Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
A nemluvil na nějakém videu Mario Kress o tom, že jednají s nějakým českým jezdcem? Mně osobně přijde, že vše naznačuje, že by to mohlo být Kolomajz a auto pro něj. Jen mně osobně nesedí, že by Kolomajz chtěl automatickou převodovku - tipoval bych ho spíš na konzervativce...
Varianta auto od BSR: Je ale vůbec reálný, aby se jejich servisáci starali o tři auta?? Mají na to dost kapacity? (Předpokládám teda, že Valtrovi servis dělat budou.)
A v tomto duchu: Má Loprais kapacity na servisování jakéhokoliv jiného auta než svého?
Ten odprodej by mi osobně tak nelogicky nezněl. Buggyra mluvila o změně koncepce, je to auto postavené v podstatě "na míru" MK a jestli v Buggyře mají problém s prachama, proč by ho nechtěli odprodat...
Vtip: Jestli on není Kolomajz tak dobrej stratég, že ho rozmrdal schválně, aby snížil cenu...
Varianta auto od BSR: Je ale vůbec reálný, aby se jejich servisáci starali o tři auta?? Mají na to dost kapacity? (Předpokládám teda, že Valtrovi servis dělat budou.)
A v tomto duchu: Má Loprais kapacity na servisování jakéhokoliv jiného auta než svého?
Ten odprodej by mi osobně tak nelogicky nezněl. Buggyra mluvila o změně koncepce, je to auto postavené v podstatě "na míru" MK a jestli v Buggyře mají problém s prachama, proč by ho nechtěli odprodat...
Vtip: Jestli on není Kolomajz tak dobrej stratég, že ho rozmrdal schválně, aby snížil cenu...
Re: Dakarská hospoda
pro Jirku X toto je https://tatradv.cz/
Re: Dakarská hospoda
Tak Kolomajz mozna konzervativni je, ale Phoenixe taky nechtel a pak rekl, ze to auto je nekde jinde.
Jinak kapacitne si myslim, ze to zvladnout mohou BSR i Lopraisove. Vzdyt si vemte s jakym doprovodem jela Buggyra na prvni Dakar. To byl jen nejaky obytnak a to bylo cely. U BSR by asi uz nebyl takovy rozdil jestli dve nebo tri auta. A Lopraisove by uto urcite take zvladli.
Jinak kapacitne si myslim, ze to zvladnout mohou BSR i Lopraisove. Vzdyt si vemte s jakym doprovodem jela Buggyra na prvni Dakar. To byl jen nejaky obytnak a to bylo cely. U BSR by asi uz nebyl takovy rozdil jestli dve nebo tri auta. A Lopraisove by uto urcite take zvladli.
Re: Dakarská hospoda
Z debaty v Roudnici jsem neměl pocit, že by Kolomajz automat nechtěl. Sice zmiňoval, že s automatem se auto strašně špatně vyhrabává z písku, ale s ostatníma se shodli, že rychlost řazení, přejezd dun pod plynem a prevence spálení spojky je jednoznačnou výhodou. U Buggyry zatím prý sledují, jak fungují jednotlivé automaty u konkurence. Podle mě hlavně čekali, jak se osvědčí Gyrtech s automatem u MAZu. Další překážkou je to, že automat má smysl dlouhodobě testovat v dunách, a ty jsou pro našince trošku z ruky.
Re: Dakarská hospoda
Valtr bude mít své lidi na servis
Já jsem neřekl že ten prodej není reálný, jen z mého pohledu už to auto má 3,5 roků A to že v BGR mluvili o nějaké změně koncepce Dle mého soudu to bylo jen částečně alibizování neúspěchu a dost pohybuji že budou v BGR stavět ještě někdy nějaké dakarské auto
Já jsem neřekl že ten prodej není reálný, jen z mého pohledu už to auto má 3,5 roků A to že v BGR mluvili o nějaké změně koncepce Dle mého soudu to bylo jen částečně alibizování neúspěchu a dost pohybuji že budou v BGR stavět ještě někdy nějaké dakarské auto
Re: Dakarská hospoda
Tak otázkou je, jestli je 3,5 roků takový problém. Zase mám pocit, že se tady moc dogmaticky držíme vyjádření Macíka jr. (kde určitě nešlo jen o stáří auta, ale i o přechod na kapoťáka...). Navíc, pokud si pronajme auto od Macíků , Lopraise, nebo BDP, stejně se k novějšímu auto nedostane. To se dostane právě a jenom stavbou nového auta nebo pronájmem od Kresse...
Naposledy upravil(a) TomZ dne sob čer 01, 2019 2:58 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakarská hospoda
A i ten neúspěch Buggyry bych zase nepřeháněl. Ve většině Dakarů, kterých se účastnili, dopadlo jejich auto jako to nejlepší z českých, to je třeba zase si uvědomit...
Re: Dakarská hospoda
Takže Valtrovi vůbec nebudou servisovat BSR Iveco jo ???
Re: Dakarská hospoda
Hmm, není to náhodou Mirďa?
Re: Dakarská hospoda
Macik vyhodil Pocuvaje, tak ten by mohl byt adept k Valtrovi, jestli to ma hodne dilu spolecnych
Re: Dakarská hospoda
Taky bych se tak striktně nedržel toho, že auto je po třech dakarech úplně na odpis a nemůže jet další. Jinak Macík mluvil hlavně o životnosti rámu, který má Liaz žebřinový a Tatra páteřový, což je obrovský rozdíl. Páteřový rám, který používá Tatra, jehož základem je centrální nosná roura je mnohem robusnější a mnohem odolnější proti kroucení. U páteřového rámu, když budu repasovat a měnit díly podvozku (nápravy, roura, sestup) tak to auto je schopné jezdit ve stejné kondici spoustu let. Buggyra ani kdyby chtěla, tak Kolomému nemůže prodat Phoenixe, jelikož má ohledně dakaru ještě stále nějakou smlouvu s Tatrou a tu by měla dodržet.Tím se dostávám k tomu, že jedna z možností je, že Kolomý odkoupí od Buggyry FatBoe, který když projde kompletní repasí + doplnit nějaké odzkoušené veci z Phoenixů, mohl by být schopen zajet slušné umístění.
Jinak tady je hezké video pro porovnání tuhosti žebřinového a páteřového rámu. V čase od 2:30 je to dobře vidět.
https://www.youtube.com/watch?v=3-vmTs4Fgu8
Jinak tady je hezké video pro porovnání tuhosti žebřinového a páteřového rámu. V čase od 2:30 je to dobře vidět.
https://www.youtube.com/watch?v=3-vmTs4Fgu8
TAM KDE OSTATNÍ KONČÍ, MY ZAPÍNÁME UZÁVĚRKY - TATRA
Re: Dakarská hospoda
K té smlouvě: Neproběhlo tu ale někde, že té smlouvy je nějak součástí i Kolomý. Já osobně to právě pochopil tak, že ta smlouva se má týkat trojice Tatra - Buggyra - Kolomý. No zjevně asi ne, když odchází, ale dojem jsem takový měl...
Druhou věcí je, jestli ta smlouva stanovuje, že Buggyra musí nasadit DVA Phoenixy... Přišlo mi totiž, že už v minulosti bylo nasazení toho druhého několikrát nejisté. (Ale to se může jen zdát z venku, spíše se ptám informovanějších.)
Druhou věcí je, jestli ta smlouva stanovuje, že Buggyra musí nasadit DVA Phoenixy... Přišlo mi totiž, že už v minulosti bylo nasazení toho druhého několikrát nejisté. (Ale to se může jen zdát z venku, spíše se ptám informovanějších.)
Re: Dakarská hospoda
Taky je otázka, co se stane, když tu smlouvu BGR nedodrží. Ono jestli to je tak, že když se na Dakar vykašlou, tak prostě nedostanou dohodnuté peníze a hotovo, tak asi není moc co řešit.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Nemáte někdo informace, jak byl Jarda Valtr spokojený s novým Ivecem od Macíků? U MMjr byla spokojenost evidentní.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 39 hostů