Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Vdaka za komplexne objasnenie Karel, len som si to musel 2x precitat, aby som vsetko pobral :? :lol: . Inak aj mna napadli tie redukcie v kolesach, ale to by nemal byt az taky problem v tomto pripade alebo ano? Alebo ma napadlo este ozivit kategoriu S5 takou T815 VT. To by bolo nieco...Jedina vacsia nevyhoda co ma napada je velky razvor medzi 2 a 3 napravou. Doplnte ma prosim o detaily a ostatne nevyhody. Uz sa tesim na dalsi podrobny rozbor. :wink:
stř kvě 20, 2009 11:01 pm

tatracyber
Medvěd
Příspěvky: 3182
Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
Bydliště: Reichenberg

Příspěvek

Myslíte něco takovýho?

Obrázek Obrázek Obrázek
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
stř kvě 20, 2009 11:02 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No tak kola se vejdou no :D . Moc pěkný vozítko. Oživit kategorii S5 VTčkem nebo VVNkem napadlo už hodně lidí. Jenže to má jeden zásadní problém a to že se nedaj sehnat (armáda je ještě nevyřazuje) a když tak jsou hrozně drahý. Někdo to jednou počital a i s přestavbou to vyšlo skoro na milion. Takže VTéčko asi ještě dlouho neuvidíme. Teoreticky ten rozvor by moh bejt trochu nevýhoda proti 813 a taky to že je vyšší. Je to prostě auto jak kráva. Ale zas na druhou stranu trošku si s nim pohrát, na motor dát mezichladiče a lepší turba tak se výkon dostane klidně k 450 koním. Pak eště keramický obložení spojky a pořádnej rám dopředu a byl by z toho takovej buldozer že by to ztrhávalo veškerou pozornost. Jen na to mít.
stř kvě 20, 2009 11:37 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Vypadala by asi takto.

Obrázek
stř kvě 20, 2009 11:40 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Uff, tak to by bolo naozaj nakladne. Ale ked sa pozeram na tu skicu tak vo mne hraju vsetci certi :twisted: . Bola by to ozaj parada nieco taketo vidiet sutazit a este lepsie soferovat to 8) . Od zajtra hadzem eura do prasiatka... :driver:
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
stř kvě 20, 2009 11:57 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

No tak nějak by ta 6x6 měla vypadat foto cca 10 let staré..Kola taktik se nevejdou na zadní osy.14x20 má ta na obrázku.Toto chci stavět jen ale E1.Jednotka hodně pomalá dobré do sekcí.Šestka ukrutně rychlá na rallye.Prostě jedno auto na dva typy závodů redukce v kolech nejsou důležité netahá to přeci 50 tun nákladu.samotné se to musí vejít do 9 tun časem vyházet ty zad.péra a dodělat měchy do rámu nad zad.nápravy tím se zase sundá váha...................vvn 815 jsem měl dvě.jednu jsem koupil za 200 a druhou za 80.nesmíte ty inzeráty tak hltat.Obě jsem prodal.nelituji toho.Já ty předsunutý kabiny nemusím.
stř kvě 27, 2009 9:17 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Když je tu nakousnutá ta keramická spojka... Jezdím s tatrama devátým rokem a od mala se v tom pohybuju, dost jsem se o tom naposlouchal ale s žádnou se ještě nesetkal. Jaké to má výhody?
Prý to vydrží víc než klasická lamela ale když za volant prý sedne blb a potáhne ji tak z ní zůstane akorát plech. Co je na tom pravdy?
stř kvě 27, 2009 10:35 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No já se s tim taky nesetkal. Jen jsem někde čet že to měly některý dakarky kvůli rozjezdům v písku. Výhodu to má tu že to vydrží větší teplotu takže se to muže nechat dýl klouzat ale víc o tom taky nevim.
čtv kvě 28, 2009 9:53 am

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Keramicka spojka (presnejsie lamela) sa dava aj do Majorcov, ktore robia v hore. Tie lamely maju dokonca tvar hviezdy, nie kruhu (aspon pri Majorcoch je to tak). Ak sa dobre pamatam tak ma 5 cipov. Podla mojho nazoru sa prave neda nechat dlho klzat, pretoze zabera ihned. Nemala by dovolit preklzovanie. Podobne je to aj pri sportovych keramickych spojkach. Bud pri rozjazde auto zdochne, alebo da odpich :D .
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
čtv kvě 28, 2009 10:44 am

kesav
Příspěvky: 61
Registrován: ned úno 17, 2008 9:11 pm

Příspěvek

na některych e2 měl sestupny převod ještě redukci do pomala pokud vím, ale nedokažu posoudit jestli by to v trialu k něčemu bylo, nebo by auto tahalo zbytečně jen par kilo navic:-)
čtv kvě 28, 2009 12:44 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tady jsem si dovolil kdyby se pánové neurazili něco z mojí zahrádky. :D
Obrázek
stř čer 03, 2009 10:52 pm

tatracyber
Medvěd
Příspěvky: 3182
Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
Bydliště: Reichenberg

Příspěvek

Toto by taky bylo zajímavé, ne?
Obrázek
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
čtv čer 04, 2009 9:33 am

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ty jo to je hustý!! Co by to bylo? Asi S4 že jo.
čtv čer 04, 2009 10:58 am

tatracyber
Medvěd
Příspěvky: 3182
Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
Bydliště: Reichenberg

Příspěvek

Nevím, našel jsem to na nějakym holandskym webu.
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
čtv čer 04, 2009 11:08 am

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Nadhera, rad by som nieco take spozoroval na niektorom z nadchadzajucich rocnikov Truck trialu. Preco to doteraz este nikto nezrealizoval? :roll:
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
čtv čer 04, 2009 3:31 pm

Odpovědět

Zpět na „TRUCKTRIAL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů