Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Tak mě z toho článku vyšel dojem, že kdo si otevřel hubu na manažery Buggyry je na vždy odepsaný Valtr, Lopík
Re: Dakarská hospoda
Jako je fakt, že postupně se pro neprofesionalitu zbavit Valtra, Lopraise a Kolomýho a chtít beduína.... Je to trochu zvláštní počínání.
Ok, Lopraise asi reálně nevyhodili, tam šlo nejspíše o dohodu na právě a pouze jeden Dakar už od počátku.
Ok, Lopraise asi reálně nevyhodili, tam šlo nejspíše o dohodu na právě a pouze jeden Dakar už od počátku.
Re: Dakarská hospoda
Nerozumím tomu, proč ten rozchod tak hrotí a medializuje. Vracet zpět se pan Koloc nemusí, pokud na to auto má, o čemž nemluví, určitě zajede výsledek v následujícím ročníku. Ale koho tam posadit, že?
Fuck off Buggyra
Re: Dakarská hospoda
Je zvláštní, že žádná zmínka o vadné serii servočerpadel , která zabránila zajet Loprajsovi lepší výsledek.
Je fakt, že Kolomý byl (je) celkem ničitel aut, že trocha citu by neuškodilo, ale házet na něj vadu kardanu....je trochu mimo, zvlášť, když předtím držel pohromadě.
Dál to nechci komentovat, vím prd, co se tam skutečně dělo.
Je fakt, že Kolomý byl (je) celkem ničitel aut, že trocha citu by neuškodilo, ale házet na něj vadu kardanu....je trochu mimo, zvlášť, když předtím držel pohromadě.
Dál to nechci komentovat, vím prd, co se tam skutečně dělo.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
Re: Dakarská hospoda
Já bych vypíchl jen několik důležitých pasáží.
Podle médií se ale zdálo, že je v jeho případě všechno v nejlepším pořádku… Protože vedení dělá v tomto směru skvěle svoji práci. Bohužel ji dělá tak dobře, až...
Takže: To co jde ven je to co ven má jít a nic jiného se ven nedostane. Pokud má někdo vypadat jako pohodář, tak bude vypadat jako pohodář ikdyby tam denně řezal mechaniky hydraulickou hadicí. Tím pádem kromě přímých účastníků nikdo neví jak to doopravdy je a co se tam dělo. Kolik měli skutečně poruchu, čeho a či vinou.
Profesionálové Macík a Prokop.
V prvé řadě je však potřeba si definovat, co od jezdce chceme. Když se podíváme obecně na sportovce, musí být schopný prezentovat brand. Je to ambasador značky. Měl by být schopný mluvit anglicky, hovořit o tématech, která jsou důležitá pro tým, dodržovat životosprávu. Měl by se stát ikonou pro další jezdce.
Z ČR se právě oni dva nejvíce blíží této definici, takže proto profesionálové.
Závodní tým není žádné demokratické sdružení nebo parlament složený z volených funkcionářů... Do Martina Kolomého jsme pět let investovali strašně moc práce, ohromné finanční prostředky, ale projekt nedosáhl očekávaných výsledků.
Ámen. Není asi co víc říct. Peníze jsou pana Koloce a on si rozhodne kam je dá. Holt takto je už investovat nechce. Že před pěti lety se tvářil jinak. Ano, ale pět let je dlouhá doba a podmínky se mění, lidé se vyvíjejí... Těžko soudit.
Pohled Kolomajze by taky byl samozřejmě byl zajímavý a myslím, že se ho třeba i dočkáme.
Podle médií se ale zdálo, že je v jeho případě všechno v nejlepším pořádku… Protože vedení dělá v tomto směru skvěle svoji práci. Bohužel ji dělá tak dobře, až...
Takže: To co jde ven je to co ven má jít a nic jiného se ven nedostane. Pokud má někdo vypadat jako pohodář, tak bude vypadat jako pohodář ikdyby tam denně řezal mechaniky hydraulickou hadicí. Tím pádem kromě přímých účastníků nikdo neví jak to doopravdy je a co se tam dělo. Kolik měli skutečně poruchu, čeho a či vinou.
Profesionálové Macík a Prokop.
V prvé řadě je však potřeba si definovat, co od jezdce chceme. Když se podíváme obecně na sportovce, musí být schopný prezentovat brand. Je to ambasador značky. Měl by být schopný mluvit anglicky, hovořit o tématech, která jsou důležitá pro tým, dodržovat životosprávu. Měl by se stát ikonou pro další jezdce.
Z ČR se právě oni dva nejvíce blíží této definici, takže proto profesionálové.
Závodní tým není žádné demokratické sdružení nebo parlament složený z volených funkcionářů... Do Martina Kolomého jsme pět let investovali strašně moc práce, ohromné finanční prostředky, ale projekt nedosáhl očekávaných výsledků.
Ámen. Není asi co víc říct. Peníze jsou pana Koloce a on si rozhodne kam je dá. Holt takto je už investovat nechce. Že před pěti lety se tvářil jinak. Ano, ale pět let je dlouhá doba a podmínky se mění, lidé se vyvíjejí... Těžko soudit.
Pohled Kolomajze by taky byl samozřejmě byl zajímavý a myslím, že se ho třeba i dočkáme.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
On by byl v rámci objektivity ohledně dění v týmu zajímavý i názor Valtra, Lopraise, Kiliánů atd. Ale asi by to přineslo jen zlou krev a tomuto sportu to nic nedalo. Důležité je to, co napsal Filip. Big Boss je Koloc, takže je na něm, jak chce tým vést. Říkal, že se soustředí primárně na Dakary 2021 - 23. Tak uvidíme, jak se jim bude jako týmu dařit a kam to posunou.
- WMA
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 266
- Registrován: pát říj 11, 2013 6:59 pm
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakarská hospoda
To ale bude muset p.Koloc najit pilota dma Top 5...i když jednu už si v akademii dle videí pěstuje.
Re: Dakarská hospoda
Ale o tom že Koloc je šéf nikdo nikde a nikdy nepochyboval, jenom si myslím že když pořád dokola žvaní o profesionalitě kterou od všech vyžaduje, měl by se tak chovat v první řadě on sám. Mluví jak jezedák, kydá špínu kolem sebe. O tom že by vedení týmu dělalo svojí práci dobře by se dalo diskutovat (rozchod s Valtrem, letos třeba ta ubohá Kalivody přestřelka na FB s Lopraisem atd. atd.). A pasáž o kardanu škoda slov, to je prostě věc která se stylem jízdy zkurvit NEDÁ, za předpokladu že je dobře dimenzovaná. Což zcela evidentně a bez debat nebyla - chyba týmu resp. vývoje!!! Navíc je to tak strašně jednoduchá součástka, navíc u Tatry kde pracuje pořád ve stejných úhlech (který jsou zcela minimální), to je zkrátka ostuda Buggyry že to nedokázala vyřešit okamžitě po prvním problému. Ovšem to teď vypadá že Kolomajzna je ideální hromosvod na všechny problémy. Divil bych se kdyby po tomhle slovním průjmu chtěl on sám mít s Buggyrou ještě cokoliv společnýho.
Re: Dakarská hospoda
Tak on Koloc také hlavně nikde neříká, že pro Buggyru bude do budoucna na Dakaru prioritou kategorie kamionů......
Re: Dakarská hospoda
To je fakt největší hrdinství takhle střílet do MK, když on se k tomu nemůže vyjádřit...
Další otázky do diskuze:
1) Máte někdo zprávy, jak jsou na tom Lopici s novým autem, popřípadě už víme, co to bude za stroj?
2) Jarda Valtr pojede AER nebo Dakar?
3) MK bude tedy doma?
Další otázky do diskuze:
1) Máte někdo zprávy, jak jsou na tom Lopici s novým autem, popřípadě už víme, co to bude za stroj?
2) Jarda Valtr pojede AER nebo Dakar?
3) MK bude tedy doma?
Re: Dakarská hospoda
Působí to na mě jako kdyby se MK hodil jen na celoroční lámání aut a nic víc. No to je ale to co chybí, protože jak Koloc říká, Kama3 ví přesně, co se kdy posere...
A že jsme tady jedna individualita za druhou která nechce poslouchat týmového ducha je taky vidět. Postavit tým, který jako tým jede, je nemožný. A to v Kamazu funguje.
A že jsme tady jedna individualita za druhou která nechce poslouchat týmového ducha je taky vidět. Postavit tým, který jako tým jede, je nemožný. A to v Kamazu funguje.
Re: Dakarská hospoda
ten Renault vypada jako by to bylo RCcko! uz se tesim, az ho uvidim v akci:)
Re: Dakarská hospoda
...... tohle už jsem jednou někde slyšel.....tuším, že v souvislosti s Rubenou Náchod. Nechápu, kde bere tu drzost se vůbec veřejně jakkoliv prezentovat. Už jen skutečnost, že nestrávil 12 let na Borech je výsměch a plivanec do tváře všem slušnejm lidem. Kolomý nikdy nebyl mým oblíbencem, ale snad lepší rok posedět doma, než "prezentovat filozofii brandu" zrovna tohohle pána. A taktéž nechápu Tatru, že má potřebu spojovat své jméno zrovínka s tímhle pánemNikdy jsem neměl problém jít s kůží na trh. Spolu s vedením máme jasnou vizi, kudy chceme jít, a postavíme se všem výzvám čelem.
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
Tak Tatra neměla příliš na výběr. Pokud Aleš Loprais a Bonver trvají na závodění s "čumákovci", které Tatra aktuálně v nabídce nemá (a minimálně Lopík na tom asi trval...), nikdo jiný než Buggyra jí už nezbývá.
Kolomajz asi doma sedět nebude. Znalejší zákulisních poměrů už tady několikrát naznačili, že nějaký plán má, ten plán asi nemá proto, aby seděl doma...
Dál už budu jen spekulovat (jako člověk neznalý zákulisí) a doufat, že znalejší vyprovokuji k nějaké další nápovědě...
Možnosti Kolomajze:
1) Big Shock, Franta: Tahle možnost byla vyvrácena někým jako nesprávná. Osobně bych jí nevěřil taky, protože si prostě myslím, že Franta MUSÍ do poslední chvíle sloužit jako záloha kdyby cokoliv. A vznik až tak moc nadupaného českého týmu (Macik, Valtr, Kolomý) by bylo až moc sci-fi...
2) MKR: Taky vyvráceno. Osobně mi na tom neseděl fakt pevných náprav a automatické převodovky, z druhé strany domluvu jsem si tak nějak dovedl představit a taky mi tam seděl takový ten efekt: Jak víc nasrat Buggyru než přestupem k MKR...
3) Adria Tatra:
+ Tatra podvozek, kabina trambus, manuální převodovka. Nemůžu si pomoci, ale mám pocit, že přesně tohle by Kolomý nejvíce chtěl...
- Není to určitě TOP auto
- Nemá vlastní servis (Je ale takový problém? Neservisovala by ho ZA PRACHY klidně i ta rozhádaná Buggyra?)
OTÁZKA: Má to tlumiče Reiger? To by bylo výrazné plus proti Bonveru.
4) Bonver
+ Je to Tatra
+ Domluva by asi možná byla
+ Servisní zázemí snad ještě mají
- Je to auto s problematickými jízdními vlastnostmi
- Kolomajz nikdy neventiloval, že by nějak toužil po čumáku
5) Loprais
+ Je to Tatra a relativně asi nejslušnější krom Phoenixu
- Přijde mi to absolutně nepravděpodobné. Loprais a Kolomý nejsou nějací extra kámoši, Lopraisův tým se nějak extra nesoustředí na pronájmy, čert ví, jestli mají na dvě auta vůbec kapacitu a jestli vůbec stihnout postavit nové auto pro Aleše
6) Nápad s Tomečkem a AER
- Celá blbost. Proč by Tomeček nechtěl sám závodit? Kolomý nikdy o AER nemluvil a ani v Africe Dakar nezažil, aby po tom cítil nostalgii. Tatrováckej motor v Tatře neměl ani tehdy, když to legislativně šlo, atd.
7) MAZ
+ Něčí vtípek, ale vlastně by to bylo docela elegantní řešení. Nějaký vazby tam jsou, kvalita auta taky...
- Pevné nápravy
- Pronajímá MAZ vůbec auta, nebo jezdí zaměstnanci?
De Rooy
+ Bylo by to až takové sci-fi? Kdysi tu někdo psal, že nabídku z jejich týmu měl Valtr, když skončil u Buggyry. Když mohli mít v merku Valtra, proč ne Kolomajze?
+ Nejlepší možné závodní náčiní
- Nosáč a automat, pevné nápravy. Je otázkou, jak moc rád by Kolomajz experimentoval...
- Samozřejmě jazyky. Musel by to asi řešit tak, že mu s tím někdo pomůže...
9) MAN
+ Třeba by vzhledem k jejich problémům nebyl nájem drahý...
- Pokud by teda aspoň s něčím jeli, což není zrovna jisté...
10) Nejpravděpodobnější možnost: Všechny nápady jsou mimo, reálné řešení by mě ani nenapadlo. A pokud ji někdo potvrdí, aspoň víme, kudy cesta nevede...
9)
Kolomajz asi doma sedět nebude. Znalejší zákulisních poměrů už tady několikrát naznačili, že nějaký plán má, ten plán asi nemá proto, aby seděl doma...
Dál už budu jen spekulovat (jako člověk neznalý zákulisí) a doufat, že znalejší vyprovokuji k nějaké další nápovědě...
Možnosti Kolomajze:
1) Big Shock, Franta: Tahle možnost byla vyvrácena někým jako nesprávná. Osobně bych jí nevěřil taky, protože si prostě myslím, že Franta MUSÍ do poslední chvíle sloužit jako záloha kdyby cokoliv. A vznik až tak moc nadupaného českého týmu (Macik, Valtr, Kolomý) by bylo až moc sci-fi...
2) MKR: Taky vyvráceno. Osobně mi na tom neseděl fakt pevných náprav a automatické převodovky, z druhé strany domluvu jsem si tak nějak dovedl představit a taky mi tam seděl takový ten efekt: Jak víc nasrat Buggyru než přestupem k MKR...
3) Adria Tatra:
+ Tatra podvozek, kabina trambus, manuální převodovka. Nemůžu si pomoci, ale mám pocit, že přesně tohle by Kolomý nejvíce chtěl...
- Není to určitě TOP auto
- Nemá vlastní servis (Je ale takový problém? Neservisovala by ho ZA PRACHY klidně i ta rozhádaná Buggyra?)
OTÁZKA: Má to tlumiče Reiger? To by bylo výrazné plus proti Bonveru.
4) Bonver
+ Je to Tatra
+ Domluva by asi možná byla
+ Servisní zázemí snad ještě mají
- Je to auto s problematickými jízdními vlastnostmi
- Kolomajz nikdy neventiloval, že by nějak toužil po čumáku
5) Loprais
+ Je to Tatra a relativně asi nejslušnější krom Phoenixu
- Přijde mi to absolutně nepravděpodobné. Loprais a Kolomý nejsou nějací extra kámoši, Lopraisův tým se nějak extra nesoustředí na pronájmy, čert ví, jestli mají na dvě auta vůbec kapacitu a jestli vůbec stihnout postavit nové auto pro Aleše
6) Nápad s Tomečkem a AER
- Celá blbost. Proč by Tomeček nechtěl sám závodit? Kolomý nikdy o AER nemluvil a ani v Africe Dakar nezažil, aby po tom cítil nostalgii. Tatrováckej motor v Tatře neměl ani tehdy, když to legislativně šlo, atd.
7) MAZ
+ Něčí vtípek, ale vlastně by to bylo docela elegantní řešení. Nějaký vazby tam jsou, kvalita auta taky...
- Pevné nápravy
- Pronajímá MAZ vůbec auta, nebo jezdí zaměstnanci?
De Rooy
+ Bylo by to až takové sci-fi? Kdysi tu někdo psal, že nabídku z jejich týmu měl Valtr, když skončil u Buggyry. Když mohli mít v merku Valtra, proč ne Kolomajze?
+ Nejlepší možné závodní náčiní
- Nosáč a automat, pevné nápravy. Je otázkou, jak moc rád by Kolomajz experimentoval...
- Samozřejmě jazyky. Musel by to asi řešit tak, že mu s tím někdo pomůže...
9) MAN
+ Třeba by vzhledem k jejich problémům nebyl nájem drahý...
- Pokud by teda aspoň s něčím jeli, což není zrovna jisté...
10) Nejpravděpodobnější možnost: Všechny nápady jsou mimo, reálné řešení by mě ani nenapadlo. A pokud ji někdo potvrdí, aspoň víme, kudy cesta nevede...
9)
Re: Dakarská hospoda
Pan Koloc na facebooku v komentarich perli. V clanku mluvi o profesionalite a pak tam predvadi takovou pavlac...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 hostů