Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Tak díky HR je to složený a na autě to bylo celkem do 3,3 metru výšky. Použitelný jsou jen nápravy, pera a disky ale jsem rád za to protože ty disky L60 jsou již vzácnost.
Po cestě byla moje W50 dloho suveréně nejstarší auto a až u Benátek nad J. jsem potkal uhlířskou W50 4x2 a tak jsme se pozdravili. Pak byla ještě jedna Avia a Liaz a to je vše.
Po cestě byla moje W50 dloho suveréně nejstarší auto a až u Benátek nad J. jsem potkal uhlířskou W50 4x2 a tak jsme se pozdravili. Pak byla ještě jedna Avia a Liaz a to je vše.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Tak dneska jsem si přivezl z Auerbach/ Vogtland kompletní držák rezervy L60 pro balonové kolo a na fotkách z inzerátu sice vypadal slušně, ale jako vždy fotky zkresluji a bude na něm renovační práce . Sehnat dnes tyto díly je nesmírně komplikovaný a i drahý a tak renovace L60 je opravdu nákladný koníček. Po ne dlouhé cestě jsem za hranicema viděl tolikrát IFU W50 a L60 jako u nás asi za celý rok dohromady.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Vidím,že je jaro tady a ty se znovu rozjíždíš.
Gratuluji k úlovku,jen tak dál. Někdy bych měl zase přijet k tobě na odbornou exkurzi, již je u tebe na co koukat
Jinak možná ještě než ten držák rezervy namontuješ,tak by nebylo marné ho poměřit a udělat k němu výkres, koukám, že to není nic co by zručný zámečník nevyrobil ve věrné kopii, co myslíš?
Také už mám rozjetých pár nápadů,tak brzy taky dodám nějaké fotky
Ten podvozek z L60 je už pěkně masívní,se celkem divím,že ty auta nechali na nosnost pouze 5-6t, vždyť už je to srovnatelné s Liazkou 4x4 a těch 8t by to dalo v pohodě, stejně je to už nejčastěji v kategorii nad 12t, bohužel historii nezměníme
Já mám tento úlovek, čelní nakladač na ZTéčko:
Gratuluji k úlovku,jen tak dál. Někdy bych měl zase přijet k tobě na odbornou exkurzi, již je u tebe na co koukat
Jinak možná ještě než ten držák rezervy namontuješ,tak by nebylo marné ho poměřit a udělat k němu výkres, koukám, že to není nic co by zručný zámečník nevyrobil ve věrné kopii, co myslíš?
Také už mám rozjetých pár nápadů,tak brzy taky dodám nějaké fotky
Ten podvozek z L60 je už pěkně masívní,se celkem divím,že ty auta nechali na nosnost pouze 5-6t, vždyť už je to srovnatelné s Liazkou 4x4 a těch 8t by to dalo v pohodě, stejně je to už nejčastěji v kategorii nad 12t, bohužel historii nezměníme
Já mám tento úlovek, čelní nakladač na ZTéčko:
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Ahoj a ten nakladač vypadá skvěle a bude velice užitečný.
S nástupem jara jsem rozjel dlaší hledání dílů na L60 protože můžu s W50 jezdit na nesolených silnicích a tím jí držet ve stavu nového auta. Ten držák není zas tak jednoduchej a bez ohýbačky trubek se nedá vyrobit. Takže nyní mám dva a z tohoto posledního beru jen pár dílů které jsou již na pískování a pak to i s již opískovaným prvním držákem plánuju dát na žárové zinkování spolu s dalšíma díly z rámu L60. Když to porovnám s W50 tak mám dojem že vše na L60 více rezlo a zatím jsem nenašel moc spodní zálkadovky na dílech L60. Ta W50 měla vždy šedivou alkydovou základovku a ta byla suprová. Proto taky W50 přežívají ty L60.
S nástupem jara jsem rozjel dlaší hledání dílů na L60 protože můžu s W50 jezdit na nesolených silnicích a tím jí držet ve stavu nového auta. Ten držák není zas tak jednoduchej a bez ohýbačky trubek se nedá vyrobit. Takže nyní mám dva a z tohoto posledního beru jen pár dílů které jsou již na pískování a pak to i s již opískovaným prvním držákem plánuju dát na žárové zinkování spolu s dalšíma díly z rámu L60. Když to porovnám s W50 tak mám dojem že vše na L60 více rezlo a zatím jsem nenašel moc spodní zálkadovky na dílech L60. Ta W50 měla vždy šedivou alkydovou základovku a ta byla suprová. Proto taky W50 přežívají ty L60.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Tak nyní na jaře leckdo dělá jarní úklidy, tak se zas elecos objevuje.
Je třeba se zásobit na horší časy až nebude ničeho.
Je třeba se zásobit na horší časy až nebude ničeho.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Jak se tak dívám ven,tak za chvíli budeme přemýšlet nad tím, jak si do svých veteránů zbastlit nějakou klimatizaci
to Jirka: nevíš jestli němci někdy zkoušeli,aspoň v podobě prototipů, do If instalovat nějakou klimu? Jak je znám, tak tehdy určitě něco zkoušeli.
to Jirka: nevíš jestli němci někdy zkoušeli,aspoň v podobě prototipů, do If instalovat nějakou klimu? Jak je znám, tak tehdy určitě něco zkoušeli.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Ahoj a o klimě nevím nic protože W 50 byla o sobě slabá a kabina byla samá díra - topení a podlahy. U L60 zase hrála roli krátká doba výroby a nedostatek peněz ve fabrice. Dále taky zastaralá kabina a obě varianty byly zejména určené pro vojáky a tam se komfort nežádal. Jediná klima byla v kombajnech a to poslední vyrobený.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Tak úplně nelenoším,aspoň už mám nachystaný motor 6VD:
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
U nás v Martine jazdí ešte jeden lesovoz, fekál a žeriav s hranatou kabínou (ten majú železnice). Ale lesovoz a fekál som ešte nevidel.
- breakenter
- Příspěvky: 124
- Registrován: stř pro 28, 2011 3:23 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- breakenter
- Příspěvky: 124
- Registrován: stř pro 28, 2011 3:23 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů