Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine

Odpovědět
PtrialM
Příspěvky: 1578
Registrován: ned led 10, 2016 5:03 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

A navíc on se mu tam pod tu krátkou kabinu ani jinej motor nevešel.
A to řízení krz rám se pak objevilo na Dakarkach?
pon zář 26, 2016 9:35 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo jo Fanda Slunéčko to byla extratřída.

Jo ta V8 nebyla nic moc. Vůbec neměla spodek. Výkon v otáčkách sice ano, ale záběr od volnoběhu nahoru když ještě nefoukalo turbo na nule. V12 je v tomhle jiná liga. 19 litrů dělá svoje.

Že má ta 8x8 pokrácenej rozvor... Se mi to zdálo nějaký kratší ale nechtěl jsem to psát. Ono fotky můžou zkreslovat.
Filip Nikl
pon zář 26, 2016 10:05 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Videl to auto niekto v pohybe? Žeby konečne niekto vyšiel kopec v Mohelniciach?
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
úte zář 27, 2016 12:55 pm

PtrialM
Příspěvky: 1578
Registrován: ned led 10, 2016 5:03 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

Je to pokrácený,Ineman když poprvé vyjel s 15 8x8 tak v sekcích jezdil úplně jiné
o trošku větší poloměry než 13. Tento stroj je na tom jak S4. Mohelnici nevím,tam si to
zatím v kopci rozdávají Krahulec a Rasto Ševcech,ten tam ale v tom kopci do motoru
fouká čistý kyslík.
úte zář 27, 2016 6:38 pm

PtrialM
Příspěvky: 1578
Registrován: ned led 10, 2016 5:03 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

Pár fotek pro srovnání:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
úte zář 27, 2016 6:57 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

To to tam fouká z bomby jo? No nepřijde mi, že by to Ševcechovi nějak extra tahalo. Nejlepší motory maji Fric a Krahulec výkon přes 400 koní. Ševcech mi přijde tak nějak na stejný úrovni.
S Holsetama to je trošku někde jinde. https://www.youtube.com/watch?v=XkbfkYSUeMo Tady je vidět jak to zabralo. Ten tam těch koní má hodně. Tak by se mohl vyhrabat vejš. :wink:
Filip Nikl
úte zář 27, 2016 9:11 pm

Vojta246
Příspěvky: 51
Registrován: stř bře 14, 2012 9:15 pm
Bydliště: ValMez

Příspěvek

No koní má dost, u téhle sekce jsem byl a taky jsem se divil jak to táhne pěkně. Spíš jak vyhrabat tak by mohl mít lepší rozjezd na vyšší kvalt který by vydržel dýl držet. Míra Fric i Krahulec budou mít okolo 400 koní protože maj jen poladěný čerpadlo. Nikdo nemá mezichladič takže to bude zhruba stejně jak V12 dakarky. Ono to spíš dělá hodně klam oproti Jardovi Klinkáčkovi který má sériovej motor.
úte zář 27, 2016 9:24 pm

PtrialM
Příspěvky: 1578
Registrován: ned led 10, 2016 5:03 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

Rosta tam má přikurtovanou flašku a dle pokecu s nim to používá jen do toho krpálu v Mohelnici,škoda
že nedávaj i další TT. Jarda tam má sérii a po lonském problému s čerpadlem,sehnal motor co běhal v
lokomotivě a zatim jen přendal čerpadlo a jak říká hrajeto.On ten motor má jinačí prsa. FM i Krahulec taky souhlas s motorem.
Ale ani Poláci nijak nezaostávaj.
úte zář 27, 2016 9:56 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Rozprával som sa s Vladom - Rasťovým navigátorom, ktorý tiež tvrdí, že používa čistý kyslík, ale rozdiel oproti sérii nevidím.
Neviete niekto kde skončila Adamova 815 6x6?
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
stř zář 28, 2016 5:56 pm

PtrialM
Příspěvky: 1578
Registrován: ned led 10, 2016 5:03 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

Je na prodej a možná je už prodaná.
stř zář 28, 2016 7:03 pm

PtrialM
Příspěvky: 1578
Registrován: ned led 10, 2016 5:03 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

Mikki pozdravuj Vlada i ostatní v teamu a doufám,že v na TT Mohelnice 17 se zas sejdem na repáku.
stř zář 28, 2016 7:05 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No já po pravdě řečeno v tom "vstřikování" kyslíku zrovna u dieselu moc přínos nevidím. Podle toho co o tom vím se tak maximálně zvedne teplota hoření, čímž se vlastně zvýší účinnost motoru. Ale výkon to moc nepřidá.

Pro odvedenou práci (potažmo výkon) dieselu je daleko důležitější počáteční tlak před kompresí. Čili turbo. Zrovna u 815 V12 to funguje výborně. Naprosto "stupidní" instalace pořádnýho turba (namísto "přifukovačů" K36) s tím dělá zázraky.
Filip Nikl
stř zář 28, 2016 8:42 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Video s Tatrou HT Group. Na osmikolu to má slušnou dynamiku. Měli by s tím zkusit Extrem Breslau. Třeba na tohohle to je jak dělaný. :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=aywSWpBgCS8

Obrázek
Filip Nikl
čtv říj 06, 2016 2:46 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Re: Jaký auto na tento sport

Příspěvek

Chlapci,mam dotaz, kukam na v3s ale ako v3s to ani nejazdi ani nevrci. Motor mercedes,deutz???, napravy???, tie mechy su na to aby sa to tak nenaklanalo??? Viete o tom niekt nieco viac??

https://m.youtube.com/watch?v=nAPeAPmJBWQ
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
úte bře 06, 2018 10:06 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký auto na tento sport

Příspěvek

No Nápravy jsou normální V3S - kový. V podstatě tam má akorát ty měchy a jinej motor, což teda podle výkonu asi nebyla moc dobrá volba. Chodí to stejně "blbě" jak originál. V3S s tubem tahá líp. Značka je otázka... Co třeba IFA, to taky neni nic moc. :lol:
Funkce měchů je záhadná, zvlášť když je každej jinej. Že by nějaká úprava výkyvu náprav? Třeba když si sedne na břicho, tak nafoukne prostřední nápravu a jakoby se zvedne...? :think:
Filip Nikl
stř bře 07, 2018 7:15 pm

Odpovědět

Zpět na „TRUCKTRIAL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti