Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Nemáte někdo zprávy, jestli bude Bonver pronajímat auta i na Dakar popřípadě na AER?
Re: Dakarská hospoda
Myslím si, že pokud s tím někdo bude chtít jet a především zaplatí, tak určitě. Ale modrá Jamalka po Arturovi už asi neexistuje....
Re: Dakarská hospoda
Co se s ní stalo?
Re: Dakarská hospoda
Díly z ní jdou prý na stavbu Forda - respektive kompletní podvozek...
Re: Dakarská hospoda
Tak to jsem zvědavej, co z toho vznikne. Jinak ta Tatra už má taky zajímavou historii. Druhá Tatra Czech Dakaru, pak snad šla přes střechu, pak se protáhl rozvor na 4,3 m, pak se změnila nástavba, pak se přestavěla na modrého Jamala a nyní z ní tedy bude Ford.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
myslím, že tenhle první Ford, pokud ho tedy vůbec dodělají, bude takový cvičný, proto jdou ty díly z modré Jamalky a když se to chytne, tak teprve ty další budou mít nějaké ambice....
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: pon led 02, 2017 12:52 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Dakarská hospoda
Ne ze bych chtel rejpat...ale nebyli od bonveru doted takovy cvicny vsechny auta?
Re: Dakarská hospoda
i tak se to dá říct, na druhou stranu když s tím jel někdo schopnější (Valtr), tak i s Jamalkou od BDP dokázal jet rychle...
Naposledy upravil(a) zemi8 dne úte črc 30, 2019 1:37 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakarská hospoda
Tohle je přesně to co se mi nelíbí, skládaj ty auta jako se kdysi dávno skládaly buginy, tuhle něco z Trabanta, tuhle zas Wartburg, sem tam i něco jinýho.
Aještě tomu daj znak FORD na čumák
Aještě tomu daj znak FORD na čumák
Re: Dakarská hospoda
Njn pravidla to umožňují, tak to týmy využívají. Uvidíme jestli přijde zas nějaký radikální zásah jako v roce 2003. Ale dost o tom pochybuji. Situace na trhu a obecně je už jiná a Dakar je sice Dakar, ale není zdaleka jedinou soutěží svého durhu. Viz. motory. Kamaz neměl 13l motor, tak řekli, že na Dakar nepojedou a bylo to. Výjimka byla doma. Není problém jet někam, kde je to jedno.
Navíc se nedá očekávat změna někam ke zvýšení sériovosti kamionů. Ono je to vlastně všem jedno. Spíš vzhledem k situaci očekávám něco směrem k "ekologii". Bude se hlídat spotřeba, závodní motory budou muset plnit Euro 4, takže se budou dodělávat kaťáky vozit močka, budou se muset využívat hybridní pohony (viz. ten nový Rencek) a kdo ví co ještě. Výsledek budou ještě větší speciály, než jezdí teď.
Navíc se nedá očekávat změna někam ke zvýšení sériovosti kamionů. Ono je to vlastně všem jedno. Spíš vzhledem k situaci očekávám něco směrem k "ekologii". Bude se hlídat spotřeba, závodní motory budou muset plnit Euro 4, takže se budou dodělávat kaťáky vozit močka, budou se muset využívat hybridní pohony (viz. ten nový Rencek) a kdo ví co ještě. Výsledek budou ještě větší speciály, než jezdí teď.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Jinými slovy, fanoušky motorsportu nečeká nic dobrého.
Re: Dakarská hospoda
filip 90: počkat ten nový Renault je nějaký hybrid?
Re: Dakarská hospoda
Kaile, v cem to pro tebe, jako fanouska, bude horsi?
JSafra, co je na tom spatnyho? Mne se libi, ze je porad co vymyslet, kreslit a stavet.
JSafra, co je na tom spatnyho? Mne se libi, ze je porad co vymyslet, kreslit a stavet.
Re: Dakarská hospoda
Vidím to stejně. Jezdí hezký nový auta a já se mám na co dívat. Sám postavím leda kulový. Kailovu poznámku chápu. Hrozí podobný zkurvení jako u F1.
Re: Dakarská hospoda
Aleš Lopraisů pozastavil stavbu svého auta a bude startovat s pronajatým (řeší teď dvě možnosti).
Jen výkřiky jednoho "vševěda" v jedné diskusi pod článkem, nebo to někdo může potvrdit či nějak konkretizovat??A pro Buggyru to bude zřejmě poslední dakar s Tatrou. Pro další roky bude stavět nová auta (tatra to nebude).
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů