Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Odpovědět
TomZ
Příspěvky: 450
Registrován: čtv led 12, 2017 6:57 pm
Bydliště: Šumperk

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

A nemluvil na nějakém videu Mario Kress o tom, že jednají s nějakým českým jezdcem? Mně osobně přijde, že vše naznačuje, že by to mohlo být Kolomajz a auto pro něj. Jen mně osobně nesedí, že by Kolomajz chtěl automatickou převodovku - tipoval bych ho spíš na konzervativce...

Varianta auto od BSR: Je ale vůbec reálný, aby se jejich servisáci starali o tři auta?? Mají na to dost kapacity? (Předpokládám teda, že Valtrovi servis dělat budou.)

A v tomto duchu: Má Loprais kapacity na servisování jakéhokoliv jiného auta než svého?

Ten odprodej by mi osobně tak nelogicky nezněl. Buggyra mluvila o změně koncepce, je to auto postavené v podstatě "na míru" MK a jestli v Buggyře mají problém s prachama, proč by ho nechtěli odprodat...

Vtip: Jestli on není Kolomajz tak dobrej stratég, že ho rozmrdal schválně, aby snížil cenu...;-)
sob čer 01, 2019 10:50 am

Uživatelský avatar
jsafra
Příspěvky: 732
Registrován: úte pro 01, 2009 12:11 am
Bydliště: Pardubice

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

pro Jirku X toto je https://tatradv.cz/
sob čer 01, 2019 10:54 am

Uživatelský avatar
zemi8
Příspěvky: 1258
Registrován: ned led 05, 2014 8:50 pm
Bydliště: Vlašim

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Tak Kolomajz mozna konzervativni je, ale Phoenixe taky nechtel a pak rekl, ze to auto je nekde jinde.

Jinak kapacitne si myslim, ze to zvladnout mohou BSR i Lopraisove. Vzdyt si vemte s jakym doprovodem jela Buggyra na prvni Dakar. To byl jen nejaky obytnak a to bylo cely. U BSR by asi uz nebyl takovy rozdil jestli dve nebo tri auta. A Lopraisove by uto urcite take zvladli.
sob čer 01, 2019 11:11 am

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Z debaty v Roudnici jsem neměl pocit, že by Kolomajz automat nechtěl. Sice zmiňoval, že s automatem se auto strašně špatně vyhrabává z písku, ale s ostatníma se shodli, že rychlost řazení, přejezd dun pod plynem a prevence spálení spojky je jednoznačnou výhodou. U Buggyry zatím prý sledují, jak fungují jednotlivé automaty u konkurence. Podle mě hlavně čekali, jak se osvědčí Gyrtech s automatem u MAZu. Další překážkou je to, že automat má smysl dlouhodobě testovat v dunách, a ty jsou pro našince trošku z ruky.
sob čer 01, 2019 1:41 pm

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Valtr bude mít své lidi na servis

Já jsem neřekl že ten prodej není reálný, jen z mého pohledu už to auto má 3,5 roků :think: A to že v BGR mluvili o nějaké změně koncepce :D Dle mého soudu to bylo jen částečně alibizování neúspěchu a dost pohybuji že budou v BGR stavět ještě někdy nějaké dakarské auto
sob čer 01, 2019 2:02 pm

TomZ
Příspěvky: 450
Registrován: čtv led 12, 2017 6:57 pm
Bydliště: Šumperk

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Tak otázkou je, jestli je 3,5 roků takový problém. Zase mám pocit, že se tady moc dogmaticky držíme vyjádření Macíka jr. (kde určitě nešlo jen o stáří auta, ale i o přechod na kapoťáka...). Navíc, pokud si pronajme auto od Macíků , Lopraise, nebo BDP, stejně se k novějšímu auto nedostane. To se dostane právě a jenom stavbou nového auta nebo pronájmem od Kresse...
Naposledy upravil(a) TomZ dne sob čer 01, 2019 2:58 pm, celkem upraveno 1 x.
sob čer 01, 2019 2:21 pm

TomZ
Příspěvky: 450
Registrován: čtv led 12, 2017 6:57 pm
Bydliště: Šumperk

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

A i ten neúspěch Buggyry bych zase nepřeháněl. Ve většině Dakarů, kterých se účastnili, dopadlo jejich auto jako to nejlepší z českých, to je třeba zase si uvědomit...
sob čer 01, 2019 2:24 pm

Dalby
Příspěvky: 668
Registrován: čtv led 21, 2016 7:57 pm
Bydliště: Praha

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Takže Valtrovi vůbec nebudou servisovat BSR Iveco jo ???
sob čer 01, 2019 2:25 pm

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Tak teď ze začátku samozřejmě ano, než si to jeho lide osahají a když budou třeba na společných závodech, tak tam asi taky nějaká ta pomoc bude, ale lidi bude mít svoje

Jeden z posádky JV a tedy jeden z mechaniků
Obrázek
sob čer 01, 2019 8:09 pm

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 2876
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Hmm, není to náhodou Mirďa? 8)
ned čer 02, 2019 11:12 am

Venca R
Příspěvky: 1976
Registrován: stř bře 02, 2011 12:00 pm
Bydliště: Vychodní čechy

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Macik vyhodil Pocuvaje, tak ten by mohl byt adept k Valtrovi, jestli to ma hodne dilu spolecnych
ned čer 02, 2019 1:07 pm

Uživatelský avatar
Mint
Příspěvky: 185
Registrován: pát pro 28, 2018 6:55 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Taky bych se tak striktně nedržel toho, že auto je po třech dakarech úplně na odpis a nemůže jet další. Jinak Macík mluvil hlavně o životnosti rámu, který má Liaz žebřinový a Tatra páteřový, což je obrovský rozdíl. Páteřový rám, který používá Tatra, jehož základem je centrální nosná roura je mnohem robusnější a mnohem odolnější proti kroucení. U páteřového rámu, když budu repasovat a měnit díly podvozku (nápravy, roura, sestup) tak to auto je schopné jezdit ve stejné kondici spoustu let. Buggyra ani kdyby chtěla, tak Kolomému nemůže prodat Phoenixe, jelikož má ohledně dakaru ještě stále nějakou smlouvu s Tatrou a tu by měla dodržet.Tím se dostávám k tomu, že jedna z možností je, že Kolomý odkoupí od Buggyry FatBoe, který když projde kompletní repasí + doplnit nějaké odzkoušené veci z Phoenixů, mohl by být schopen zajet slušné umístění.
Jinak tady je hezké video pro porovnání tuhosti žebřinového a páteřového rámu. V čase od 2:30 je to dobře vidět.
https://www.youtube.com/watch?v=3-vmTs4Fgu8
TAM KDE OSTATNÍ KONČÍ, MY ZAPÍNÁME UZÁVĚRKY - TATRA
ned čer 02, 2019 3:21 pm

TomZ
Příspěvky: 450
Registrován: čtv led 12, 2017 6:57 pm
Bydliště: Šumperk

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

K té smlouvě: Neproběhlo tu ale někde, že té smlouvy je nějak součástí i Kolomý. Já osobně to právě pochopil tak, že ta smlouva se má týkat trojice Tatra - Buggyra - Kolomý. No zjevně asi ne, když odchází, ale dojem jsem takový měl...

Druhou věcí je, jestli ta smlouva stanovuje, že Buggyra musí nasadit DVA Phoenixy... Přišlo mi totiž, že už v minulosti bylo nasazení toho druhého několikrát nejisté. (Ale to se může jen zdát z venku, spíše se ptám informovanějších.)
ned čer 02, 2019 5:16 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Taky je otázka, co se stane, když tu smlouvu BGR nedodrží. :lol: Ono jestli to je tak, že když se na Dakar vykašlou, tak prostě nedostanou dohodnuté peníze a hotovo, tak asi není moc co řešit. :wink:
Filip Nikl
ned čer 02, 2019 5:40 pm

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 2876
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Nemáte někdo informace, jak byl Jarda Valtr spokojený s novým Ivecem od Macíků? U MMjr byla spokojenost evidentní.
ned čer 02, 2019 10:49 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 39 hostů