Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
no, on "Roman Hruska" ve svem prispevku na IG netvrdil ze vypadlo "to" zarizeni, nebo snad sam elektromotor. On pouze naznacil, ze od pate etapy to zkratka nefungovalo tak jak melo, neboli "ztratril" se ten vykonovy efekt se kterym se pocitalo. alespon tak jsem to pochopil ja.
Re: Dakarská hospoda
jo tak, asi to byla ironie, už jsem si nadskočil...
Re: Dakarská hospoda
DAKAR MANIA sdílel(a) příspěvek.
1 hod
X-raid se loučí s Kubou Przygońskim! Že by Prodrive získal první velké jméno pro svůj nový dakarský projekt?! S velkým zájmem čekáme na další zprávy..
1 hod
X-raid se loučí s Kubou Przygońskim! Že by Prodrive získal první velké jméno pro svůj nový dakarský projekt?! S velkým zájmem čekáme na další zprávy..
Re: Dakarská hospoda
Dnes jsem byl na Posedlí Dakarem v CB a zeptal jsem se na pár věcí a tak je Vám tu sdělím...
BSR má objednaný automaty Alison, tedy ne ZF, ale to jsme všichni tak.nejak tušili... Když jsem se zeptal, jestli ho namontuji do Karla nebo do Franty, tak mi rekl, že to ještě neví, ale určitě půjde do Lojzy, který se nyní staví!!
Na to jsem se zeptal, že tedy na příští Dakar budou mít k dispozici tři konkurenceschopný auta, tak jestli nepojedou ve více jezdcích... Na to mi odpověděl MM, že jednají a že je to tezky. Povídal, že poptávku mají velikou, zvlášť z Holandska, jelikož mezi Ivecama byli letos na Dakaru nejlepší a tím pádem chcou všichni jezdit s jejich Ivecem:)) Ale je těžké pronajmout auto a říct mu, dělej si s ním, co chces, jed nezavisle na mne a nebo hele já Ti auto pronajmu, ale musíš mi dělat dvojku a pomáhat mi... S tím samozřejmě souvisí problém, že najít tak rychlého jezdce, který bude ochotný jet dvojku a zároveň bude tak rychlý, že pojede v závěsu za Matesem je skoro neřešitelný úkol... Zvlášť tady v Česku takový jezdec je prý těžko k sehnání! Pak samozřejmě ještě dodal, že vše je o penězích a že si nemůžou dovolit angažovat jezdce, který bude sice ochotný dělat dvojku, ale nedá do toho patřičný objem peněz...
BSR má objednaný automaty Alison, tedy ne ZF, ale to jsme všichni tak.nejak tušili... Když jsem se zeptal, jestli ho namontuji do Karla nebo do Franty, tak mi rekl, že to ještě neví, ale určitě půjde do Lojzy, který se nyní staví!!
Na to jsem se zeptal, že tedy na příští Dakar budou mít k dispozici tři konkurenceschopný auta, tak jestli nepojedou ve více jezdcích... Na to mi odpověděl MM, že jednají a že je to tezky. Povídal, že poptávku mají velikou, zvlášť z Holandska, jelikož mezi Ivecama byli letos na Dakaru nejlepší a tím pádem chcou všichni jezdit s jejich Ivecem:)) Ale je těžké pronajmout auto a říct mu, dělej si s ním, co chces, jed nezavisle na mne a nebo hele já Ti auto pronajmu, ale musíš mi dělat dvojku a pomáhat mi... S tím samozřejmě souvisí problém, že najít tak rychlého jezdce, který bude ochotný jet dvojku a zároveň bude tak rychlý, že pojede v závěsu za Matesem je skoro neřešitelný úkol... Zvlášť tady v Česku takový jezdec je prý těžko k sehnání! Pak samozřejmě ještě dodal, že vše je o penězích a že si nemůžou dovolit angažovat jezdce, který bude sice ochotný dělat dvojku, ale nedá do toho patřičný objem peněz...
Re: Dakarská hospoda
Hm, tak Litomyšl bude bez ježdění Uvidíme, jestli MM vymyslí něco jiného, společného, jak uvažuje....
-
- Příspěvky: 973
- Registrován: sob led 23, 2010 3:49 pm
- Bydliště: VELKE ALBRECHTICE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakarská hospoda
Tak to je na prd bez ježdění. Chtěl sen vidět auta v akci.
Re: Dakarská hospoda
Holt Sosnová byla jenom jedna...
Vývoj u Macíků jsem předpovídal. Je jednodušší postavit nové auto, než předělávat to současné, které na to nebylo stavěné. Jasně, předělat se dá cokoliv, ale o to pracnější to potom je. Každopádně s automatem to auto bude ještě rychlejší, než teď.
Vývoj u Macíků jsem předpovídal. Je jednodušší postavit nové auto, než předělávat to současné, které na to nebylo stavěné. Jasně, předělat se dá cokoliv, ale o to pracnější to potom je. Každopádně s automatem to auto bude ještě rychlejší, než teď.
Re: Dakarská hospoda
Já bych neměnil ani rezervy, a rovnou stavěl nový auto když je defekt
Re: Dakarská hospoda
Jo přesně tak. Hned vyhodit a postavit nové. Můžeš mi nějak technicky, vysvětlit z jakého důvodu je snazší postavit nové auto než vyměnit převodovku?
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Tak když nevíš co s penězma.......
Re: Dakarská hospoda
..jak říká Filip ....ale na druhou stranu, MM je už dneska jedinej, co si neprošel stavem "nepřetržité inovace a testování". Takže teď je asi ten jejich čas. Že tímto způsobem cesta úplně nevede poznají stejně, jako to před nimi poznali všichni ostatní. Ale asi je nutný si touhle fází prostě projít. Takže proč ne...
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
Lojza má smysl a to z jednoduchého důvodu. Chtějí pronajímat auto a jak zjistil Jirka X, zákazníci jsou většinou Holanďané. A ti si nepronajmou Frantu, protože to není dnes tak módní kapoťák a navíc to je nějaká LIAZka, což ani nevědí, co je za značku. Asi něco z Ruska... Oni chtějí Iveco jako má De Rooy, ale to lepší od Macíků, no a to je jen jedno (tedy dvě, ale žádné volné). Takže se postaví Lojza, což bude mírně vylepšený Karel s automatem a uvidí se jaké přijdou nabídky. Podle situace se pak rozhodne jestli se do Karla dá automat taky a kdo s čím nakonec pojede.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Já si stejně myslím, že až jim dojde nafta, tak postaví zase nové auto s plnou nádrží...
Re: Dakarská hospoda
Ja jen nevim, proc by holandani chteli Iveco od Maciku kdyz muzou mit od de Rooye. Samozrejme nevime jak je to financne...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 26 hostů