jj, Calvet na mě vždycky působil hodně "férovým" dojmem. U BGR musej doufat, že se mladej nepotatil ....
Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
Na stranu jednu mě těší, že Aleš posdílel zakulisí ze Silkway resp. Dakaru.
Na druhou stranu podobným praním špinavýho prádla opět ukrojil z profesionality, kterou jsem u něj ocenil poté, co se na rozdíl od Koloce nevymlouval na coronu...
Na druhou stranu podobným praním špinavýho prádla opět ukrojil z profesionality, kterou jsem u něj ocenil poté, co se na rozdíl od Koloce nevymlouval na coronu...
Re: Dakarská hospoda
Jsme v diskusnim fóru...tak proč nediskutovat vyslovené názory....
Jen, v tomto případě, bych si dovolil poznámku.... Nesrovnával bych s Kolocem resp.stěžovánim si/obhajování se s jistou dávkou alibismu na něco...
Dakar 2013 je dávno minulostí, není nutno se tedy zpovídat ani partnerům...novinářům či fanouškům... Také bych připomenul, ze Aleš uvedl "jen" na svem FB a ne v žádných oficiálních mediích... Taktéž spíše v kontextu jeho vzpomínek na, jak sám popisuje, prostě poměrně dobře zvládnutý závod v roli jeho starého "milovaneho" auta... Navíc bych právě více než kdy jindy ocenil jeho profesionalitu, že v době závodu, či bezprostředně po něm toto neměl potřebu nikde zmiňovat....
V rámci vzpomínek bych toto bral opravdu jako zajímavost, zejména pro nás fanoušky Ale přiznávám...jsem Aldův skalní fanoušek ... můj názor tedy nemusi býti objektivní...
Hezké svátky všem fanouškům Dakaru a jiným podobným záležitostem
MR
Jen, v tomto případě, bych si dovolil poznámku.... Nesrovnával bych s Kolocem resp.stěžovánim si/obhajování se s jistou dávkou alibismu na něco...
Dakar 2013 je dávno minulostí, není nutno se tedy zpovídat ani partnerům...novinářům či fanouškům... Také bych připomenul, ze Aleš uvedl "jen" na svem FB a ne v žádných oficiálních mediích... Taktéž spíše v kontextu jeho vzpomínek na, jak sám popisuje, prostě poměrně dobře zvládnutý závod v roli jeho starého "milovaneho" auta... Navíc bych právě více než kdy jindy ocenil jeho profesionalitu, že v době závodu, či bezprostředně po něm toto neměl potřebu nikde zmiňovat....
V rámci vzpomínek bych toto bral opravdu jako zajímavost, zejména pro nás fanoušky Ale přiznávám...jsem Aldův skalní fanoušek ... můj názor tedy nemusi býti objektivní...
Hezké svátky všem fanouškům Dakaru a jiným podobným záležitostem
MR
Re: Dakarská hospoda
Já si vůbec nemyslím, že by to z odstupem sedmi let bylo praní špinavého prádla, naopak je to zajímavost, která pěkně dotváří obraz Calveta, který dělal spoutsy neuvěřitelně rozporuplných rozhodnutí... A to jsem nikdy Alešův fanoušek nebyl, nicméně se mi začíná líbit, vyrostl z něj profesionál.
Re: Dakarská hospoda
Jedine dobře ze to AL zmínil. Už jsem si začínal myslet, ze Dakar je čistě jen a jen o sportu
Re: Dakarská hospoda
Chtěl jsem se zeptat, co stálo za odchodem Čagina + ještě jednoho pilota z Kamazu v během roku 2011. Dále pak, kdy se k týmu opět připojil(i). Díky.
Re: Dakarská hospoda
Pěkný video od kamazu.
https://youtu.be/OU73muNaSMU
Název se mi na telefonu nedaří v kopírovat. Nezkušaj v samoizolacii. Cosi v kabinu rallyového kamazu.
https://youtu.be/OU73muNaSMU
Název se mi na telefonu nedaří v kopírovat. Nezkušaj v samoizolacii. Cosi v kabinu rallyového kamazu.
Re: Dakarská hospoda
Chagin od Kamazu nikdy neodešel ne? Pouze v roce 2011 ukončil závodní kariéru a přešel do vedení týmu, kde nahradil Semjona Jakubova, který odešel do důchodu.
Během roku 2011 skončil se závoděním i Firdaus Kabirov, ale tam to vypadalo, že byl opravdu "odejit" po neshodách s vedením a u Kamazu není pokud vím.
Ad video:
Titulek je: Ne skuchay v samoizolyatsii. Prygay v kabinu ralliynogo KAMAZa. Stan' virtual'nym chlenom ekipazha. Čili: "Nebuďte smutní v karanténě. Skočte do kabiny rallyového Kamazu. Staňte se virtuálním členem posádky.
Během roku 2011 skončil se závoděním i Firdaus Kabirov, ale tam to vypadalo, že byl opravdu "odejit" po neshodách s vedením a u Kamazu není pokud vím.
Ad video:
Titulek je: Ne skuchay v samoizolyatsii. Prygay v kabinu ralliynogo KAMAZa. Stan' virtual'nym chlenom ekipazha. Čili: "Nebuďte smutní v karanténě. Skočte do kabiny rallyového Kamazu. Staňte se virtuálním členem posádky.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Filip: Díky za info. Rozhodně nechci snižovat Gerardův výkon v roce 2012, ale mnoho okolností mu hrálo do karet. Krom ten rok "výletního" tempa Kamazu třeba i devestační crash Alešovy Tatrovky.
Re: Dakarská hospoda
https://www.youtube.com/watch?v=bdUowMiajvk
Страницы истории команды "КАМАЗ-мастер" 2015 год
Страницы истории команды "КАМАЗ-мастер" 2015 год
Re: Dakarská hospoda
Nemůžete sem někdo zkopírovat že článek? Či ho shrnout pokud to.nepujde...Nemám předplatný a nechce.se.mi to.platit...
https://www.denik.cz/motorismus/pilot-d ... ezonu.html
https://www.denik.cz/motorismus/pilot-d ... ezonu.html
Re: Dakarská hospoda
Aleš má ted zajimavy clanek na facebooku. Tak kdo to byl?
Královna je na fotce záměrně..
V roce 2014 stihla ještě vyhrát menší polsko - německou Rally Breslau, když v průběhu této soutěže dorazil strohý email od tehdejšího komisaře kategorie kamionů Fabiena Calveta s jednoduchým zněním:
TENTO KAMION NA DAKAR NESMÍ!
Bez udání konkrétního důvodu či odkazu na daný technický předpis. Královna měla 5ti letou platnou homologaci a absolvovala bez problému jak Silk Way Rally 2013, tak Dakar 2014. Platnost její homologace v den obdržení zásadní zprávy byla ještě další 4 roky. Zajímavostí bylo, že mail psaný již zmiňovaným komisařem po přeposlání ze systému iOS na platformu Android odhalil Logo a adresu odkud byl tento email odeslán. Paradoxem bylo, že logo, které se odkrylo patřilo české společnosti / týmu. Tím bylo dané, odkud vítr vane. Nebudeme už jitřit staré rány, kdo, co a proč. Už je to za námi, nicméně bylo to velmi nepříjemné období pro náš tým i mně osobně.
Spojení LOPRAIS - TATRA bylo pro mnohé neoddělitelné a pro nás rovněžtak.
Anonymních zpráv a emailů o následné zradě značky bylo víc než moc. Ale nepředbíhejme....
Jelikož jobova zpráva dorazila defacto 2 měsíce před naloděním techniky na Dakar, možnost přestavby či stavby nového kamionu v tak krátké době nebyla možná. Nechtěl jsem ztratit linku na partnery, fanoušky, přijít o rok tréninku a tvrdé dřiny a udělat někomu radost z neúčasti.
Doslova na poslední chvíli se podařilo osedlat SuperMANa ( Princezna už na Dakar také nesměla ) a zajet s ním nejlepší jihoamerický výsledek 4. místo v kamionech na DAKARU 2015, kdy jsme byli doslova v sevření Kamazu, se kterými jsme sváděli krásný souboj.
V den mých narozenin se navíc podařilo vyhrát další dakarskou etapu a kluci z mojí posádky Ferran Marco a Jan Van Der Vaet mi v kabině zazpívali Birthsday Song, na který se nezapomíná..
Zdroj: facebook Aleš Loprais
Královna je na fotce záměrně..
V roce 2014 stihla ještě vyhrát menší polsko - německou Rally Breslau, když v průběhu této soutěže dorazil strohý email od tehdejšího komisaře kategorie kamionů Fabiena Calveta s jednoduchým zněním:
TENTO KAMION NA DAKAR NESMÍ!
Bez udání konkrétního důvodu či odkazu na daný technický předpis. Královna měla 5ti letou platnou homologaci a absolvovala bez problému jak Silk Way Rally 2013, tak Dakar 2014. Platnost její homologace v den obdržení zásadní zprávy byla ještě další 4 roky. Zajímavostí bylo, že mail psaný již zmiňovaným komisařem po přeposlání ze systému iOS na platformu Android odhalil Logo a adresu odkud byl tento email odeslán. Paradoxem bylo, že logo, které se odkrylo patřilo české společnosti / týmu. Tím bylo dané, odkud vítr vane. Nebudeme už jitřit staré rány, kdo, co a proč. Už je to za námi, nicméně bylo to velmi nepříjemné období pro náš tým i mně osobně.
Spojení LOPRAIS - TATRA bylo pro mnohé neoddělitelné a pro nás rovněžtak.
Anonymních zpráv a emailů o následné zradě značky bylo víc než moc. Ale nepředbíhejme....
Jelikož jobova zpráva dorazila defacto 2 měsíce před naloděním techniky na Dakar, možnost přestavby či stavby nového kamionu v tak krátké době nebyla možná. Nechtěl jsem ztratit linku na partnery, fanoušky, přijít o rok tréninku a tvrdé dřiny a udělat někomu radost z neúčasti.
Doslova na poslední chvíli se podařilo osedlat SuperMANa ( Princezna už na Dakar také nesměla ) a zajet s ním nejlepší jihoamerický výsledek 4. místo v kamionech na DAKARU 2015, kdy jsme byli doslova v sevření Kamazu, se kterými jsme sváděli krásný souboj.
V den mých narozenin se navíc podařilo vyhrát další dakarskou etapu a kluci z mojí posádky Ferran Marco a Jan Van Der Vaet mi v kabině zazpívali Birthsday Song, na který se nezapomíná..
Zdroj: facebook Aleš Loprais
Re: Dakarská hospoda
Tak odkud? Bonver?
Re: Dakarská hospoda
.... na první pohled by se nabízela BGR respektive Mentor. U něj by mě to nijak nepřekvapilo, a měl by tenhle postup i jistou logiku vzhledem vývoji věcí následujících. Na druhou stranu, kdyby tomu tak skutečně bylo, tak si nedovedu představit, že by s nima Aleš jel Dakar. Ledaže, by se tu informaci domákl až po Dakaru 2017.... Ale stejně tak si dovedu představit, že vítr vál ze Sedlčan. Macík st. v mých očích taky nepůsobí zrovna jako etalon férovosti.....
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů