Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Dakarská hospoda
Já myslím, že někdo ve Valkenswaardu byl...
Moje dojmy najdete na mém Facebooku, ale že jste to vy, dám sem odkaz, snad bude fungovat.
https://www.facebook.com/jiri.vintr.37/ ... 8289618962
Johan Elfrink kromě nového Zetrose, kterého hodlá představit 8. prosince, předvedl ve Valkenswaardu rovněž nové zuby A i se starým autem mu to nejelo špatně.
Co vím, tak Africa race by za Nizozemí měli jet:
Gerard de Rooy, Wuf van Ginkel, Adwin Hoondert, Jan van de Laar, Aad van welsen, Marc Leeuw a Johan Elfrink. Ale může ještě někdo přibýt... Jinak dafík van Kasterena tam byl vystaven a říkal jsem si, že bude na prodej. Hoondertovo auto je z těch dafíků nejpropracovanější a také nejhezčí.
Moje dojmy najdete na mém Facebooku, ale že jste to vy, dám sem odkaz, snad bude fungovat.
https://www.facebook.com/jiri.vintr.37/ ... 8289618962
Johan Elfrink kromě nového Zetrose, kterého hodlá představit 8. prosince, předvedl ve Valkenswaardu rovněž nové zuby A i se starým autem mu to nejelo špatně.
Co vím, tak Africa race by za Nizozemí měli jet:
Gerard de Rooy, Wuf van Ginkel, Adwin Hoondert, Jan van de Laar, Aad van welsen, Marc Leeuw a Johan Elfrink. Ale může ještě někdo přibýt... Jinak dafík van Kasterena tam byl vystaven a říkal jsem si, že bude na prodej. Hoondertovo auto je z těch dafíků nejpropracovanější a také nejhezčí.
Re: Dakarská hospoda
JV: Leeuw ide na Dakar 2018 (aspon podla toho co ma FB profile)
Re: Dakarská hospoda
Elfrinkův deset let budovanej zetros, ve kterýho jsem už i přestal věřit? Moc hezká zpráva!
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Dakarská hospoda
Marko: to je zajímavé - ve Valkenswaardu vše svědčilo o AER. Uvidíme tedy, jak to skončí.
Edit: tak asi máte pravdu, nechal jsem se tam unést komentářem v holandštině, kde se jasně o AER mluvilo, jen jsem pravda neporozuměl souvislostem.
Edit: tak asi máte pravdu, nechal jsem se tam unést komentářem v holandštině, kde se jasně o AER mluvilo, jen jsem pravda neporozuměl souvislostem.
Re: Dakarská hospoda
Inak, s tymi Ivecami Powerstar to ma byt tak, ze s "klasickou" specifikaciou pojdu na Dakar Villagra, van Genugten, a Ardavicus.
Gerard de Rooy bude mat na AER tiez starsiu specifikaciu (kvoli spolahlivosti, a kvoli tomu ze chce bojovat o co najlepsie umiestnenie aj v absolutnom poradi (....naposledy, ked toto zaznelo od - vtedy starsieho - de Rooya, dopadlo to tragicky)).
Wuf van Ginkel ma ist na AER s novym Powerstarom Evo, pretoze ma skusenosti s nezavislim zavesenim z Ginafov.
Gerard de Rooy bude mat na AER tiez starsiu specifikaciu (kvoli spolahlivosti, a kvoli tomu ze chce bojovat o co najlepsie umiestnenie aj v absolutnom poradi (....naposledy, ked toto zaznelo od - vtedy starsieho - de Rooya, dopadlo to tragicky)).
Wuf van Ginkel ma ist na AER s novym Powerstarom Evo, pretoze ma skusenosti s nezavislim zavesenim z Ginafov.
Naposledy upravil(a) Marko dne stř lis 08, 2017 7:34 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakarská hospoda
To teda koukám. Vždyť Gerhard také jezdil s Ginafem. Zrovna jsem si nedávno z nostalgie pouštěl videa z Afriky...
Re: Dakarská hospoda
Ano v roce 2007. Jeli (Gerard i ještě Jan plus další) s X2222 s nezávislým zavěšením náprav. Oproti GinafRallyPower ale měli odpružení vinutými pružinami. Na tu dobu to byla docela žehlička. Nakonec oba nedojeli kvůli závadě motoru. Tuším propálené písty nebo tak něco. Tehdy měli ještě motor DAF (ne Paccar, ten v té době byl ještě novinka) a ten těch 850 koní už jaksi nedával.
Ani nápravy asi De Rooy moc nenadchly, protože příští rok sice jel opět s Ginafem ale s X2223, což už byla klasika jakou používá dnes. Navíc už byly vybaveny motory Iveco.
EDIT: Teda jel no... On Dakar nebyl Ale chtěl jet. Gerard s tim pak jel Trans-oriental Rally, což bylo něco jak letošní Silk Way.
Ani nápravy asi De Rooy moc nenadchly, protože příští rok sice jel opět s Ginafem ale s X2223, což už byla klasika jakou používá dnes. Navíc už byly vybaveny motory Iveco.
EDIT: Teda jel no... On Dakar nebyl Ale chtěl jet. Gerard s tim pak jel Trans-oriental Rally, což bylo něco jak letošní Silk Way.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Tak ono asi ani tak nejde o to, ze to ma nezavisle zavesenie naprav - nakoniec, je to aj tak spickova vyvojova verzia, ktoru by mal jazdit ako prvy Gerard. Skor ide o to, co aj sam priznal, ze po SWR sa aj dalej boji spolahlivosti. A s "nevychytanym" autom sa blbo utoci na vitazstvo... Takze, ono je v tom skor tento typ "racionality", nez vyslovene to, ze Wuf je na to zvyknuty.
Re: Dakarská hospoda
Dokáže mi někdo objasnit co za paskvil veze Buggyře pneumatiky? Jako ať se na mě nikdo nezlobí, ale to auto je extrémně šeredné... Má to aspoň nějakou účelnost?
https://flic.kr/s/aHsm8nzq8c
https://flic.kr/s/aHsm8nzq8c
Re: Dakarská hospoda
Co je na něm šerednýho?
A co že to vlastně chceš konkrétně objasnit? Prostě Phoenix, podle mně pěknej.
Hnusná mi přijde jen ta dvojbudka na pojízdný dílně, ale to asi každýmu...
A co že to vlastně chceš konkrétně objasnit? Prostě Phoenix, podle mně pěknej.
Hnusná mi přijde jen ta dvojbudka na pojízdný dílně, ale to asi každýmu...
Re: Dakarská hospoda
Ten paskvil je na převoz pneumatik s hydraulickou rukou, Tatra jim to zapůjčí na otestování
Re: Dakarská hospoda
Myslim si ze hydraulicka ruka je velmi uzitecny pomocnik. At uz na manipulaci s pneumatikami, nebo jakymkoli dilem tezsim nez 50 kilo
Re: Dakarská hospoda
Mám na mysli toto:
Proč to má tak obludný mezirám? Proč to má tak velký zadní převis i když je to tridem? Působí to na mě jako bastl klasické tuplákové 6x6, které přidali zadní řízenou nápravu a konstrukci na nesení kontejneru nejvyšší jaká šla udělat... Ruka chápu že se hodí, ale proč je celá nástavba dva metry nad zemí??
Proč to má tak obludný mezirám? Proč to má tak velký zadní převis i když je to tridem? Působí to na mě jako bastl klasické tuplákové 6x6, které přidali zadní řízenou nápravu a konstrukci na nesení kontejneru nejvyšší jaká šla udělat... Ruka chápu že se hodí, ale proč je celá nástavba dva metry nad zemí??
Re: Dakarská hospoda
jestli to nebude protiváha ruky při jízdě bez kontejneru
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: stř črc 11, 2012 10:07 am
- Bydliště: Kopřivnice-Lubina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakarská hospoda
Na HR, umístěnou vzadu, musí být zpevněné podélníky, bohužel na úkor celkové výšky, vhodnější by byla HR za kabinou. Taky bych to tipoval na testování čtyř nápravového provedení valníku, se zadní říditelnou nápravou a HR. To auto dostane neskutečně zabrat, i když za ty 3 týdny pojede cca 8000 Km většinou po pevnějších komunikacích.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů