Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Jedno zo starších De Rooyových Ivec sa presunulo k Leeuw Rallysport a zmenilo sa na Dafa, vyzerá to celkom dobre.
Re: Dakarská hospoda
toho DAFa moc nechapu...Koupit hodne stary a ojety auto, nechat nastavbu a napasovat na ni novou a jinou kabinu...nechat rezervy mezi napravama a nadrze vzadu...
Re: Dakarská hospoda
Vidím dobře, že tam má vzadu napsáno "For sale"?
Re: Dakarská hospoda
Cetl jsi Mladi v hajzlu? For sale mas na aute porad pro pripad, ze by nekdo zaplatil vic nez to auto realne stalo
Na jednu stranu ma clovek radost, ze se auto podruhy prodalo a ze bude dal jezdit....ale pak ta nastavba..
Na jednu stranu ma clovek radost, ze se auto podruhy prodalo a ze bude dal jezdit....ale pak ta nastavba..
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Dakarská hospoda
Kolem toho DAFu. Dovolím si vznést hypotézu, že Marc Leeuw pořídil jenom tu nástavbu.
Ano, Iveco bylo na prodej, ale na prodej byl nízký Trakker po van Ginkelovi. Při zadním pohledu na to auto bylo vidět, že rám je z U-profilu, jako měl de Rooy v letech 2005-2006, zatímco Iveco s touhle nástavbou mělo rám už z uzavřených profilů. Rovněž držáky vlečných tyčí na podvozku, měl de Rooy takhle dělané v letech 2005-2006. Podle mě je to výsledek toho, že Leeuw měl starou ošklivou nástavbu z dřívějška, tak nějak divně hranatě zbastlenou. Auto má stejný rozvor, tak prostě vzali nástavbu, co de Rooyovi zůstala doma. Ostatně, měl takové tři - všechna vysoká Iveca byla přepracována na nízká. Takže nástavba a díly na boční uložení náhradních kol, ale jinak od toho auta bych nic zásadnějšího nečekal. Iveco to určitě není.
Ano, Iveco bylo na prodej, ale na prodej byl nízký Trakker po van Ginkelovi. Při zadním pohledu na to auto bylo vidět, že rám je z U-profilu, jako měl de Rooy v letech 2005-2006, zatímco Iveco s touhle nástavbou mělo rám už z uzavřených profilů. Rovněž držáky vlečných tyčí na podvozku, měl de Rooy takhle dělané v letech 2005-2006. Podle mě je to výsledek toho, že Leeuw měl starou ošklivou nástavbu z dřívějška, tak nějak divně hranatě zbastlenou. Auto má stejný rozvor, tak prostě vzali nástavbu, co de Rooyovi zůstala doma. Ostatně, měl takové tři - všechna vysoká Iveca byla přepracována na nízká. Takže nástavba a díly na boční uložení náhradních kol, ale jinak od toho auta bych nic zásadnějšího nečekal. Iveco to určitě není.
Re: Dakarská hospoda
Jiri, to me nenapadlo....nejak mi to vubec nedavalo smysl _:-D
Ale je pravda, ze podvozkove je to auto trosku jiny, nez DeRooyuf hrbac.
A jak ted koukam, snizeny byly vsechny tri Trakkery.
Ja
Ale je pravda, ze podvozkove je to auto trosku jiny, nez DeRooyuf hrbac.
A jak ted koukam, snizeny byly vsechny tri Trakkery.
Ja
Re: Dakarská hospoda
Ja som pátral v pamäti a De Rooy mal na niektorom Dakare 5 závorných áut, možno 2013, mám aj fotku ale bez roku. Boli štyri Takkery a torpédo a minimálne jedno z nich bolo na tomto starom type podvozku a to číslo 518. Možno je to práve toto auto, z ktorého sa použiteľné veci zobrali a zvyšok sa predal.
https://cdn-0.motorsport.com/static/img/
https://cdn-0.motorsport.com/static/img/
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Dakarská hospoda
No, mně se to auto, co jel Adua v roce 2012, jevilo podvozkově stejné jako všechny ostatní. Tři vysoká Iveca byla i v roce 2011 (oranžová), ani jedno už nemělo tenhle podvozek. Pět aut bylo v roce 2012 - Biasion, Stacey, Vila Roca a Adua. Ale musím se doma podívat na archiv, jak na tom ta auta byla. To Aduovo mívalo nejslabší motor, pak teprve myslím přešli na common raily, ale jen u některých aut, ty s čerpadlem a trykou nebyly tak rychlé...
Re: Dakarská hospoda
Hodně zajímavý článek o motorech od Kamazu: https://vk.com/clubkamaz?w=wall-14148174_26577
Doporučuji překladač a prostudovat. Je tam jak je to s motory obecně, jak je to s motory u Kamazu, zmíňka o spolupráci s Buggyrou, současná situace a cíle ve vývoji.
Asi nejzajímavější informace je, že motor v autě u Sotnikova nebyl JaMZ ale Cummins!! Vlastní motor je ve vývoji, takže si Kamaz momentálně ladí vlastní motor na bázi bloku a dílů Cummins. Poznatky pak aplikuje na "domácím" motoru.
Doporučuji překladač a prostudovat. Je tam jak je to s motory obecně, jak je to s motory u Kamazu, zmíňka o spolupráci s Buggyrou, současná situace a cíle ve vývoji.
Asi nejzajímavější informace je, že motor v autě u Sotnikova nebyl JaMZ ale Cummins!! Vlastní motor je ve vývoji, takže si Kamaz momentálně ladí vlastní motor na bázi bloku a dílů Cummins. Poznatky pak aplikuje na "domácím" motoru.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Do Bety v Bet - nebude to jízda, bude to let
a pro truckerské lepší polovičky pak zkeramiky.cz
a pro truckerské lepší polovičky pak zkeramiky.cz
- mc.imi
- Příspěvky: 359
- Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
- Bydliště: Žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakarská hospoda
Pěkný večer přeji,
Netušíte, kam se přesouvá Liazka 627? Dnes spatřena na benzině u Žamberka. Děkuji
Ivoš
Netušíte, kam se přesouvá Liazka 627? Dnes spatřena na benzině u Žamberka. Děkuji
Ivoš
Re: Dakarská hospoda
Každopádně je vidět, že ten kdo, dělal designy Lopraisům, o tom vždycky aspoň trochu přemýšlel, takže potisk komunikoval s tvarem auta. Ať už šedočervený elipsy, žlutobéžový plochy nebo šachovnice... Zatímco když nějakej někdo na to načmárá co ho napadne, může to dopadnout takhle.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 hostů