Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Odpovědět
Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Já myslím, že někdo ve Valkenswaardu byl...

Moje dojmy najdete na mém Facebooku, ale že jste to vy, dám sem odkaz, snad bude fungovat.

https://www.facebook.com/jiri.vintr.37/ ... 8289618962

Johan Elfrink kromě nového Zetrose, kterého hodlá představit 8. prosince, předvedl ve Valkenswaardu rovněž nové zuby :-) A i se starým autem mu to nejelo špatně.

Co vím, tak Africa race by za Nizozemí měli jet:

Gerard de Rooy, Wuf van Ginkel, Adwin Hoondert, Jan van de Laar, Aad van welsen, Marc Leeuw a Johan Elfrink. Ale může ještě někdo přibýt... Jinak dafík van Kasterena tam byl vystaven a říkal jsem si, že bude na prodej. Hoondertovo auto je z těch dafíků nejpropracovanější a také nejhezčí.
úte lis 07, 2017 7:06 pm

Marko
Příspěvky: 1116
Registrován: pát bře 14, 2008 2:02 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

JV: Leeuw ide na Dakar 2018 (aspon podla toho co ma FB profile)
úte lis 07, 2017 7:18 pm

laik
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Elfrinkův deset let budovanej zetros, ve kterýho jsem už i přestal věřit? Moc hezká zpráva!

Obrázek
úte lis 07, 2017 7:39 pm

Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Marko: to je zajímavé - ve Valkenswaardu vše svědčilo o AER. Uvidíme tedy, jak to skončí.

Edit: tak asi máte pravdu, nechal jsem se tam unést komentářem v holandštině, kde se jasně o AER mluvilo, jen jsem pravda neporozuměl souvislostem.
úte lis 07, 2017 7:44 pm

Marko
Příspěvky: 1116
Registrován: pát bře 14, 2008 2:02 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Inak, s tymi Ivecami Powerstar to ma byt tak, ze s "klasickou" specifikaciou pojdu na Dakar Villagra, van Genugten, a Ardavicus.
Gerard de Rooy bude mat na AER tiez starsiu specifikaciu (kvoli spolahlivosti, a kvoli tomu ze chce bojovat o co najlepsie umiestnenie aj v absolutnom poradi (....naposledy, ked toto zaznelo od - vtedy starsieho - de Rooya, dopadlo to tragicky)).
Wuf van Ginkel ma ist na AER s novym Powerstarom Evo, pretoze ma skusenosti s nezavislim zavesenim z Ginafov.
Naposledy upravil(a) Marko dne stř lis 08, 2017 7:34 pm, celkem upraveno 1 x.
stř lis 08, 2017 4:16 pm

Uživatelský avatar
Adjunkt
Příspěvky: 1491
Registrován: úte led 11, 2011 7:56 am
Bydliště: Děčín

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

To teda koukám. Vždyť Gerhard také jezdil s Ginafem. Zrovna jsem si nedávno z nostalgie pouštěl videa z Afriky...
stř lis 08, 2017 6:26 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Ano v roce 2007. Jeli (Gerard i ještě Jan plus další) s X2222 s nezávislým zavěšením náprav. Oproti GinafRallyPower ale měli odpružení vinutými pružinami. Na tu dobu to byla docela žehlička. Nakonec oba nedojeli kvůli závadě motoru. Tuším propálené písty nebo tak něco. Tehdy měli ještě motor DAF (ne Paccar, ten v té době byl ještě novinka) a ten těch 850 koní už jaksi nedával.
Ani nápravy asi De Rooy moc nenadchly, protože příští rok sice jel opět s Ginafem ale s X2223, což už byla klasika jakou používá dnes. Navíc už byly vybaveny motory Iveco. :wink:

EDIT: Teda jel no... On Dakar nebyl :lol: Ale chtěl jet. Gerard s tim pak jel Trans-oriental Rally, což bylo něco jak letošní Silk Way.
Filip Nikl
stř lis 08, 2017 6:51 pm

Marko
Příspěvky: 1116
Registrován: pát bře 14, 2008 2:02 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Tak ono asi ani tak nejde o to, ze to ma nezavisle zavesenie naprav - nakoniec, je to aj tak spickova vyvojova verzia, ktoru by mal jazdit ako prvy Gerard. Skor ide o to, co aj sam priznal, ze po SWR sa aj dalej boji spolahlivosti. A s "nevychytanym" autom sa blbo utoci na vitazstvo... Takze, ono je v tom skor tento typ "racionality", nez vyslovene to, ze Wuf je na to zvyknuty.
stř lis 08, 2017 7:34 pm

pipiroha
Příspěvky: 741
Registrován: úte srp 09, 2011 12:36 pm
Bydliště: ČR

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Dokáže mi někdo objasnit co za paskvil veze Buggyře pneumatiky? :shock: Jako ať se na mě nikdo nezlobí, ale to auto je extrémně šeredné... :cry: Má to aspoň nějakou účelnost?

:arrow: https://flic.kr/s/aHsm8nzq8c
pát lis 24, 2017 5:36 pm

Uživatelský avatar
Kail
Příspěvky: 324
Registrován: ned led 14, 2007 2:03 pm
Bydliště: Soběslav

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Co je na něm šerednýho? :shock:
A co že to vlastně chceš konkrétně objasnit? Prostě Phoenix, podle mně pěknej. :think:

Hnusná mi přijde jen ta dvojbudka na pojízdný dílně, ale to asi každýmu...
pát lis 24, 2017 6:36 pm

Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 5780
Registrován: pát bře 23, 2007 5:03 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Ten paskvil je na převoz pneumatik s hydraulickou rukou, Tatra jim to zapůjčí na otestování
pát lis 24, 2017 7:58 pm

ateliersk
Příspěvky: 329
Registrován: stř led 05, 2011 8:28 am
Bydliště: Kutná Hora

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Myslim si ze hydraulicka ruka je velmi uzitecny pomocnik. At uz na manipulaci s pneumatikami, nebo jakymkoli dilem tezsim nez 50 kilo :mrgreen:
pát lis 24, 2017 8:56 pm

pipiroha
Příspěvky: 741
Registrován: úte srp 09, 2011 12:36 pm
Bydliště: ČR

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Mám na mysli toto:

Obrázek Obrázek

Proč to má tak obludný mezirám? Proč to má tak velký zadní převis i když je to tridem? Působí to na mě jako bastl klasické tuplákové 6x6, které přidali zadní řízenou nápravu a konstrukci na nesení kontejneru nejvyšší jaká šla udělat... Ruka chápu že se hodí, ale proč je celá nástavba dva metry nad zemí?? :roll:
sob lis 25, 2017 12:27 am

Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 5780
Registrován: pát bře 23, 2007 5:03 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

jestli to nebude protiváha ruky při jízdě bez kontejneru
sob lis 25, 2017 8:47 am

nalim68
Příspěvky: 334
Registrován: stř črc 11, 2012 10:07 am
Bydliště: Kopřivnice-Lubina
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Na HR, umístěnou vzadu, musí být zpevněné podélníky, bohužel na úkor celkové výšky, vhodnější by byla HR za kabinou. Taky bych to tipoval na testování čtyř nápravového provedení valníku, se zadní říditelnou nápravou a HR. To auto dostane neskutečně zabrat, i když za ty 3 týdny pojede cca 8000 Km většinou po pevnějších komunikacích.
sob lis 25, 2017 11:31 am

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů