Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Zrovna jsem to sem chtěl dát, že jsem se ho zeptal:) Tak už máme skoro všechny dakarský otázky ohledně trucku zodpovězeny... Už zbývá jen, jestli NAHODOU nepojede BDP a kam a jestli pojede Valtr...
Re: Dakarská hospoda
Jak už jsem jednou psal, Jarda nikam nepojede, pokud se nic nezměnilo. Problémů s autem bylo hodně...
Re: Dakarská hospoda
A ty problémy jsou +- totožný co mají Macíci nebo úplně jiné,
stejné auto dalo by se říci i stejné bolístky
stejné auto dalo by se říci i stejné bolístky
Naposledy upravil(a) PtrialM dne čtv lis 07, 2019 6:23 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakarská hospoda
.... tak pokud ty auta jsou skutečně identická, tak asi budou mít +/- stejný bolesti. Aleše to bohužel taky čeká. Hold ani sebepoctivější testování na Pánově nebo jinde na vychytání všech much z principu věci nestačí ....
btw:dle BGR prý stál vývoj Machusova stroje Can-Am Buggyra MK50 XRS 1 000 000 euro.....
btw:dle BGR prý stál vývoj Machusova stroje Can-Am Buggyra MK50 XRS 1 000 000 euro.....
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Dakarská hospoda
To bych s dovolením nechal bez komentáře. On ten Maverick stojí 1 000 000 Kč. Že by úpravy stály 25x tolik?
Mimochodem, Nasser měl od X-Raidu pronajaté špičkové Mini za zhruba 900 000 EUR. De rooy pronajímá Torpedo zhruba za 600 000 EUR. To jen tak pro porovnání...
Na druhou stranu, 80% dílů na té buggy prý je nových. Já jsem zvědavý, jak si to vozidlo rychlostně bude stát v přímé konfrontaci, ono jiné kloudné srovnání, než je samotný závod, vlastně není...
Edit: ten celkový náklad bych hádal spíše na zabezpečení celé té záležitosti s akademií, tréninkovým zázemím ve Španělsku a podobně.
Mimochodem, Nasser měl od X-Raidu pronajaté špičkové Mini za zhruba 900 000 EUR. De rooy pronajímá Torpedo zhruba za 600 000 EUR. To jen tak pro porovnání...
Na druhou stranu, 80% dílů na té buggy prý je nových. Já jsem zvědavý, jak si to vozidlo rychlostně bude stát v přímé konfrontaci, ono jiné kloudné srovnání, než je samotný závod, vlastně není...
Edit: ten celkový náklad bych hádal spíše na zabezpečení celé té záležitosti s akademií, tréninkovým zázemím ve Španělsku a podobně.
Naposledy upravil(a) Jiří Vintr dne čtv lis 07, 2019 10:08 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: pon led 02, 2017 12:52 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Dakarská hospoda
Mam tak nejak pocit ze "mentor" uz vazne nevi co napsat...kazdopadne budme vazne radi ze pres to vsechno bude na "dakarskem pisku" tolik Ceskych jmen...bude hur...
Re: Dakarská hospoda
Od Lopíků krásné a milé gesto v pořadu Mise nový domov
Re: Dakarská hospoda
.... 80% dílů toho Mavericku klidně může bejt nových, ale furt je to jenom svařenec trubek, trocha laminátu či karbonu, malej motor a toť vše. Nestudoval jsem detailně pravidla SxS (https://netstorage.lequipe.fr/ASO/dakar ... 120417.pdf), ale z letmého přečtení je zjevné, že nějaký prostor pro větší úpravy a vlastní vývoj je relativně hodně malej. Smyslem týhle kategorie je levnější a vyrovnaný závodění s volantem a čtyřmi koly. V zásadě něco jde odlehčit, udělat si vlastní vejfuk, na motoru lze ladit pouze výkon v rámci omezeného objemu a sériovýho bloku, převodovka musí bejt sériová stejně jako přední náprava. Ale je samozřejmě možný, že šéfkonstruktér Vršecký přišel na nespočet inovativních řešení v rámci pravidel, které si skutečně mohli vyžádat investice ve výši milionu éček...
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
No a pak kvůli tý malý bleše Can-Am Buggyra MK50 XRS nejsou guldeny na Phoenixe
Re: Dakarská hospoda
A nebo k tomu pocitaji veskere naklady na lidi, startovne na Dakaru atd.
-
- Příspěvky: 389
- Registrován: stř úno 08, 2012 1:54 pm
- Bydliště: České Budějovice
Re: Dakarská hospoda
To číslo je úplně k ničemu a jen vypadá megalomansky a ukazuje na "možnosti" týmu. A udělat se dá lehko. Stačí počítat vysokou hodinovku každého, kdo se na auto jen podíval a máte to tam. Takhle se dá čarovat v každém oboru a že se to dělá. Režijní marže je vždy taková jaká se v tu chvíli hodí
Re: Dakarská hospoda
I byvale stranky Martina Kolomeho na facebooku doslo k dalsimu prejmenovani na M K Love Dakar. Sasci
Re: Dakarská hospoda
M K Love Dakar??? to jako, že Martin Koloc miluje Dakar?
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
Před tím tam ještě bylo Martin K Love Dakar. On totiž FB nedovolí kompletní přejmenování té stránky najednou. A Buggyra evidentně nechce přijít o 18tisíc fanoušků, co měl MArtin.
Tomáš Ďurčo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů