Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2018 První zprávy
Kluci, je to kazdej rok stejny...?:-)
Re: Dakar 2018 První zprávy
nebo mezilidské idiocii
Re: Dakar 2018 První zprávy
Tak Aleš už vyzkoušel hodně techniky a možností.
V podstatě při cestě pronájmu cizí techniky se mu zadařilo jen jednou, když jel u týmu VEKA a Man byl spolehlivej a zároveň i rychlej. Další dva pronájmy dopadly už o dost hůře a zjistil, že by na tom asi byl stejně jako by jel se svým týmem (fatální porucha, která ho vyřadila v začátku soutěže nebo série malých poruch, které ho stáli dobré umístění).
Z jeho pohledu chápu, že se nehrne do další spolupráce s Buggyrou a pokusí se jít cestou vlastního týmu.
A Buggyra? Tam je otázka koho chce angažovat a za jakých podmínek. Je jasné, že další jezdec musí přinést peníze (tím pádem odpadá možnost nasadit Vršeckého nebo Lacka), ale kdo je schopen přinést dostatek peněz a zároveň zajet dobrý výsledek? V ČR kromě Aleše asi nikdo. A ze zahraničních jezdců - těm špičkovým (ti kteří chtějí jet TOP 5) nemá Buggyra co nabídnout (přiznejme si, že Buggyra zatím nemá výsledky, aby se dalo říct, že má špičkové a spolehlivé auto) a řidiči druhého sledu sice možná přinesou dostatek peněz, ale pojedou někde v druhé desítce a je otázku, jestli budou ochotni krýt Kolomajzovi záda....
V podstatě při cestě pronájmu cizí techniky se mu zadařilo jen jednou, když jel u týmu VEKA a Man byl spolehlivej a zároveň i rychlej. Další dva pronájmy dopadly už o dost hůře a zjistil, že by na tom asi byl stejně jako by jel se svým týmem (fatální porucha, která ho vyřadila v začátku soutěže nebo série malých poruch, které ho stáli dobré umístění).
Z jeho pohledu chápu, že se nehrne do další spolupráce s Buggyrou a pokusí se jít cestou vlastního týmu.
A Buggyra? Tam je otázka koho chce angažovat a za jakých podmínek. Je jasné, že další jezdec musí přinést peníze (tím pádem odpadá možnost nasadit Vršeckého nebo Lacka), ale kdo je schopen přinést dostatek peněz a zároveň zajet dobrý výsledek? V ČR kromě Aleše asi nikdo. A ze zahraničních jezdců - těm špičkovým (ti kteří chtějí jet TOP 5) nemá Buggyra co nabídnout (přiznejme si, že Buggyra zatím nemá výsledky, aby se dalo říct, že má špičkové a spolehlivé auto) a řidiči druhého sledu sice možná přinesou dostatek peněz, ale pojedou někde v druhé desítce a je otázku, jestli budou ochotni krýt Kolomajzovi záda....
Re: Dakar 2018 První zprávy
S MANem byl úspěšnej dokonce dvakrát. Tuším, že to bylo třetí místo na SWR a čtvrtý na Dakaru.
Vloni u Bugyry to byl fakt průser, nicméně ty auta umí jet. Valtr nejlepším Čechem ročníku, Kolomýho dílčí úspěchy... Kombinace Loprais a Buggyra mi osobně vychází přecejen nejlíp. Nicméně jo, pořád může být levnější donekonečna přestavovat vlastní auto a v médiích prodávat historky o skvělým umístění zhaceným upadlou baterkou, prasklým turbem, nefčním 4x4...
Vloni u Bugyry to byl fakt průser, nicméně ty auta umí jet. Valtr nejlepším Čechem ročníku, Kolomýho dílčí úspěchy... Kombinace Loprais a Buggyra mi osobně vychází přecejen nejlíp. Nicméně jo, pořád může být levnější donekonečna přestavovat vlastní auto a v médiích prodávat historky o skvělým umístění zhaceným upadlou baterkou, prasklým turbem, nefčním 4x4...
Re: Dakar 2018 První zprávy
Jsem dost zvědav jak pořešili to chlazení, aby to na Dakaru nedopadlo jako na SWR ... se odplouvá ani ne za měsíc ne?
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2018 První zprávy
Tak tým Riwald napsal na facebooku, ze Renault se kterym jel Pascal de Baar byl prodan a jde zpet k Mammoetum.
Re: Dakar 2018 První zprávy
Mohli by si pronajmout Phoenixe od Buggyry.
Re: Dakar 2018 První zprávy
No, obavam se ze holandani (a nejen oni) neumeji s Tatrou a jeji "rourou" jezdit. A navic si dovolim vyslovit domenku ze jsou Van den Brink a De Baar v posledni dobe tak dobri diky tomu automatu co je v Renckach od Maria Kresse
Re: Dakar 2018 První zprávy
To se těžko hodnotí, když Huzink na Dakaru naskočil do Phoenixu z auta a další rok mu Tatra shořela. Jinak v. d. Brink zajížděl dobré výsledky i s Ginafem a to se asi shodneme, že to auto mezi špičku na Dakaru v JA už nepatřilo.
Re: Dakar 2018 První zprávy
No bohužel mě to taky přijde... Phoenix je dost možná nejlepší auto ve startovním poli, jenže je postavené a vyvinuté v podstatě na Kolomajze. A co si budeme povídat, jízdní styl Kolomajze je značně specifický. Nepřijde mi ani moc závodní - stále jedna ruka na šaltrpáce, celkové postavení kokpitu je hodně "kamionové". Přijde mi, že v podstatě ani nezávodí, ale spíš prostě akorát jede "jako prase" samozřejmě v kladném slova smyslu. Tak nějak to auto směřuje vpřed a nechává pracovat podvozek.
Ostatní piloti (i Aleš) jezdí víc křečovitě. Volant pevně v obou rukách, rychlé řazení, posaz co nejvíc jako v autě. Neustále auto řídí a drží "pod krkem". Což jde u auta s pevnými nápravami, ale Tatře se to nelíbí a končí to většinou v kotrmelcích, pokud nemá podvozek hodně natvrdo. To ale zase mizí výhody Tatry. Mám pocit, že ani Alešovi houpavé chování Phoenixu moc nesedělo. Piloti, co neřídili nic jiného (Prokop, Vršecký, Šoltys) s tim letí pěkně. Jak ale do toho sedne někdo, kdo jezdil na pevných nápravách, tak mu to nejde. Tím se docela redukuje počet zájemců.
Ostatní piloti (i Aleš) jezdí víc křečovitě. Volant pevně v obou rukách, rychlé řazení, posaz co nejvíc jako v autě. Neustále auto řídí a drží "pod krkem". Což jde u auta s pevnými nápravami, ale Tatře se to nelíbí a končí to většinou v kotrmelcích, pokud nemá podvozek hodně natvrdo. To ale zase mizí výhody Tatry. Mám pocit, že ani Alešovi houpavé chování Phoenixu moc nesedělo. Piloti, co neřídili nic jiného (Prokop, Vršecký, Šoltys) s tim letí pěkně. Jak ale do toho sedne někdo, kdo jezdil na pevných nápravách, tak mu to nejde. Tím se docela redukuje počet zájemců.
Filip Nikl
Re: Dakar 2018 První zprávy
filip 90:
Nejlepší auto ve startovním poli znamená, že to auto pravidelně dojíždědí na čelních pozicích. Kdy se to Phoenixu povedlo? Ani jednou. Možná je to sice auto technicky vyspělé, ale pak ho sráží poměrně velká nespolehlivost.
Nebo se tomu má rozumět tak, že je to sice nejlepší auto ve startovním poli a chyba je v mezičlánku mezi pedálem a volantem? (A to si určitě nikdo nemyslí, že by byl Kolomajz špatný pilot).
Protože pokud by to bylo nejlepší auto ve startovním poli a pilotoval ho zároveň špičkový pilot, tak by to to auto pravidelně jezdilo na bedně........
....ale ono nejezdí.
Nejlepší auto ve startovním poli znamená, že to auto pravidelně dojíždědí na čelních pozicích. Kdy se to Phoenixu povedlo? Ani jednou. Možná je to sice auto technicky vyspělé, ale pak ho sráží poměrně velká nespolehlivost.
Nebo se tomu má rozumět tak, že je to sice nejlepší auto ve startovním poli a chyba je v mezičlánku mezi pedálem a volantem? (A to si určitě nikdo nemyslí, že by byl Kolomajz špatný pilot).
Protože pokud by to bylo nejlepší auto ve startovním poli a pilotoval ho zároveň špičkový pilot, tak by to to auto pravidelně jezdilo na bedně........
....ale ono nejezdí.
Re: Dakar 2018 První zprávy
Ta analýza Phoenixe a stylu Kolomajze zní logicky, ale třeba Valtr taky sedl do Phoenixe z Liazky s pevnýma nápravama - a zajel s ním lepší výsledek, než s tou Liazkou (byť ne zcela špičkovej samozřejmě).
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 hostů