Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine
To Dr.Sreet.není jenoduché okopírovat techniku jízdy soupeře někdo jede hlavou a další jako bez mozku.Při sjezdu nikdo nejede na N to by byl total magor.Já při prudkém klesání brzdu skoro nepoužívám zařadím jedna malá zavřu všechny závěry náprav a dívám se na kola zda stíhají se točit a tím i někdy můžeš ještě zatočit volantem a to auto nějak narovnat.Zle je když zadek tě začne předbíhat jak nešešlápněš plyn už to nenarovnáš a jdeš na bok.Když je kopec hodně naklouzaný už na začátku je lepší zařadit rychlejší kvat a pod plynem to pustit dolů.V sekci se skoro vůbec neřadí.Musíš se sám rozhodnout na co se rozjedeš a pojedeš.Do prudkého stoupání se to prostě vyskouší zda motor zrovna tu rychlost pobere.když se dusí ale auto se sune je to někdy taky dobrý kola nehrabou a někdy to vyjde to neodhadneš.V kopci nedokážeš odřadit dolu nebo nahoru (malá-velká)ihned tratíš rychlost a stojíš.Už při výjezdu musíš na horizontu vypnou př.uzávěrku jinak na place který tam třeba následuje nezatočíš bude tam stále zaraflá a bude to stát nějaké couvání a to jsou tr. body.Spojka-ten kdo má auto pomalé moc jí nepoužívá tím se i šetří její teplota do nějakého krpálu kde opravdu dostává zabrat.ten kdo má atuto rychlé musí rychlost vozu regulovat tím že stále na ní stojí.Jako když chlap couvá do garáže ne jako manželka která ve finále naboří regál.To pak lamela hoří a vnějakém problému bahna je její funkce oslabena.tak nějak moje názory čus karel
- Olda
- Timy1123
- Příspěvky: 5905
- Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
tak mám konečně hotovo moje oblíbené měřítlo 1/48 a hračkoidní montisystem
pár dalších fotí zde http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?p=215378#215378
pár dalších fotí zde http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?p=215378#215378
Karle,mám takovej možná blbej dotaz:na kolik vyjde pořízení a postavení auta+ jedna sezona?Třeba T 148?Protože v neděli v Kunštátě komentátor se svýma chytrýme řečma zahlásil něco v tomhle smyslu-"kdo si chcete postavit auto,příští rok vás rádi uvidíme..."Kamarád vedle jenom zaúpěl a zkoušeli jsme to spočítat,kolik by nás to vyšlo.
No tak asi se to nedá jen tak říct. Všechno závisí na tom jak seš šikovnej. 148 seženeš za nějakejch 60 tisíc. Otázka v jakym stavu a kolik se do ní bude muset vrazit. 14/20 kola ze zila by se tak do 20000 daly sehnat. Pak se musí vyrobit rám a disky atd. Ale tak do 200000 by ses měl vejít. No a pak to nejhorší doprava na závody. Pokud máš kámoše s autodopravou co tě tam doveze třeba za umístění reklamy na auto tak máš vyhráno. Pokud ne tak si najdi kilometrovu taxu za trailer plus 2 dny čekání a máš to. A to bude dražší než celý auto. Jinak Karel jistě doplní.
No tak doprava je to nejdražší na celym závodění. 148 (pokud myslíš 6x6 jako Seňor) je už velký auto. Kdyby to byla třeba vejda tak ta se dá vozit na Liazce. Takže koupíš eště nějakou zříceninu Liazku za 50000 a jezdíš. No a musíš samozřejmě platit povinný ručeni atd.
Nebo mužeš jezdit po vlastní ose. V dřevních dobách se to sice jinak nedělalo ale dnes je to přece jen jinak. Řešilo se to na truck trial foru a došlo se k názoru že to prakticky nejde.
Nebo mužeš jezdit po vlastní ose. V dřevních dobách se to sice jinak nedělalo ale dnes je to přece jen jinak. Řešilo se to na truck trial foru a došlo se k názoru že to prakticky nejde.
148 poskládáš do 100tis.opravdu hodně záleží co se ti válí doma nebo občas ve šrotě. dobrý roury a levný je základ.pak už jen flexu a svařovat.14/20 se dají sehnat i za 2500kč.Doprava už je jiná položka.chce to mít dobrýho kámoše co má tahač. a za naftu to odveze.Já vždy počítal co závod tak min10 tis náklady celkem i startovný a to mám svojí dopravu a počítám pouze propálenou naftu bez dph a mýto.někdy je to daleko a občas o něco blíž tak to v průměru asi takto vychází.Stojí to opravdu hodně peněz a času.Kdo má zápal vřele doporučuji jezdit i po ose pak je to opravdu adrenalin.Cesta na závod je pecková ve stoupání na D1 zatahuješ za čudla a dým zahalí celou dálnici že není nic vidět.Lidé co v pátek jedou na chatu udiveně míjí tatru a ukazují že ti za kabinou něco hoří.Levej pruh je stále obsazen trialovým speciálem protože na 14/20 už jedeš běžně kylo.Horší už je to domů.Volant neskutečně kmitá a brzdí jen LP kolo.Motor se hřeje je totálně zadělanej od bahna a asi i připečenej.Občas se přicpe nafta tak to opravíš .Konečně jsi doma jsou dvě hodiny pondělí ráno.I to je trucktrial.
Naposledy upravil(a) Karel334 dne stř zář 01, 2010 10:56 pm, celkem upraveno 1 x.
trocha historie z 2007 .. http://www.youtube.com/watch?v=TkKZRy8iozU
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů