Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Zajímavý článek
Re: Dakarská hospoda
Článek fakt paráda. Je až úsměvné že BGR vyvíjí motor, nevím jak dlouho a furt ho nejsou schopni dostat na spolehlivou úroveň a Macík tady s VUT jsou schopni za, nevím, 2 roky udělat špičkovější motor trošku paradox. Jestli s nimi spolupracuje i Alda tak se toho jeho iveca už tak moc nebojím
Re: Dakarská hospoda
Důležitý je mít názor. Rychle. Jakejkoli.
Mimochodem Svída je taky zajímavej kolík...
Mimochodem Svída je taky zajímavej kolík...
Re: Dakarská hospoda
Pravdou je, že u Aldy na autě jsem si všiml loga VUT a říkal jsem si, jestli spolupracuje taky jako Macík, ale víc nebyl čas se po tom pídit (spíš jsem na to zapomněl ). Nicméně tento projekt se mi líbí, aspoň k "něčemu" ty závody jsou, než pro naše potěšení a pro spálení nafty. Jestli do toho můžou zasáhnout studenti a něčemu se přiučit, je to jedině dobře. A osobně si myslím, že univerzitní prostředí může nabídnout také zajímavé kapacity v oboru, schopné konkurovat roudnické garáži...
Re: Dakarská hospoda
Díky za článek.
Tým Martina Macika je opakovaně úspěšný v závodech trucku a docela úspěšně tahá dobré umístění a daří se mu. Tak proč by se na tom zastaralá technika výrobce Tatra nepřízivila aspoň obdobným motorem totožného výrobce co má MM.
Zajímalo by mě kdy zarytým tatrovakum dojde, že ta koncepce vozu Tatra je zastaralá z dob minulého režimu a patří max.na stavbu panelákových sídlišť a ne na takové závody.
Vrcholové závodní týmy musí mít v dnešní a i budoucí době trucky překonány od základu.
Tým Martina Macika je opakovaně úspěšný v závodech trucku a docela úspěšně tahá dobré umístění a daří se mu. Tak proč by se na tom zastaralá technika výrobce Tatra nepřízivila aspoň obdobným motorem totožného výrobce co má MM.
Zajímalo by mě kdy zarytým tatrovakum dojde, že ta koncepce vozu Tatra je zastaralá z dob minulého režimu a patří max.na stavbu panelákových sídlišť a ne na takové závody.
Vrcholové závodní týmy musí mít v dnešní a i budoucí době trucky překonány od základu.
Re: Dakarská hospoda
Honza 76: Kolikátá prosím jede ta Liazka? Nějak ji v celkovém pořadí nevidím.
TAM KDE OSTATNÍ KONČÍ, MY ZAPÍNÁME UZÁVĚRKY - TATRA
Re: Dakarská hospoda
Honza 76: tatra fakt nic nevyvinula za poslední roky na těch jejich kramech..
Re: Dakarská hospoda
Honza 76: a Ledvinka byl komouš a to co vymyslel je tudíž vzhledem k tomu ku prdu
Re: Dakarská hospoda
Mě přijde, že koncepce tuhých naprav je daleko starší a tím pádem zastaralejší...
Re: Dakarská hospoda
Honza 76: neboj budeš mile překvapen neb tatra od nového roku mění koncepci a bude dělat vznasedla, neboť ta jak známo nápravy nemaj a bude po problému
Re: Dakarská hospoda
Dobrý trol! Nebo mi tam chybí ještě "t"?
Re: Dakarská hospoda
jsafra píše:..tatra od nového roku mění koncepci a bude dělat vznasedla,....
To nééé, to Tatrovačtí partneři v Číně okopíruji a pojedou Dakar sami když maji licenci na výrobu Tater.
Re: Dakarská hospoda
Adjunkt: Nekdy se tu fakt nestačí člověk divit čeho se dočítá ...
Re: Dakarská hospoda
Keď sme u Alešovho motoru a máme tu ten článok. Tak tento motor už mu podľa mňa tiež ladili na tom VUT, preto v tom článku majú, že sa zaoberajú motormi Iveco a Caterpillar a mám pocit, že tie vo Phoenixoch išli tento rok lepšie ako jeho.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů