Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pick
Příspěvky: 1391
Registrován: ned led 05, 2014 12:22 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Ještě jeden celkem dobrej důvod, proč by tam Aleš mohl naroubovat tu budku z Pragy. Bouda z Praga Alfa je sice o fous vyšší než Tatrovácká (1755mm vs. cca 1500mm), ale Tatrovácká je celokovová, zatímco Pragácká je z hliníkovejch profilů a lamínátu. Hmotnostně tedy bude někde jinde a též by to zapadalo do informace o snížování váhy a
těžiště.
" s výkonem nahoru a s váhou naopak dolů, což by nás mělo i zrychlit. Tím se pochopitelně změní také těžiště auta "
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
pon zář 02, 2019 12:07 pm

Tod2
Příspěvky: 1230
Registrován: čtv led 08, 2009 3:22 pm
Bydliště: Kroměříž

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

ona může být laminátová kabina? to se změnilo? mohla být pouze celokovová ne?
pon zář 02, 2019 12:24 pm

Uživatelský avatar
Kamil Fulcrum
Příspěvky: 72
Registrován: čtv led 19, 2017 5:13 pm
Bydliště: Děčín

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

To mu FIA nepovolí to už zkoušel st. Macík z LiAZ Škoda Xena ,ta taky měla hliníkovo plastový panely na kabině a dostal STOP.
pon zář 02, 2019 12:46 pm

Uživatelský avatar
zemi8
Příspěvky: 1258
Registrován: ned led 05, 2014 8:50 pm
Bydliště: Vlašim

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Ono je to celé dost divoké. Pokud se nepletu, tak Karel měl také nejdříve myslím RZ 1SM 3432.

Jinak myslím, že FatBoy byl v techničáku popelář. Nevím co Phoenixy, ale to byly také novostavby. Ono klasicky Ministerstvo dopravy v tom má bordel a nikde není vysvětleno, jak se co má dělat. Takže třeba na úřadě 1 to udělají jako závodní vozidlo, na úřadě 2 by řekli že to nejde atd.
pon zář 02, 2019 12:49 pm

MichalJ78
Příspěvky: 87
Registrován: pát kvě 17, 2019 12:53 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

A na třetím udělají "jakoveterána" z rolby nebo zemědělskýho vozu.
pon zář 02, 2019 1:36 pm

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 2876
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Tak je možné, že nově vzniklé Iveco u Macíků bylo nejdříve "postaveno" na papírech LIAZky, proto ta klasická RZ. Následně se "postavilo" na papíry závoďáku, proto již závodní RZ. Ale je to celkem jedno, byť klasická RZ bude výhodnější z pohledu libovolného ježdění po pozemních komunikacích.

Pakliže by Aleš osadil budku Praga, pak se nabízí otázka, co k tomu bude za dlouhý originální čumák? Žádný takový Praga neměla a nemá. Nejdelší měla možná V3S, ale ten je pořád dost krátký. Takže nějaký paskvil alá první Jamal? To kdyby komisaři nezatrhli, tak už nevím... Necháme se překvapit. :doh:
pon zář 02, 2019 1:43 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Četl jsem si aktuální pravidla. Vytáhnu tady pár zajímavých odstavců.
A matriculation certificate for a road use is compulsory; the annual check must be valid on pain of being refused to start.
The association of different parts is allowed and all parts (cab, engine, gearbox, transfer box, rigid axles, etc.) must be from a minimum of 200 copies produced batch and come from standard elements freely available in retail shops.
The cab must be standard (dimensions and material from production). The cab must correspond to the Vehicle’s standard gross weight when empty (for instance, it is not allowed to fix a Medium cabin on a Kerax truck). It is forbidden to push the cab or the bonnet back further than 900 mm from the wheel axle. However, if the distance of the cab or the bonnet is inferior to 900 mm on the standard model, the truck will be able to be homologated. Only in this case must the manufacturer prove a commercialisation of a standard series of at least 200 Vehicles of this type for an individual and commercial use (except military production as not verifiable).
It is allowed to modify production materials of the cab’s additional parts while strictly keeping the original shape (front grid, air deflector, sun visor, etc.) but truck must keep standard model aspect. The materials used must be standard production materials for the truck concerned. Carbon fibre may only be used for the bonnet.
Stabiliser bars are allowed on all the truck’s axles. It is allowed to fix one shock absorber in the stabiliser bar. It is allowed to have an ON/OFF button within the cab.
pon zář 02, 2019 1:49 pm

TomZ
Příspěvky: 450
Registrován: čtv led 12, 2017 6:57 pm
Bydliště: Šumperk

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

zemi8: Popelář podle mě nebyl Fatboy, ale některá z liazek od Macíků. Navíc, popelářské auto na podvozku Tatry jsem tada v životě neviděl....
pon zář 02, 2019 4:57 pm

Uživatelský avatar
zemi8
Příspěvky: 1258
Registrován: ned led 05, 2014 8:50 pm
Bydliště: Vlašim

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

TomZ: byl na 100 % :wink:
pon zář 02, 2019 5:00 pm

TomZ
Příspěvky: 450
Registrován: čtv led 12, 2017 6:57 pm
Bydliště: Šumperk

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

A kdy se na Tatře dělalo jakékoliv popelářské auto? Ukaž mi aspoň jedno... Sorry, ale tomu se mi nechce věřit. Ne pro bordel v papírech, ale pro jakoukoliv sériovou popelářskou Tatru. To jsem fakt v životě neviděl.
pon zář 02, 2019 5:04 pm

Uživatelský avatar
zemi8
Příspěvky: 1258
Registrován: ned led 05, 2014 8:50 pm
Bydliště: Vlašim

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

TomZ: ale já vůbec netvrdím, že Tatra nějaké popelářské auto dělala. Možná by jste se divili, co je všechno v techničákách možné... Viz teď ty "retro" auta pro turisty v Praze zaregistrované např. jako rolba atd.
pon zář 02, 2019 5:14 pm

msifa
Příspěvky: 2106
Registrován: pát bře 03, 2006 8:32 am
Bydliště: Jižní čechy

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Macíkovi liazky byly postavené na papírech popelářského a fekálního vozu.
FatBoy byl postaven jako novostavba a měl papíry nového vozu. Navíc jak píše TomZ, proč by tatra byla zrovna popelářský vůz (který zřejmě ani na tomto podvozku nikdy neexistoval).
pon zář 02, 2019 5:22 pm

Uživatelský avatar
zemi8
Příspěvky: 1258
Registrován: ned led 05, 2014 8:50 pm
Bydliště: Vlašim

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

msifa: říkejte si co chcete, ale vím co u FatBoye v papírech bylo a jako novostavba postavený byl, ale to neplatí o papírech na které ho dali...
pon zář 02, 2019 5:25 pm

TomZ
Příspěvky: 450
Registrován: čtv led 12, 2017 6:57 pm
Bydliště: Šumperk

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

zemi8: A mohl by být, když ne důkaz (to chápu, že nejde), tak aspoň objasnění, jak a proč to víš?

...navíc by teda byla dost velká náhoda, když už byla z poplelářskýho auta liazka (což byla, to už jsem někde taky slyšel), že by vzniknul i další popelářskej závoďák - Tatra...
pon zář 02, 2019 5:30 pm

Uživatelský avatar
jarousz
Příspěvky: 1457
Registrován: sob pro 11, 2010 9:55 am
Bydliště: Praha-Braník

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

TomeZ, tvuj argument " coz byla, o tom uz jsem taky nekde slysel" je naprosto odzbrojujici!
pon zář 02, 2019 5:57 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 hostů