Moderátoři: Olda, martin_100, cuisine, Hynek, spida

Odpovědět
peter gasparovic
Příspěvky: 2955
Registrován: stř lis 05, 2008 11:50 pm

Příspěvek

Skoda, rad by som si ho kuknul... :wink:
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
sob led 11, 2014 12:18 am

filip 90
Příspěvky: 5077
Registrován: úte lis 11, 2008 11:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Filip Nikl
čtv bře 06, 2014 9:05 pm

filip 90
Příspěvky: 5077
Registrován: úte lis 11, 2008 11:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Hm koukám, že PACCAR s přechodem na Common Rail docela výrazně posílil :shock: https://www.youtube.com/watch?v=rO6kO4KO1dA

https://www.youtube.com/watch?v=oowR96Fjj50 790 koní na kolech, no to je klidně přes 900 na motoru.

To dát do Phoenixe...
Filip Nikl
úte bře 31, 2015 12:28 am

Uživatelský avatar
Tomáš Matyska
Příspěvky: 1897
Registrován: ned bře 11, 2007 7:13 pm
Bydliště: Plzeň-sever

Příspěvek

Jestli máš na mysli toho exoranžovýho, tak ten by spíš potřeboval pořádnou řídící jednotku. Tu, která tahá za volant :-D
Thierry Sabine by to tak nechtěl!!!
úte bře 31, 2015 9:48 pm

filip 90
Příspěvky: 5077
Registrován: úte lis 11, 2008 11:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ne tak to jsem myslel obecně, že by se dal postavit Phoenix s tahavým originál motorem aniž by se do toho musel dávat Gyrtech nebo MKR. :wink: Tak ten exoranžovej no... :lol: Ale tak zas byl na to postavený no... Na pronájem myslim. :wink:
Filip Nikl
úte bře 31, 2015 10:19 pm

Uživatelský avatar
jarousz
Příspěvky: 469
Registrován: sob pro 11, 2010 10:55 am
Bydliště: Praha-Braník

KMR Renault ve Phoenixu

Příspěvek

Ahoj,
kratkej dotaz: poznal jsme dobre z fotek, ze Holandskej Phoenix ma vepredu mezichladic vzduch-vzduch a vzadu vodni chladic motoru?
Diky¨!
stř črc 29, 2015 9:59 am

nero
Příspěvky: 3437
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Já to nepoznám, akorát mě překvapilo, že Huzink psal, že budou muset dořešit chlazení (pochopil jsem, že motoru), protože při takovém výkonu motoru je problém s odvodem tepla. Jedině, že by to bylo myšleno v návaznosti na brzdy, ktere na Baja Aragon taky uvařili.
Tady je ta věta:
"Doordat de motor zoveel power heeft, kan het de hitte niet kwijt en daarom moet er een oplossing worden gevonden voor de koeling."
Přeloženo Googlem takto:
"Because the engine has so much power, the heat can not lose and that is why a solution must be found for cooling."
stř črc 29, 2015 10:45 am

Uživatelský avatar
jarousz
Příspěvky: 469
Registrován: sob pro 11, 2010 10:55 am
Bydliště: Praha-Braník

Příspěvek

Ha!
Takova strojovna a porad to nechladi?
To mi pripomina "at to rezu jak to rezu, porad je to kratky" :-)
Na Dakarce mame pred motorem velkej vodni chladic ( tusim od Mercedesa ) Musel se malinko rezat ram a vse je tip top, ale vesel se. A mezichladic ma za boudou ctyri vrtule, ale kluci jedo vetsinou na 2.
Zatim s tim problemy nebyly. V jednoduchosti je sila...
Obcas mi prijde, ze se vymysli jen aby bylo :-D
Ja

edit: Tim bych nerad zpochybnoval tuhle konstrukci....spis mne zajimalo, co, jak a proc.
stř črc 29, 2015 11:06 am

filip 90
Příspěvky: 5077
Registrován: úte lis 11, 2008 11:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Kapotovou Scanii teamu Dakar Speed asi všichni známe. Celkem diskutované téma byl motor speciálu. Očekávalo by se, že Scanina bude mít motor Scania, ale pravděpodobně použili motor Paccar.

Nyní se rozhodli to dotáhnout do konce a pořídili motor Scania E6. Zajímavé je video z ladění u společnosti RVengineering, které připravovala motory třeba i pro Schoones dakar team. Výkon přes 1000 koní a 4200 Nm, stojí za povšimnutí.

https://www.youtube.com/watch?v=yoRgRWD-mEY
Filip Nikl
úte srp 09, 2016 10:00 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů