Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
To je furt, že je roura těžká. Není není to jen výmluva aby to skoncili s Tatrou?
Re: Dakarská hospoda
Tak ještě tam je furt Aleš s Tatrou, teda pokud jsem neprošvihl něco, že nový truck bude Mercedes?
Tomáš Ďurčo
Re: Dakarská hospoda
ona ta roura být těžká nemusí, můžeš postavit auto (tedy Tatru), které bude o tunu lehčí, než je ta buggyrácká...
jenže to jejich auto v současné konfiguraci už prostě níž nejde a jsou lehce přes váhu
jenže to jejich auto v současné konfiguraci už prostě níž nejde a jsou lehce přes váhu
Re: Dakarská hospoda
přesně jak píšeš, a právě tohle jsou místa, kde bych čekal úzkou spolupráci s fabrikou
Re: Dakarská hospoda
Ten podvozek je da se rici po leta furt stejnej ne? Na cem tam usetris tunu?
Re: Dakarská hospoda
Tak verze proč skončil M. Kolomý v podání týmu je tedy venku....
....a teď si počkat také na verzi druhé strany.
Mám dojem, že pokud uvidíme na dalšch Dakarech Buggyry v kategorii kamionů, tak to zcela jistě nebude tatra.
....a teď si počkat také na verzi druhé strany.
Mám dojem, že pokud uvidíme na dalšch Dakarech Buggyry v kategorii kamionů, tak to zcela jistě nebude tatra.
Re: Dakarská hospoda
Nemluvil jste někdo s M. Kolomým, jak to s ním vypadá?
Re: Dakarská hospoda
Ja vim ze jsme tady vsichni zamrzli v nakladakach, i to forum o tom je. Ale osobne si myslim, byt to z BGR nikdo nerekne, ze je evidentni ze marketingove a medialne jsou osobaky uplne nekde jinde a asi jim musi hodne vrtat hlavou uspech Martina Prokopa, ktery ve svem tretim dakaru a podruhe ve vlastnim autem jede srovnatelne s nejuzsi spickou. Takze spis bych to videl natocene nekam sem. Ale tim spis jim tady v te kategorii chybej jezdci, mozna Martin Soltys jako autokrosar by nemel problem s nejakym "shrekem" .
Re: Dakarská hospoda
podvozek na první pohled vypadá stejně, ale uvidíš ho na nějaké jiné dakarské Tatře? nebo dokonce na sériovém autě?
navíc jsem měl na mysli konfiguraci celého auta, ne jen podvozku
navíc jsem měl na mysli konfiguraci celého auta, ne jen podvozku
Re: Dakarská hospoda
Momentální "krizové" vedení tatry protlačuje myšlenku produkce žebřinových rámů. Možná vane vítr tímto směrem a horkou jehlou se něco chystá.
Re: Dakarská hospoda
Jako, že by se Tatra pustila do výroby klasických podvozků? Do toho segmentu, kde je tvrdá konkurence a zkoušela se prosadit jako maloseriový výrobce? Vždyť to byl v podstatě Daf (kabina, motor, převodovka stejná...).
Re: Dakarská hospoda
A nebude ten žebřinový rám proste chystaná Liazka? Jakože ten Liaz Truck a.s. co se nedávno zaregistroval?
Re: Dakarská hospoda
Přesně tak. Hodlají z nuly konkurovat výrobcům, kteří mají 100 let a nespočetně kapitálu náskok.
Ne, Liaz je prozatím mrtvej.
Ne, Liaz je prozatím mrtvej.
Re: Dakarská hospoda
kdyz uz tuto cestu zkusili u AVIE a zjistili ze tudy cesta kvuli emisim nevede ? Avia ke konci roku skonci s dieslovymi motory (aspon to tvrdi) a budou delat pouze v segmentu elektro ...A nebude ten žebřinový rám proste chystaná Liazka? Jakože ten Liaz Truck a.s. co se nedávno zaregistroval?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: mxmaki a 25 hostů