Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine
Podle současných výsledků hlasování vidím, že David Vršecký má od zdejšího osazenstva padesátiprocentní podporu (celé dva hlasy ), jenže titul (bohužel) není jeho letošní priorita: http://www.buggyra.com/?page=zpravy&clanek=1233
!LIAZ 4life!
tak tu máme první letošní "ostrá data", aneb časy prvního superpole:
J. Hahn
N. Kiss
A. Lacko
D. Vrsecky
A. Albacete
R. Reinert
E. Lohr
A. Janiec
E. Kleinnagelvoort
E. Rodrigues
Příjemné překvapení je proniknutí Scanie (E. Kleinnagelvoort) do TOP10, snad to není náhoda - bylo by dobré, kdyby se aspoň ta širší špička rozšířila o další značku.
J. Hahn
N. Kiss
A. Lacko
D. Vrsecky
A. Albacete
R. Reinert
E. Lohr
A. Janiec
E. Kleinnagelvoort
E. Rodrigues
Příjemné překvapení je proniknutí Scanie (E. Kleinnagelvoort) do TOP10, snad to není náhoda - bylo by dobré, kdyby se aspoň ta širší špička rozšířila o další značku.
!LIAZ 4life!
A co František Vojtíšek? Vyřešil nějak ty problémy s financemi? Já mu fandím pořád a přál bych mu titul, i když mě mrzí, že se v minulosti nezachoval pěkně k Jiřímu Moskalovi, kterého mám moc rád.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
Průběžné výsledky po prvním závodním víkendu:
1) Norbert Kiss, MAN, 65
2) Jochen Hahn, MAN, 51
3) Adam Lacko, Freightliner, 47
4) David Vrsecky, Freightliner, 42
5) Antonio Albacete, MAN, 42
Je dost mrzuté, že kromě (ohlášené) absence vozů Iveco z týmu G. Körbera, se mi nepovedlo na fotografiích dohledat ani Mercedesy Axor týmu Tankpool a co víc - přítomen nebyl ani jeden Renault. Kromě toho se užší špička odchodem Bösigera smrskla ze šesti jezdců na pět, takže to proniknutí Scanie do první desítky se mi tomto kontextu jeví jako velmi slabá náplast (zejména ve vztahu k pestrosti startovního pole).
1) Norbert Kiss, MAN, 65
2) Jochen Hahn, MAN, 51
3) Adam Lacko, Freightliner, 47
4) David Vrsecky, Freightliner, 42
5) Antonio Albacete, MAN, 42
Je dost mrzuté, že kromě (ohlášené) absence vozů Iveco z týmu G. Körbera, se mi nepovedlo na fotografiích dohledat ani Mercedesy Axor týmu Tankpool a co víc - přítomen nebyl ani jeden Renault. Kromě toho se užší špička odchodem Bösigera smrskla ze šesti jezdců na pět, takže to proniknutí Scanie do první desítky se mi tomto kontextu jeví jako velmi slabá náplast (zejména ve vztahu k pestrosti startovního pole).
!LIAZ 4life!
Teď jsem si všimnul, že tam není ani Steffi Halmová, tenhle sport jde fakt do kopru.
Když srovnám rozmanitost startovního pole v letech 1985-1999 a srovnám to s vývojem po roce 2000, tak mi vychází, že truck racing zažívá postupný úpadek:
- V období 1985 - 1989 se závody tahačů rychle rozvíjely, přicházely nové značky, nové týmy a noví jezdci.
- V letech 1990 - 1999 se truck racing postupně profesionalizoval - zůstaly v něm především ti, kteří to mysleli vážně (Mercedes, MAN, DAF, CAT, SISU, LIAZ a do roku 98 i Volvo). Kvalita nahradila kvantitu.
- Od roku 2000 to jde s tímto sportovním odvětvím z kopce. Nejdříve šampionát opustily DAF a Škoda (LIAZ), v dalším roce je následovaly MAN a Mercedes odchodem ze třídy SRT a zároveň SISU (ze třídy RT), nakonec odešel i tým CAT (třída SRT). Třída SRT se stala záležitostí malých privátních týmů (jaký paradox!) a nakonec byla zrušena, třídu RT ovládl MAN. Malým oživením v následném období byl Richard Garrett s Fodenem a taky angažmá Renaultu - oboje už je taky historií. Takže zbyl jen MAN a privátní tým Buggyra, zbytek je odsouzen do role komparzu.
!LIAZ 4life!
Co tam vlastně je kromě MANu v různých podobách? Bývalý MKR Renaulty, nějaká Scania, to oranžový čumákatý je asi Iveco že. Ono tam celkem rozmanitost je ale kromě Buggyry asi nikdo nemá moc šanci MANu konkurovat.
Mě připadá, že to Buggyra tak nějak tuší, že za nedlouho půjdou tahače do kopru a začínají se soustředit na Dakar.
Mě připadá, že to Buggyra tak nějak tuší, že za nedlouho půjdou tahače do kopru a začínají se soustředit na Dakar.
Filip Nikl
Scania (15), Renault (14,22,99), Iveco (26,28,27), Mercedes (24,42), Freightliner-Buggyra (33,55), zbytek MAN. Jenže Iveco i Mercedes na prvním závodě chyběly, tím pádem zřejmě nemají v plánu účast v kompletním seriálu = minimální šance, že budou bojovat o přední příčky v celkovém hodnocení. Loni byla první desítka konečného hodnocení složená z osmi MANů a dvou Freightlinerů. Nepředpokládám, že by to letos mohlo být jiné.
Ad Buggyra: Někde jsem četl něco ve smyslu, že se hodlají zaměřit více na Dakar, jelikož tam tuší velký marketingový potenciál. Nějak tak ta zpráva vyzněla, přesnou citací bohužel nemohu sloužit.
Dnešní superpole:
N.Kiss
A. Lacko
J. Hahn
D. Vrsecky
A. Albacete
G. Körber
E. Lohr
R. Reinert
R. Smith
M. Altenstrasser
Ad Buggyra: Někde jsem četl něco ve smyslu, že se hodlají zaměřit více na Dakar, jelikož tam tuší velký marketingový potenciál. Nějak tak ta zpráva vyzněla, přesnou citací bohužel nemohu sloužit.
Dnešní superpole:
N.Kiss
A. Lacko
J. Hahn
D. Vrsecky
A. Albacete
G. Körber
E. Lohr
R. Reinert
R. Smith
M. Altenstrasser
!LIAZ 4life!
Průběžné pořadí po druhém závodním víkendu:
1 Norbert Kiss 145
2 Jochen Hahn 96
3 Adam Lacko 93
4 David Všecký 82
5 Antonio Albacete 74
6 Rene Reinert 58
7 Gerd Korber 26
8 Ellen Lohr 25
9 Antony Janiec 18
10 Erwin Kleinnagelvoort 10
Norbert Kiss nedal na Red Bull Ringu nikomu šanci a vyhrál úplně všechno, co se vyhrát dalo - obě superpole i všechny čtyři závody. Naprosto neuvěřitelný výkon, když uvážíme, že na startu 2. a 4. závodu si prvních osm jezdců vždy prohodí pořadí => Kiss dvakrát během tohoto víkendu dokázal zvítězit i když startoval až z osmého místa!!! Naopak velmi vlažné výkony zatím podává Albacete - nejen že nestíhá Kissovi (tomu zatím nestačí nikdo...) a Hahnovi, ale na frak mu s přehledem dávají i Lacko s Vršeckým, což loni nebylo obvyklé.
1 Norbert Kiss 145
2 Jochen Hahn 96
3 Adam Lacko 93
4 David Všecký 82
5 Antonio Albacete 74
6 Rene Reinert 58
7 Gerd Korber 26
8 Ellen Lohr 25
9 Antony Janiec 18
10 Erwin Kleinnagelvoort 10
Norbert Kiss nedal na Red Bull Ringu nikomu šanci a vyhrál úplně všechno, co se vyhrát dalo - obě superpole i všechny čtyři závody. Naprosto neuvěřitelný výkon, když uvážíme, že na startu 2. a 4. závodu si prvních osm jezdců vždy prohodí pořadí => Kiss dvakrát během tohoto víkendu dokázal zvítězit i když startoval až z osmého místa!!! Naopak velmi vlažné výkony zatím podává Albacete - nejen že nestíhá Kissovi (tomu zatím nestačí nikdo...) a Hahnovi, ale na frak mu s přehledem dávají i Lacko s Vršeckým, což loni nebylo obvyklé.
!LIAZ 4life!
Adam Lacko se po Misanu posouvá na druhé místo průběžného pořadí:
http://www.truckracing.de/truckrace/de/ ... index.html
http://www.truckracing.de/truckrace/de/ ... index.html
!LIAZ 4life!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů