Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine
Vdaka za komplexne objasnenie Karel, len som si to musel 2x precitat, aby som vsetko pobral . Inak aj mna napadli tie redukcie v kolesach, ale to by nemal byt az taky problem v tomto pripade alebo ano? Alebo ma napadlo este ozivit kategoriu S5 takou T815 VT. To by bolo nieco...Jedina vacsia nevyhoda co ma napada je velky razvor medzi 2 a 3 napravou. Doplnte ma prosim o detaily a ostatne nevyhody. Uz sa tesim na dalsi podrobny rozbor.
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
No tak kola se vejdou no . Moc pěkný vozítko. Oživit kategorii S5 VTčkem nebo VVNkem napadlo už hodně lidí. Jenže to má jeden zásadní problém a to že se nedaj sehnat (armáda je ještě nevyřazuje) a když tak jsou hrozně drahý. Někdo to jednou počital a i s přestavbou to vyšlo skoro na milion. Takže VTéčko asi ještě dlouho neuvidíme. Teoreticky ten rozvor by moh bejt trochu nevýhoda proti 813 a taky to že je vyšší. Je to prostě auto jak kráva. Ale zas na druhou stranu trošku si s nim pohrát, na motor dát mezichladiče a lepší turba tak se výkon dostane klidně k 450 koním. Pak eště keramický obložení spojky a pořádnej rám dopředu a byl by z toho takovej buldozer že by to ztrhávalo veškerou pozornost. Jen na to mít.
No tak nějak by ta 6x6 měla vypadat foto cca 10 let staré..Kola taktik se nevejdou na zadní osy.14x20 má ta na obrázku.Toto chci stavět jen ale E1.Jednotka hodně pomalá dobré do sekcí.Šestka ukrutně rychlá na rallye.Prostě jedno auto na dva typy závodů redukce v kolech nejsou důležité netahá to přeci 50 tun nákladu.samotné se to musí vejít do 9 tun časem vyházet ty zad.péra a dodělat měchy do rámu nad zad.nápravy tím se zase sundá váha...................vvn 815 jsem měl dvě.jednu jsem koupil za 200 a druhou za 80.nesmíte ty inzeráty tak hltat.Obě jsem prodal.nelituji toho.Já ty předsunutý kabiny nemusím.
Když je tu nakousnutá ta keramická spojka... Jezdím s tatrama devátým rokem a od mala se v tom pohybuju, dost jsem se o tom naposlouchal ale s žádnou se ještě nesetkal. Jaké to má výhody?
Prý to vydrží víc než klasická lamela ale když za volant prý sedne blb a potáhne ji tak z ní zůstane akorát plech. Co je na tom pravdy?
Prý to vydrží víc než klasická lamela ale když za volant prý sedne blb a potáhne ji tak z ní zůstane akorát plech. Co je na tom pravdy?
Keramicka spojka (presnejsie lamela) sa dava aj do Majorcov, ktore robia v hore. Tie lamely maju dokonca tvar hviezdy, nie kruhu (aspon pri Majorcoch je to tak). Ak sa dobre pamatam tak ma 5 cipov. Podla mojho nazoru sa prave neda nechat dlho klzat, pretoze zabera ihned. Nemala by dovolit preklzovanie. Podobne je to aj pri sportovych keramickych spojkach. Bud pri rozjazde auto zdochne, alebo da odpich .
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů