Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
......tak až se dosmějete neznalosti většiny, budete od té dobroty a prozradíte všem hloupým ostatním, alespoň jestli to bude účast MK s ambicí na nějakej solidní výsledek nebo čistě jen účast od slova účastnit se (něco ve stylu Roučková, dříve Jerie aj.) ?
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
Ono mám pocit že už tady bylo i někdy (několik týdnů zpět) i naznačeno s kým MK pojede v týmu ... kdo to tu sleduje pozorně tak už to tuší ...
Myslíš že by MK jel na dakar s tím že se jede jen účastnit ??? tomu nevěř
Myslíš že by MK jel na dakar s tím že se jede jen účastnit ??? tomu nevěř
Re: Dakarská hospoda
No ono bylo bez Martina spíš myšleno jako bez Martina v trucku...
Re: Dakarská hospoda
Já věřím tomu že MK s RS na D21 něco s tatrou vymyslí Jsem optimista
Re: Dakarská hospoda
tak ono už to bylo napsáno všude několikrát, že by měl jet v týmu Martina Prokopa s druhým Shrekem, ale pořád to po té nehodě MP platí?
Re: Dakarská hospoda
Dozvíme se již v listopadu ale podle pozitivní nálady SPIDY tak ano
Re: Dakarská hospoda
Ja k tomu pokracovaniu Tatry na Dakare (za aktualnej situacie Dakaru) mam takyto navrh (aj ked je to ruhanie sa):
Pokracovanie s Buggyrou (s kym inym?) - Buggyru nechame postavit dva spickove kamiony, aj ak to bude znamenat podvozok s tuhymi napravami! Ja viem, je to blasfemia, ale v case kedy sa ten vyvoj aj tak evidentne ubera k "skladackam", ktore so seriou uz nemaju nic spolocne je to najefektivnejsia cesta. Da sa trvat na klasickej koncepcii a kazdy rok tak "umierat na krasu", alebo zvolit pragmaticke a efektivne riesenie. Znacka Tatra bude viditelna aj dalej na Dakare, bude mat priamociaro postaveny sutazny special schopny bojovat na spicke a Buggyra tak bude mat marketingovu "platformu" na prilakanie kvalitnych posadok (kludne aj zahranicnych). V tejto "prvej linii" by som proste vsetko podriadil cielu vyhrat so znackou Tatra. Na nejaky sentiment sa nehra davno u Kamazu, ani de Rooya ... teraz uz ani u BSR, a ILT.
Aby nebola klasicka Tatra potlacena uplne - fabrika by mohla postavit jednu upravenu Force 6x6 /4x4 (klasicky vojensky valnik v uprave pre blizkovychodne trhy), ktory by v sutazi isiel podporu obom ostrym specialom s hlavnym cielom dokoncit sutaz a predviest sa "na mieste" vedeniu blizkovychodnych armadnych zloziek a snad aj buducim civilnym zakaznikom. A v tejto klasickej Tatre by mohol sediet za volantom...
Pokracovanie s Buggyrou (s kym inym?) - Buggyru nechame postavit dva spickove kamiony, aj ak to bude znamenat podvozok s tuhymi napravami! Ja viem, je to blasfemia, ale v case kedy sa ten vyvoj aj tak evidentne ubera k "skladackam", ktore so seriou uz nemaju nic spolocne je to najefektivnejsia cesta. Da sa trvat na klasickej koncepcii a kazdy rok tak "umierat na krasu", alebo zvolit pragmaticke a efektivne riesenie. Znacka Tatra bude viditelna aj dalej na Dakare, bude mat priamociaro postaveny sutazny special schopny bojovat na spicke a Buggyra tak bude mat marketingovu "platformu" na prilakanie kvalitnych posadok (kludne aj zahranicnych). V tejto "prvej linii" by som proste vsetko podriadil cielu vyhrat so znackou Tatra. Na nejaky sentiment sa nehra davno u Kamazu, ani de Rooya ... teraz uz ani u BSR, a ILT.
Aby nebola klasicka Tatra potlacena uplne - fabrika by mohla postavit jednu upravenu Force 6x6 /4x4 (klasicky vojensky valnik v uprave pre blizkovychodne trhy), ktory by v sutazi isiel podporu obom ostrym specialom s hlavnym cielom dokoncit sutaz a predviest sa "na mieste" vedeniu blizkovychodnych armadnych zloziek a snad aj buducim civilnym zakaznikom. A v tejto klasickej Tatre by mohol sediet za volantom...
Re: Dakarská hospoda
Už tu chyběla hláška typu: Já něco vím, ale nepovím. A všichni jste vedle a já se Vám jen směju
Nikdo asi nepochybuje, že když bude Kolomý startovat v kategorii osobaků (s kterou má minimální zkušenost), tak bude prohánět Loeba a spol.....
Nikdo asi nepochybuje, že když bude Kolomý startovat v kategorii osobaků (s kterou má minimální zkušenost), tak bude prohánět Loeba a spol.....
Re: Dakarská hospoda
A není to spíše o penězích, pilotech, týmu a hlavně spolehlivosti auta jako takového? Mě už to věčné téma podvozek Tatra vs. kostitřas tuhé nápravy nějak nebaví. O tom to není, ale to vědí všichni zasvěcení. Já myslím, že fandíme Tatře hlavně pro to, že je to unikátní koncepce podvozku a tradiční česká značka s dlouholetou historií. Nevím, jestli bych měl radost z toho, kdyby Dakar vyhrála "Tatra", která nemá s Tatrou nic společného, myslím tím výkyvné polonápravy. Možná je to jen můj subjektivní pocit, ale já to tak zkrátka mám a vnímám.
-
- Příspěvky: 151
- Registrován: čtv pro 19, 2013 1:28 pm
- Bydliště: žatec
Re: Dakarská hospoda
vnímám to také tak a bojím se chvíle, kdy na startovní listině neuvidím ani jeden nápis TATRA
Re: Dakarská hospoda
O penězích až v první řadě především ... O tom by mohli všichni truckeři v čr mnoho povědět...
Jak MM tak AL by určitě do svých nových vozů rádi dali lepší díly ale už tak ty stavby nových vozů jsou strašně finančně náročné že se spokojí i s ,,horší" konfiguraci stroje...
BDP kde tomu je konec po tom co přestal bonver sypat peníze ? BGR se utopila ve vývoji... vyvíjeli, vyvíjeli až došly peníze a možná by stačilo slevit z některých věcí ... Když vidím s čím je Aleš schopny zajet pěkné výsledky tak v tom autě nemusí být vždy to aktuální co je na trhu ... někdy je prostě lepši vsadit na léta ověřené díly než zkoušet furt nové produkty které musím zase a zase podrobit vývoji
Co se pilotů týče tak tam rozdíly v podstatě nevidím ... Aleš i MM jsou s ostatní TOP spičkou určitě vyrovnaní... U MK je trošku chyba jeho agresivního stylu, takže tam jde vždy o náhodu a o to jak dlouho auto vydrží tenhle styl ...
Jak MM tak AL by určitě do svých nových vozů rádi dali lepší díly ale už tak ty stavby nových vozů jsou strašně finančně náročné že se spokojí i s ,,horší" konfiguraci stroje...
BDP kde tomu je konec po tom co přestal bonver sypat peníze ? BGR se utopila ve vývoji... vyvíjeli, vyvíjeli až došly peníze a možná by stačilo slevit z některých věcí ... Když vidím s čím je Aleš schopny zajet pěkné výsledky tak v tom autě nemusí být vždy to aktuální co je na trhu ... někdy je prostě lepši vsadit na léta ověřené díly než zkoušet furt nové produkty které musím zase a zase podrobit vývoji
Co se pilotů týče tak tam rozdíly v podstatě nevidím ... Aleš i MM jsou s ostatní TOP spičkou určitě vyrovnaní... U MK je trošku chyba jeho agresivního stylu, takže tam jde vždy o náhodu a o to jak dlouho auto vydrží tenhle styl ...
Re: Dakarská hospoda
msifa: aby ti ten dotycny nenapsal, at si ho prestanes brat do ust jako pred par mesici mne
Re: Dakarská hospoda
Může mi někdo osvětlit co furt BGR má s tím 50ti letým výročím založení týmu?? To jako když dvouletej Koloc v roce 1969 tahal po Roudnici za sebou kačera, tak na pískovišti založil BGR nebo jak tomu mám rozumět??
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
Pick:
Tak asi dle hesla, že 100x opakovaná lež se stává pravdou.
Realita je taková, že v roce 1969 postavil Václav Král závodní auto a dal mu jméno Baghira. A Koloc je nějak záhadně přesvědčen, že tehdy právě vznikla Buggyra.
Tak asi dle hesla, že 100x opakovaná lež se stává pravdou.
Realita je taková, že v roce 1969 postavil Václav Král závodní auto a dal mu jméno Baghira. A Koloc je nějak záhadně přesvědčen, že tehdy právě vznikla Buggyra.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů