi

Příspěvek

Ahoj . To bouchání při řazení by mohlo dělat: na konci hlavní převodovky je malá. V ní se řadí vzduchem malá/velká kulisa a to má synchrony. Mě se vysypaly a pak mi to takhle bouchalo,protože to řadilo na tvrdo. Pokud to rozděláš včas,tak se to dá celkem levně opravit. Jsou tam jen perka a kuličky a ty se buď seženou z něčeho,nebo koupí(ve Varnsdorfu je měli). Ohledně toho českého třícestného ventilu - moc by mne zajímalo ,jak to jde udělat. Z čeho se to dá nahradit a jak se zapojí. Dík a měj se hezky. Standa Sosnová
úte lis 04, 2008 6:03 am

w50l
Příspěvky: 211
Registrován: úte črc 17, 2007 6:23 pm
Bydliště: Stát Kopytov

Příspěvek

Technická otázka, jak je to s věncem na setrvačníku. Dá se otočit? Eventuelně, neměl by někdo koplet? Mám ho docela očesaný :?
IFA W50L
stř lis 05, 2008 10:07 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Otočit by se měl dát, protože to píšou v dílenské knize. Taky se to pozná podle náběhů na zubech pokud jsou i ze strany spojky tak pak je to OK.
Volvo FL 614.
stř lis 05, 2008 10:34 pm

SKURAN
Příspěvky: 63
Registrován: pát lis 16, 2007 5:00 pm
Bydliště: Sosnová Č.L.

Příspěvek

věnec setrvačníku jde 100% otočit. Dělali jsme to.
čtv lis 06, 2008 12:06 am

w50l
Příspěvky: 211
Registrován: úte črc 17, 2007 6:23 pm
Bydliště: Stát Kopytov

Příspěvek

Díky za info.
Ještě, kdyby se něco stalo, nemá někdo jeden navíc? A je moc složité se k němu dostat? Někdo mi tvrdil, že dostat se na spojku u Ify je porod. Tak nevím.
IFA W50L
čtv lis 06, 2008 11:22 pm

SKURAN
Příspěvky: 63
Registrován: pát lis 16, 2007 5:00 pm
Bydliště: Sosnová Č.L.

Příspěvek

Jestli máš sklopku,tak je to brnkačka. Zvedneš korbu,odšroubuješ příčku na rámu akardanku a jsi u ní. Pokud máš valník,tak nejlépe na rampu,a holt ze spodu. Ale celkem to jde. 8)
pát lis 07, 2008 12:36 pm

w50l
Příspěvky: 211
Registrován: úte črc 17, 2007 6:23 pm
Bydliště: Stát Kopytov

Příspěvek

Tak jak se k němu dostanu, nahřát? Nebo jak ho dostanu dolů?
IFA W50L
pát lis 07, 2008 5:52 pm

Uživatelský avatar
Honza.S
Příspěvky: 64
Registrován: sob čer 16, 2007 2:13 pm
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek

K tý převodovce, sinchronizační kroužky toho přepínání řad. Před 15 lety stály ve Vansdorfu kus 600,- teď to bude určitě víc. Jinak mě to bouchalo na jednu stranu, při řazení dolů, nahoru to bylo OK.
KDYŽ AUTO TAK JEDINĚ 4X4.
pát lis 07, 2008 9:30 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Ten věnec rovnoměrně ohřát autogenem a pak ho srazit dolů ze setrváku. Před nasazením zase ohřát a narazit až na doraz na setrváku. Věnec neohřívat nad 250 C jinak může dojít ke změně pevnosti zubů!
Volvo FL 614.
pát lis 07, 2008 10:07 pm

Uživatelský avatar
Honza.S
Příspěvky: 64
Registrován: sob čer 16, 2007 2:13 pm
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek

Nebo ho dej do trouby, jestli se ti tam vejde.
KDYŽ AUTO TAK JEDINĚ 4X4.
sob lis 08, 2008 6:09 pm

Uživatelský avatar
Hagen
Příspěvky: 140
Registrován: čtv říj 19, 2006 8:11 pm

Příspěvek

Honza.S píše:Nebo ho dej do trouby, jestli se ti tam vejde.
A setrvačník dej zase do mrazáku, jestli se tam vejde :D
Nejvíc mě baví dělat ze starejch vraků nový nezničitelný stroje.
pon lis 10, 2008 11:34 am

w50l
Příspěvky: 211
Registrován: úte črc 17, 2007 6:23 pm
Bydliště: Stát Kopytov

Příspěvek

No sranda bude ještě s tou montáží. Je to sice sklopka, ale s hydraulickou rukou. Takže asi horší, než valník.
IFA W50L
pon lis 10, 2008 7:01 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

A nebylo by jednoduší vyndat motor a udělat to krásně a pohodlně? U W 50 vytáhnot motor není problém. Nyní stavím novou Ifu a mám ji odstrojenou a motor budu taky měnit , ale bez kabiny je to přímo saloní práce.
Volvo FL 614.
úte lis 11, 2008 12:23 am

Odpovědět

Zpět na „OSTATNÍ ZNAČKY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů