Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 1642
- Registrován: stř bře 01, 2006 9:28 am
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakarská hospoda
Po poslední zkušenosti s obhajobou Petra Čapky se přiznám že sem moc rád nelezu ale právě mi volal Martin Kolomý a požádal mě abych vám sem napsal že se na nic nevymlouvá ale že podpora Tatry je maximálně 10% z celkového rozpočtu. Takže psát že buggyra je tým s podporou fabriky je nesmysl i když se s tím chlubí ale je to čistě marketingová věc
Re: Dakarská hospoda
Spida: 10% peněz a nebo třeba to, že díl dostanou rychleji? Já to vždy bral tak, že mají spíš přednost v dodání dílu než že je to o penězích.
Re: Dakarská hospoda
meris: když tak o tom přemýšlím, tak vůbec o jaké díly se jedná? většinou jsou to spíš díly na zakázku. Co používají od Tatry? Kabinu a podvozek?
Re: Dakarská hospoda
Ještě ke kardanu na autě MK. Dejme tomu, že před první etapou se jednalo o nový díl. Když vezmu délku a náročnost první etapy, vydržel cca dvě etapy. Netuším, kolik kardanů bylo použito u MK v semidakaru. Logické by bylo jej během 4,5 extrémě těžkých etap preventivně neměnit, a čekat co vydrží. Je tedy možné, že druhý kardan vydržel celý semidakar. Samozřejmě pouze spekulace.
Re: Dakarská hospoda
Takže je vlastně otázka, jakou podporu fabriky chce vlastně Aleš?
Re: Dakarská hospoda
Já si furt myslím u AL že chce hlavně materiální podporu ať to vše nemusí kupovat... Osobně si myslím že by to fabriku zase tak bolet nemuselo... Ale nechám se překvapit
A jinak k těm 10% rozpočtu... to mi nepřipadá málo. Pokud vím tak účast jednoho vozu na dakaru cca 15 mil x 2... + zbytek sezony ... Pár míčků to hodí ... Myslím že i s těmi 10% by byl AL spokojenější jak teď
A jinak k těm 10% rozpočtu... to mi nepřipadá málo. Pokud vím tak účast jednoho vozu na dakaru cca 15 mil x 2... + zbytek sezony ... Pár míčků to hodí ... Myslím že i s těmi 10% by byl AL spokojenější jak teď
Re: Dakarská hospoda
zemi8: netuším
Re: Dakarská hospoda
No, kdyz se podivas na starsi informace z TALOSy, tak je z toho patrne ze se ty auta vcetne Phoenixu v podstate podvozkove stavely tam a v BGR je "dodelavaji" . A Talosa patri pod Tatru, takze mohou mit nejakou vyraznou slevu treba prave na prace delane tam. viz: http://www.talosa.info/cz/motorsport/dakar-kolomy/zemi8 píše:když tak o tom přemýšlím, tak vůbec o jaké díly se jedná? většinou jsou to spíš díly na zakázku. Co používají od Tatry? Kabinu a podvozek?
Re: Dakarská hospoda
https://www.tatra.cz/o-spolecnosti/tisk ... -spolecne/
Dakar 2019 a 2020
Vzhledem k dosaženým výsledkům a pravidelnému naplňování postupných cílů byla podepsána mezi společností TATRA TRUCKS a.s. a závodním týmem Buggyra další dvouletá smlouva o spolupráci na zajištění a realizaci účasti především na světoznámé rallye Dakar a některých dalších soutěží dakarského typu na roky 2019 a 2020. Hlavním jezdcem nesoucím břímě skvělé pověsti vozidel TATRA na světových kolbištích bude opět Martin Kolomý.
Smlouva o spolupráci a existenci TATRA Buggyra Racing týmu zahrnuje tovární podporu formou dodávek dílů a technické pomoci za exkluzívních podmínek. Navíc, oproti předcházejícím smlouvám z minulosti je obohacena o další výhodné synergické efekty. Jedním z nich a zároveň jedním z nejdůležitějších, je fakt, že jezdci Buggyry a především dvojnásobný mistr Evropy v závodech tahačů na okruzích FIA a dvojnásobný mistr Číny v závodech na tahačů na okruzích se speciálem TATRA PHOENIX a mnohonásobný držitel rychlostních a vytrvalostních rekordů David Vršecký se budou podílet také na testování nově vyvíjených vozidel TATRA se zaměřením na konstrukční ladění podvozku.
Na rallye Dakar 2019 a 2020 a dalších menších soutěžích dakarského typu uvidíme opět evoluční varianty soutěžních speciálů TATRA PHOENIX v přísně trambusovém provedení, plně odpovídající své předloze v podobě nejmodernějších civilních vozidel TATRA.
Dakar 2019 a 2020
Vzhledem k dosaženým výsledkům a pravidelnému naplňování postupných cílů byla podepsána mezi společností TATRA TRUCKS a.s. a závodním týmem Buggyra další dvouletá smlouva o spolupráci na zajištění a realizaci účasti především na světoznámé rallye Dakar a některých dalších soutěží dakarského typu na roky 2019 a 2020. Hlavním jezdcem nesoucím břímě skvělé pověsti vozidel TATRA na světových kolbištích bude opět Martin Kolomý.
Smlouva o spolupráci a existenci TATRA Buggyra Racing týmu zahrnuje tovární podporu formou dodávek dílů a technické pomoci za exkluzívních podmínek. Navíc, oproti předcházejícím smlouvám z minulosti je obohacena o další výhodné synergické efekty. Jedním z nich a zároveň jedním z nejdůležitějších, je fakt, že jezdci Buggyry a především dvojnásobný mistr Evropy v závodech tahačů na okruzích FIA a dvojnásobný mistr Číny v závodech na tahačů na okruzích se speciálem TATRA PHOENIX a mnohonásobný držitel rychlostních a vytrvalostních rekordů David Vršecký se budou podílet také na testování nově vyvíjených vozidel TATRA se zaměřením na konstrukční ladění podvozku.
Na rallye Dakar 2019 a 2020 a dalších menších soutěžích dakarského typu uvidíme opět evoluční varianty soutěžních speciálů TATRA PHOENIX v přísně trambusovém provedení, plně odpovídající své předloze v podobě nejmodernějších civilních vozidel TATRA.
Re: Dakarská hospoda
"Prisne trambusove provedeni" :-DDDD
Lopik ma teda prisne kapotovany special ?...nic, jdu neco delat
Lopik ma teda prisne kapotovany special ?...nic, jdu neco delat
Re: Dakarská hospoda
Pan Olšanský určitě zase psal. Má specifický styl psaní
Re: Dakarská hospoda
Celkem zajímavý clanek:
Https://www.dakarmania.cz/index.php/201 ... m-de-rooy/
Především mě zaujalo, že nikdy neměli poruchu na motoru a rozpočet 3 miliony euro.
Https://www.dakarmania.cz/index.php/201 ... m-de-rooy/
Především mě zaujalo, že nikdy neměli poruchu na motoru a rozpočet 3 miliony euro.
Re: Dakarská hospoda
Takže motory asi připravuje přímo Iveco. No s tou poruchou nevim... Já bych řek, že zrovna loni jim jeden motor odešel. Ale ta spolehlivost je velká to je pravda.
Rozpočet přibližně 78 mil. Kč, to je plus mínus 20 mil. na kamion. To není nijak přehnaná částka.
Rozpočet přibližně 78 mil. Kč, to je plus mínus 20 mil. na kamion. To není nijak přehnaná částka.
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů