zas tak slabší nebudeOlda píše:a to by asi jako měl jezdit v kategorii s Ifama a AviemaJuraj píše:Podla mna to skus s Trambusom,to tu este nebolo,uz som videl na triale rozne znacky a neverim tomu ze by bol Trambus horsi ako IFA a podobne.Takze ja som za Trambus.
podle mě ten trambus nemá tak pevnej rám jako Liána
Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
Dovolil bych si nesouhlasit, zatímco u hasičských LIAZů 101.860 byl při vjezdu do terénu prasklý rám naprosto běžnou závadou, u starých Š706 RTHP se to prakticky nestávalo, trambus 4x4 je spolu s T148 dodnes považován za jedno z nejlepších hasičských aut do terénu, troufám si říct, že ani moderní terénní auta ho nepřekonají...Olda píše: podle mě ten trambus nemá tak pevnej rám jako Liána
No tak to je slovo chlapa já si taky myslím že liazka je taková měkčí když jsem jezdil v pískovně trambusem tak tam byly kotáry jek sviňa a trambus o ničem nevěděl a když se mu šláplo tak to byl v kopcu nazmar aji na blatěHynek píše:Dovolil bych si nesouhlasit, zatímco u hasičských LIAZů 101.860 byl při vjezdu do terénu prasklý rám naprosto běžnou závadou, u starých Š706 RTHP se to prakticky nestávalo, trambus 4x4 je spolu s T148 dodnes považován za jedno z nejlepších hasičských aut do terénu, troufám si říct, že ani moderní terénní auta ho nepřekonají...Olda píše: podle mě ten trambus nemá tak pevnej rám jako Liána
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
Mts trial
Mts 4x4 je moc rychlé na převody a nelze to změnit záměnou dif.Přední náprava je jiná než zadní a hlavně nemá redukci v kole (praská poklička nebo poloosa).Vývod z převodovky na př.osu se točí o dost rychleji než zadní to zna mená že nelze př.nápravu zaměnit za liaz 151 a získat redukci v př.nápr.Dodám že mts trial dostane pneu14x20 a průměr kola je o dost větší než 11x20 (velká kola větší rychlost) Postavit tohle auto je hodit peníze do větráku a nebo co závod tak to komlet spojka v háji ,ŠT-180N píše:já teda už nevím mě se zdá že liazka je taková vysoká ten trambus je takové rubustnější to že z něho sem tam upadne kardan to by nevadilo to se stává aji liazce na trucktrialu ale jinak si myslím že by to mělo být nastejno dal bych tam novou spojku, turbo to je vyzkoušený že to vydrží u nás ho mají v družstvě na trambusu už dva roky a nic se nekazí jinak to je v podstatě liazka akorát ta přední náprava je jiná ale podle mě to vydrží nadrž a vzdušníky bych dal doprostřed rámu rám na kabinu je bez debat pořádný sedačky a musí to hergot jed :!: :?: :!:
Re: Mts trial
jediná šance jak to zpomalit je vyměnit převodovku aji s rozvodovkou a nápravy nebo se na to vysrat ale ta liazka popraská coby dup to se bude muset vyztužit rám,a 151 má oba vývody na stejnéch otáčkáchKarel334 píše:Mts 4x4 je moc rychlé na převody a nelze to změnit záměnou dif.Přední náprava je jiná než zadní a hlavně nemá redukci v kole (praská poklička nebo poloosa).Vývod z převodovky na př.osu se točí o dost rychleji než zadní to zna mená že nelze př.nápravu zaměnit za liaz 151 a získat redukci v př.nápr.Dodám že mts trial dostane pneu14x20 a průměr kola je o dost větší než 11x20 (velká kola větší rychlost) Postavit tohle auto je hodit peníze do větráku a nebo co závod tak to komlet spojka v háji ,
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
Re: Mts trial
Na Liazu rám je tak pružnej že po 4sezonách výkrutů a pádů jsem nenašel žánou deformaci.Horší je to v civilu kdy 150 veze 10 tun pár děr a žel.přejezdů a rupne to za kabinou kde končí pomocnej rám.(slabé místo vozu).Na otázku 151 vývody z rozvod. ta k se točí oba stejně.Postav liaz 111,800 za 50 už ho seženeš.A dílů se všude válí dost.Motor není problém základ je dobrá přev. a př. nápr.Ostatní je dostatek.čus karel334ŠT-180N píše:jediná šance jak to zpomalit je vyměnit převodovku aji s rozvodovkou a nápravy nebo se na to vysrat ale ta liazka popraská coby dup to se bude muset vyztužit rám,a 151 má oba vývody na stejnéch otáčkách :?:
Re: Mts trial
to byli leso vozy ne 0 na konci jsou podvozky pro speciální nástavby jestli se nepletu, bylo to složitý dat tam to řízení ze škodovky?ostatek jak to na těchto stránkách popisuješ není taková hrůzaKarel334 píše:Na Liazu rám je tak pružnej že po 4sezonách výkrutů a pádů jsem nenašel žánou deformaci.Horší je to v civilu kdy 150 veze 10 tun pár děr a žel.přejezdů a rupne to za kabinou kde končí pomocnej rám.(slabé místo vozu).Na otázku 151 vývody z rozvod. ta k se točí oba stejně.Postav liaz 111,800 za 50 už ho seženeš.A dílů se všude válí dost.Motor není problém základ je dobrá přev. a př. nápr.Ostatní je dostatek.čus karel334
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
To řízení byl takove nápad jenže nejsem s tím stále spokojen.Když celá váha vozu je na jednom kole ve předu a ještě v díře tak to nezatočí.Musí se pohybovat autem aby se to uvolnilo a zatočilo.Když dám silnější čerpadlo tak to sice zatočí, ale něco se ohne (těhlice.spojovačka)Takže to stále nefunguje jak si představuji.
to je těžký když se přenese váha na to dotyčný kolo to je na hovno to může čerpadlo tlačit jak chce ta spojovačka to neudrží to je naprostá pravda a obyč teda nebylo dobrý říkášKarel334 píše:To řízení byl takove nápad jenže nejsem s tím stále spokojen.Když celá váha vozu je na jednom kole ve předu a ještě v díře tak to nezatočí.Musí se pohybovat autem aby se to uvolnilo a zatočilo.Když dám silnější čerpadlo tak to sice zatočí, ale něco se ohne (těhlice.spojovačka)Takže to stále nefunguje jak si představuji.
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
To orig se dá naladit k silnější účinosti ,podmínka je vyměna čerpadla co dává více tlaku.Problém je že obal serva snese málo tlaku7mpa a pumpa dává 15.Prostě to pukne jako ořech.Dal jsem servo z ř300 snese 10mpa sic to bylo lepší puklo taky.Když zredukuješ tlak na těch 10 tak to nezatáčí.No na konec nahulíš díru a servo se utrhne od rámu je to hliník.
kurva ale jak to vychytat nic realnýho mě nenapadá zkoušet a zkoušet nový fintyKarel334 píše:To orig se dá naladit k silnější účinosti ,podmínka je vyměna čerpadla co dává více tlaku.Problém je že obal serva snese málo tlaku7mpa a pumpa dává 15.Prostě to pukne jako ořech.Dal jsem servo z ř300 snese 10mpa sic to bylo lepší puklo taky.Když zredukuješ tlak na těch 10 tak to nezatáčí.No na konec nahulíš díru a servo se utrhne od rámu je to hliník.
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
krásnej kousekriko píše:tady máš na trucktrial za 30.000.-,jenom shodíš tu pixlu a jedeš
http://www.annonce.cz/photos/19652455.jpg
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
mzslim ze nesporne nevyhody pro trambus na trialu je treba vyska narazniku , nevim o moc by ta kabina nesla uriznout a zvednout naraznik vys uz kuli posazeni chladice by to mozna moc neslo , trambus ma na trial moc maly najezdovy uhel ( lizina je natom podstatne lip ) , trambus by mnel prusvich v tom ze ma kola moc vzadu dukaz je 813 sestikolka , ale ta to zvladne brutalni silou kterou trambus nema , kromne toho si myslim ze debata o tom jestli utahne vetsi kola je zbytecna kdyz se ty kola na kterych by bylo potreba jezdit do podbehu pod kabinu nevejdou a to nemluvim o properovani a uriznout to nejde protoze by nebylo kde sedet , myslim ze trambus by potreboval tolik uprav ze by spadnul do specialu a to by bylo onicem
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů