Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Macík bude hlavní motorář nové LIAZky a bude jim dělat iveco
Re: Dakarská hospoda
Paccar a do budoucna elektrika
Re: Dakarská hospoda
Když koukneš do těch volných činností, co mají v ŽL, tak to může být cokoliv.
Klidně vznášedlo s leteckým naváděním, nebo malinkej radar ve tvaru tyčového mixéru, sázející semena....
Klidně vznášedlo s leteckým naváděním, nebo malinkej radar ve tvaru tyčového mixéru, sázející semena....
Re: Dakarská hospoda
Pepa Macháček :
„Původně jsem ten hřebík chtěl koupit v Buenos Aires, ale nenašel jsem tam železářství. Tak jsem chodil po městě a hledal nějaký hřebík na zemi, rozebíral jsem palety, a nakonec jsem tam nějakou šedesátku hřebík objevil. Když jsem ho ale pak doma zatloukal do zdi garáže, tak se ohnul. Což asi znamená, že ještě úplně neskončím, jenom s Dakarem. Ale s Afrikou se ještě zajedu rozloučit.“
Tak snad se v té Africe objeví
„Původně jsem ten hřebík chtěl koupit v Buenos Aires, ale nenašel jsem tam železářství. Tak jsem chodil po městě a hledal nějaký hřebík na zemi, rozebíral jsem palety, a nakonec jsem tam nějakou šedesátku hřebík objevil. Když jsem ho ale pak doma zatloukal do zdi garáže, tak se ohnul. Což asi znamená, že ještě úplně neskončím, jenom s Dakarem. Ale s Afrikou se ještě zajedu rozloučit.“
Tak snad se v té Africe objeví
Re: Dakarská hospoda
4.flek je dobrý, akorát nevím, s čím měl problémy ?
Re: Dakarská hospoda
Morocco Desert Challange 2018 Tak kdo pojede všechno z našich https://www.youtube.com/watch?time_cont ... WtlTOVy2Rg
Re: Dakarská hospoda
Tak se nejak zacinam bat o Martina Kolomeho. V tom rozhovoru v sosnove to vypadalo, ze s ucasti na Dakaru 2019 je to dost s velkym otaznikem. A ted na sestrihu Buggyry s nim nebyl vubec zadny rozhovor.
Jinak o kom myslite, ze Mario Kress jedna o te ucasti v MKR? Valtr?
Jinak o kom myslite, ze Mario Kress jedna o te ucasti v MKR? Valtr?
Re: Dakarská hospoda
Testujou novou nápravu - v Sosnové Taby se ale měla testovat na Silkway:
http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... 51#p703550
Cesta k úspěchu vede bohužel jen přes prachy.
Když tam pošlou Martina ,,jenom se spacákem,, , jako loni, tak výsledek neudělá. Ale to si musí říct dopředu.
Nebo to auto má odrána do večera kroužit někde v kamenolomu...
http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... 51#p703550
Cesta k úspěchu vede bohužel jen přes prachy.
Když tam pošlou Martina ,,jenom se spacákem,, , jako loni, tak výsledek neudělá. Ale to si musí říct dopředu.
Nebo to auto má odrána do večera kroužit někde v kamenolomu...
Re: Dakarská hospoda
Hm, no nevím... Jsem člověk bez jakýchkoliv vnitřních informací... ale! Koho lepšího by místo MK sehnali? Někoho více platícího určitě, ale pokud chtějí aspoň udržovat iluzi, že chtějí bojovat o přední příčky, tak mě nikdo nenapadá. Loprais u nich spokojen nebyl, Macík k nim půjde asi těžko, Valtra vyhodili. Jistě, Šoltys zajel na nováčka obdivuhodně a v konečném umístění byl jen jeden flek pod Kolomým, z druhé strany ale není pravděpodobný, že by do roka zajížděl některé etapy na pozicích s Kolomým srovnatelnými.
A Nikolajeva s Mardějěvem asi taky neangažují...
A Nikolajeva s Mardějěvem asi taky neangažují...
Re: Dakarská hospoda
No, byl hodně smutnej, asi ve všech rozhovorech, co v Sosnové poskytl.
Spíše mě napadlo, že se Buggyra ,,bez pořádného testování,, pokusí na 41 dakaru o zázrak.
Případně, že tahle část Buggyry ,,končí,, už teď a budou se specializovat na okruhy.
Že by měl ale MK končit, se mi nezdá. Je ale jasné, že takhle to dál nejde.
Jezdit ,,na údržbu,, s prozatímními financemi a přístupem (každý rok jiná ,,dvojka,,) přináší výsledky podobné, jako závodnější pojetí MK.
Taky je potřeba posunout vývoj a spolehlivost (funkce) motoru......
Takže bych se domluvil s Macíkem, Kressem.....na Vzájemné nouzové pomoci.
Všecbno bych vložil na jednu kartu (jedna posádka) a přitlačil finance. Silkway na ostro a pak Dakar na ostro. Když by výsledek nepřišel, tak bych to zabalil.
Spíše mě napadlo, že se Buggyra ,,bez pořádného testování,, pokusí na 41 dakaru o zázrak.
Případně, že tahle část Buggyry ,,končí,, už teď a budou se specializovat na okruhy.
Že by měl ale MK končit, se mi nezdá. Je ale jasné, že takhle to dál nejde.
Jezdit ,,na údržbu,, s prozatímními financemi a přístupem (každý rok jiná ,,dvojka,,) přináší výsledky podobné, jako závodnější pojetí MK.
Taky je potřeba posunout vývoj a spolehlivost (funkce) motoru......
Takže bych se domluvil s Macíkem, Kressem.....na Vzájemné nouzové pomoci.
Všecbno bych vložil na jednu kartu (jedna posádka) a přitlačil finance. Silkway na ostro a pak Dakar na ostro. Když by výsledek nepřišel, tak bych to zabalil.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 hostů