Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
u MKR to bude určitě čtvrtý kamion. Ono to už bylo i někde dříve zmíněno i oficiálně. Podle mě jsem sem dával i odkaz na nějaký článek. Teď se mi to nechce hledat, ale zítra na to kouknu.
Co k tý Buggyře? tohle vždycky miluju jak někdo něco nakousne, že něco ví, ale nic neřekne. To je pořád dokola. Pokud něco Buggyra něco zmínila v Sosnové, tak to zase tak tajné nebude.
Co k tý Buggyře? tohle vždycky miluju jak někdo něco nakousne, že něco ví, ale nic neřekne. To je pořád dokola. Pokud něco Buggyra něco zmínila v Sosnové, tak to zase tak tajné nebude.
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: pon led 02, 2017 12:52 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Dakarská hospoda
U buggyry sou dost na limitu Tatry co se tyce vahy...na rychlich usecich ztraci vic nez by chteli...pripadny automat dalsi vaha nahoru a hlavne teziste minimalne o 15 cm nahoru taky...a jelikoz SA je hlavne o rychlich pistach dle Pepy Kaliny maji o cem premyslet...
Re: Dakarská hospoda
Tak to se snad ještě dočkáme Phoenixe na pevnejch nápravách ne..??? No dyť to asi ani není v rozporu s pravidlama ne... bouda Phoenix a co je na podvozku vlastně nikoho nezajímá ...když to tedy zjednoduším...
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Dakarská hospoda
Zajímavá a né moc dobrá zpráva proběhla holandskými zdroji:
Pořadatelé ve Valkenswaardu mají problém a organizací slavného Pre-Proloogu. Proti se postavily nějaké místní iniciativy (hluk, emise, mnoho návštěvníků, kteří projíždějí městem). Soud pozastavil povolení pro organizaci akce, vydané městem. Zatím je čas vyjednávat, co bude dál, ale zase ne tak mnoho. Ono hlavně v posledních dvou letech bylo ve Valkenswaardu poznat, že dobře už bylo. Ale aby se nakonec Holanďani na nějakou dakarskou show nejezdili dívat k nám do Sosnové , byť ta jejich je stále tak o 1-2 levely výš. Třeba nebude tak zle a nějak to dají do kupy.
Pro ty, kdo tam nejezdí: Eurocircuit se nachází asi 2 kilometry za městem a je obklopen lesy. Ohrožení hlukem je tedy iluzorní a kromě toho se na okruhu pořádají různé akce po celý rok.
Pořadatelé ve Valkenswaardu mají problém a organizací slavného Pre-Proloogu. Proti se postavily nějaké místní iniciativy (hluk, emise, mnoho návštěvníků, kteří projíždějí městem). Soud pozastavil povolení pro organizaci akce, vydané městem. Zatím je čas vyjednávat, co bude dál, ale zase ne tak mnoho. Ono hlavně v posledních dvou letech bylo ve Valkenswaardu poznat, že dobře už bylo. Ale aby se nakonec Holanďani na nějakou dakarskou show nejezdili dívat k nám do Sosnové , byť ta jejich je stále tak o 1-2 levely výš. Třeba nebude tak zle a nějak to dají do kupy.
Pro ty, kdo tam nejezdí: Eurocircuit se nachází asi 2 kilometry za městem a je obklopen lesy. Ohrožení hlukem je tedy iluzorní a kromě toho se na okruhu pořádají různé akce po celý rok.
Re: Dakarská hospoda
Když už je to v podstatě venku co se u MM staví tak tu hodím odkaz a kdo je pozorný uvidí třeba ...
Jinak video z listopadu
https://www.garaz.cz/clanek/vlog-108-vi ... lanky-home
Vůbec bych se nedivil těm pevných nápravám u BGR jestli to chtějí posunout někde dál. Jak vidno teď už nejsou schopni vymyslet nic.
O to více si budeme do budoucna vážit AL ...
Já jen nechápu že Aleš za sebou nemá TATRU nemá ani nějakého konstruktéra v podstatě si to staví sám a i tak dokáže udělat aspoň nějaké výsledky což se BGR moc za celou dobu nedaří
Jinak video z listopadu
https://www.garaz.cz/clanek/vlog-108-vi ... lanky-home
Vůbec bych se nedivil těm pevných nápravám u BGR jestli to chtějí posunout někde dál. Jak vidno teď už nejsou schopni vymyslet nic.
O to více si budeme do budoucna vážit AL ...
Já jen nechápu že Aleš za sebou nemá TATRU nemá ani nějakého konstruktéra v podstatě si to staví sám a i tak dokáže udělat aspoň nějaké výsledky což se BGR moc za celou dobu nedaří
Re: Dakarská hospoda
Herry: A co jsme měli na videu konkrétně vidět a kdy? Kromě prosvítajícího rámu vzadu tam nic nového nebylo.
BGR: Hm to je zajímavá informace. Tatra patřila vždy k nejlehčím autům ve startovním poli. Je pravda, že BGR má ten spodek hodně opancéřovaný, tak asi kila porostou. Těžko říct. Auta s pevnými nápravami mají běžně startovní hmotnost okolo 10 tun. Dle mého názoru nejsou řešení pevné nápravy, ani kapota, ani nižší hmotnost, ale to aby auto vydrželo tu palbu celý závod bez poruchy. Pokud Phoenix jede, tak jede na špičce. Jenže on dost času nejede na 100% a nebo nejde vůbec.
No tak se Pre-Proloog přesune do Sosnový a bude.
BGR: Hm to je zajímavá informace. Tatra patřila vždy k nejlehčím autům ve startovním poli. Je pravda, že BGR má ten spodek hodně opancéřovaný, tak asi kila porostou. Těžko říct. Auta s pevnými nápravami mají běžně startovní hmotnost okolo 10 tun. Dle mého názoru nejsou řešení pevné nápravy, ani kapota, ani nižší hmotnost, ale to aby auto vydrželo tu palbu celý závod bez poruchy. Pokud Phoenix jede, tak jede na špičce. Jenže on dost času nejede na 100% a nebo nejde vůbec.
No tak se Pre-Proloog přesune do Sosnový a bude.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
A jezdila by vůbec Buggyra Dakar bez Tatry? Než Tatra prodloužila smlouvu, tak aktivita Buggyry kolem Dakaru značně poklesla, alespoň soudě podle toho, co se dostane k fanouškovi.
Re: Dakarská hospoda
Tak já tam vidím kabinu modrou dlouhou iveco ale spíš mi šlo o to že kdo byl všímavý tak už v listopadu vědět co se staví
Re: Dakarská hospoda
David Vršecký uváděl, že má Phoenix nějakých 600 kg nad min. limit a že nevidí prostor, kde je ušetřit.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Dakarská hospoda
Před pár týdny jsem byl v Sedlčanech na dílně nabírat data na model a viděl všechno, jen né celé auto v kupě Resp. plurál. Bude to docela zajímavé a na ten model se moc těším.
Co mohu říci, tak že ty kabiny již dávno nemají svou původní barvu, jsou vyrámované, nalakované a dostrojují se. Možná jsou už posazené nahoře, ale dostrojovaly se na zemi, aby se do nich nemuselo pořád lézt po schůdcích. Těším se na výsledek.
Co mohu říci, tak že ty kabiny již dávno nemají svou původní barvu, jsou vyrámované, nalakované a dostrojují se. Možná jsou už posazené nahoře, ale dostrojovaly se na zemi, aby se do nich nemuselo pořád lézt po schůdcích. Těším se na výsledek.
Re: Dakarská hospoda
Jasně! V čase 6:12... Nejen dlouhá kabina Iveco, ale taky přední a zadní oblouky rámu, které jsou stejně vysoké, takže nástavba vypadá na kvádr.
A on je nějaký hmotnostní limit? Nebo je myšleno 600 kg nad spodní limit čili 9100 kg? To mi nepřijde jako tragédie vůči konkurenci.
A on je nějaký hmotnostní limit? Nebo je myšleno 600 kg nad spodní limit čili 9100 kg? To mi nepřijde jako tragédie vůči konkurenci.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Tak jsem to pochopil. Tragédie to není, ale když dojíždí špička půldenní etapu s minutovymi rozestupy jak v rallye, tak 7% handicap není málo. Navíc to znamená větší nároky na agregáty, podvozek, pneu, brzdy atd.
Re: Dakarská hospoda
Nemyslím, že by Aleš to auto konstruoval sám. Onehdá v rozhovoru povídal, že technice auta moc nerozumí a že je tam od toho, aby točil volantem.
Re: Dakarská hospoda
A to já si zas myslím J. Ference moc jako konstruktéra nepovažuji. Holáň ten queen akorát vyladil a jestli teď bude stavět nové auto tak předpokládám že s P. Pokorou a toho taky jako úplně konstruktérské eso nepovažuji když to srovnám s BGR kde se tomu plně věnuje Vrša s pomocí R. Smolky (PS: nevíte jak to s ním teď je ?)
Proto jsem psal že na to že si to AL dělají defakto všechno sámi tak má celkem slušné výsledky
Já se těším strašně na to co teď vymysleli
Proto jsem psal že na to že si to AL dělají defakto všechno sámi tak má celkem slušné výsledky
Já se těším strašně na to co teď vymysleli
Naposledy upravil(a) herrywood dne stř bře 27, 2019 5:28 pm, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 53 hostů