Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Nikdo se ničemu určitě divit nebude, vzhledem k situaci v Buggyře a otazníku nad tím jestli vůbec bude v kategorii kamionů nadále učinkovat, by bylo celkem nezodpovědný od týmu jako MAZ spoléhat se do budoucna na jejich motory. Ale opět to nic nevypovídá o spokojenosti/nespokojenosti s motorem jako takovým. Vidím v tom čistě pragmatický krok.
Re: Dakarská hospoda
Co měl Valtr ? Pokud se nepletu tak ho nějaký řemen zastavil, ale jaký ? A Kolomý který snad neodjel dakar bez podělaného motoru ?
Re: Dakarská hospoda
No neodjel...
Ale Valtr byl zatím s jedním autem na jedné akci a taky neodjel... Ale ok, třeba to nebyl motor a spletl jsem se.
Ale Valtr byl zatím s jedním autem na jedné akci a taky neodjel... Ale ok, třeba to nebyl motor a spletl jsem se.
Re: Dakarská hospoda
Nevíte někdo, jak to vypadá s Petrem Čapkou? Jeho Tatrou, potažmo motorem?
Bude startovat na AER 2020?
Bude startovat na AER 2020?
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Dakarská hospoda
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Dakarská hospoda
U Karla vyndali jednu vinutou pružinu. Na testování měl pružinu na každém tlumiči. Na baju už měl pružinu vždycky jen na jednom z dvojice tlumičů. Že by ten tvrdší podvozek byl tvrdý až moc?
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Ohledně Gyrtechu - podle červencového vydání Trucker magazínu od Gyrtechu utíká i sama Buggyra, prý je v letošní evoluci okruhového Freightlineru (Buggyra VK50) namontovaný motor MAN. Ale psal to Olšanský, tak bůhví co je na tom pravdy.
!LIAZ 4life!
Re: Dakarská hospoda
...... je to tak, ve VK50 je skutečně MAN. Buggyra se tím nějak moc nechlubí. Ale dá se to dohledat i jinde než jen v článku pana Olšanského. Možnosti Gyrtechu byly, zdá se, vyčerpány....
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
Ohledně Gyrtechu - podle červencového vydání Trucker magazínu od Gyrtechu utíká i sama Buggyra, prý je v letošní evoluci okruhového Freightlineru (Buggyra VK50) namontovaný motor MAN. Ale psal to Olšanský, tak bůhví co je na tom pravdy.
Gyrtech (CAT C13) je jen kus železa jako každý jiný. Takže spíš jsou vyčerpány vývojové možnosti Buggyry, když se tým rozhodne používat raději cizí produkt, než vlastní. Což některým narážkám dává trochu jiný rozměr. Je samozřejmě otázka, jestli s něčím přijdou a je to jen na přechodnou dobu a nebo se na motory vykašlou....... je to tak, ve VK50 je skutečně MAN. Buggyra se tím nějak moc nechlubí. Ale dá se to dohledat i jinde než jen v článku pana Olšanského. Možnosti Gyrtechu byly, zdá se, vyčerpány....
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Možná je to jenom jiná variace Gyrtechu. Koloc k motoru Gyrtech C13 uvedl toto:
Jinak v Číně používá Buggyra motor Weichai. Měl by mít Common Rail, stejně jako VK50.Z CATu tam toho moc nezustalo ....blok motoru CAT C 13 ma velmi dobrou torzni tuhost a proto jej pouzivame....Dalsi produktove rady motoru GYRTECH pouzivaji bloky VOLVO, MAN, MTU, MB, DETROIT DIESEL...
Re: Dakarská hospoda
Opravte mě, pokud se mýlím. Nemám ani sílu v neděli na telefonu něco googlit. Nicméně nejsou motory Volvo a CAT ve skutečnosti totéž pod jiným jménem?
Edit: spíš volvo a Renault, co?
Edit: spíš volvo a Renault, co?
Re: Dakarská hospoda
Nero: Tak je otázka, co je označováno za Gyrtech. Jestli čipnutej MAN se už jmenuje "produktová řada" Gyrtech, když to hodně přeženu, tak je to možné.
Já jsem od Buggyry zaznamenal akorát upravenou C13, která se měla dělat v různých variantách. Při čemž se pak zjistilo, že část těch variant existuje akorát tak "papírově". A v Číně ten Weichai. Samozřejmě mají celosvětové kontakty, takže bůh ví.
Laik: Ano Renault Trucks patří Volvu, takže motory Renault a Volvo jsou "to samé". Třetí do party jsou pak motory MACK. Samozřejmě "stejné" je hodně nadneseně řečeno ale značná část je. Ono je toho takto víc.
Mercedes = MTU (průmyslová varianta) = Detroit Diesel (Amerika) - koncern Daimler AG
Liebherr má základ v motorech MAN
Caterpillar = Perkins (část portfolia pro Evropu)
Dong Feng = licenční Cummins (některé modely)
Weichai zase pro změnu úzce spolupracuje s Deutz AG. Ikdyž tam jsem nenašel vyloženě shodující se produkt.
Já jsem od Buggyry zaznamenal akorát upravenou C13, která se měla dělat v různých variantách. Při čemž se pak zjistilo, že část těch variant existuje akorát tak "papírově". A v Číně ten Weichai. Samozřejmě mají celosvětové kontakty, takže bůh ví.
Laik: Ano Renault Trucks patří Volvu, takže motory Renault a Volvo jsou "to samé". Třetí do party jsou pak motory MACK. Samozřejmě "stejné" je hodně nadneseně řečeno ale značná část je. Ono je toho takto víc.
Mercedes = MTU (průmyslová varianta) = Detroit Diesel (Amerika) - koncern Daimler AG
Liebherr má základ v motorech MAN
Caterpillar = Perkins (část portfolia pro Evropu)
Dong Feng = licenční Cummins (některé modely)
Weichai zase pro změnu úzce spolupracuje s Deutz AG. Ikdyž tam jsem nenašel vyloženě shodující se produkt.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Ono to tak nějak asi bude. Vybudovat značku Gyrtech stálo nějaké úsilí a čas, takže podíl přidané hodnoty u nových motorů asi nebude ze strany Buggyry příliš komunikované téma.
Re: Dakarská hospoda
A nejspíš to tak s tím motorem je... Byla informace začátkem roku že Dolejš jezdi někde do fabriky MANu řešit něco s motorem
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 hostů