Stránka 439 z 718

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 23, 2019 6:16 pm
od cernokneznikix
Nejen tady na foru jsme ze slov p. Koloce evidentne rozhorceni...dnes cestou z prace... jdu v triku Buggyry a najednou slysim neco ve smyslu jestli se nestydim...zastavil me starsi pan a hned me zacnul delat prednasku jak muzu delat reklamu "zlodeji" :!: ..rekl to mnohem a mnohem hur...tak se ptam o co jde a on ze od mladi fandi Tatre kde snad i pracoval a ze se Koloc nestydi poustet ven takovy kecy...tak sem vysvetlil ze me nejde o Koloce ale ze fandim Dakaru jako takovemu a ze triko Buggyry mam kvuli Tatre a MK......nakonec z toho byl docela fajn rozhovor :dance: ...pisu to jen proto ze me to dost prekvapilo ze se to resi az takhle :think: :think:

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 23, 2019 6:49 pm
od Smil
jo, jo. MK je bůh a jeho jízda by nám všem chyběla.

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 23, 2019 8:17 pm
od herrywood
laiku: ty jsi mi ale kretén ti povím :wall: :wall: ale to už se tu ví dlouho...
Nikde a nikdy jsem nic takového, že AL pojede D20 určitě s novým vozem nepsal a nesliboval a pokud ano tak mi to tu najdi kde jsem to psal... :doh:

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 23, 2019 9:37 pm
od Mint
TomZ- Že se Aleš Loprais nedohodl na podpoře s Tatrou a pojede letošní Dakar s jinou značkou jsi vzal prosím tě kde? Poprosil bych o odkaz na nějaký rozhovor (článek/video) kde to Aleš řekl.

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 23, 2019 9:51 pm
od Milda

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 23, 2019 10:04 pm
od Coudy
Nechtěl jsem se pouštět do nějakých zbytečných diskuzí ohledně Buggyry a Kolomajze, ale fakt už nad tím jen kroutím hlavou. Ano, Kolomajz možná nebyl disciplinovaný a jistě ve Zlíně pochybil, ale Koloc se alibisticky rozhodl všechny neúspěchy svého týmu hodit jen na něj. Trochu objektivity by neuškodilo. Ale nechť si každý udělá obrázek sám... Ta neustálá mediální masáž Martina mi přijde absurdní. Boss profesionálního týmu se chová jako totální neprofesionál a amatér. Což o mnohém vypovídá. Níže přikládám pro zajímavost pohled Zdeňka Vody k danému tématu...

"To už vážně přehání. Pozoruju, jak se styl komunikace mění, od opatrných diplomatických vyjádření na začátku, je to najednou styl "za vše může Kolomý". Šikovně napsali smlouvu a teď z toho těží. Ale každý, kdo o tom něco ví (myslím obecně o tomto typu závodění a zná pár lidí z branže), tak si to poskládá. Buggyra nikdy neposkytla Kolomému patřičné zázemí, aby mohl zajet slušný výsledek. Nepočítám to, že si sháněl partnery sám. Což rozhodně není práce jezdce - ten je pouze tou osobností, kterou tým prodává. Přístup týmu otřesný. Ale zcela zásadní je ta technika. Soustava do nebe volajících chyb při přípravě auta a diletantismů. Jak si mohou dovolit na Martina hodit záležitosti jako např.: vstřik, který se ulomil a padl do válce, soustavně haprující elertroinstalace, zmrzačení koncepce Tatra, když bez autorizace automobilky změnili zúhlování náprav a pak se moc divili, že to propruží a prorazí diferák, kardan (Koloc komunikaci cílí na lidi, kteří nic nevědí..., i při sebehorším zacházení není možný, aby kardan vydržel jen 500 km). Prostě Buggyra ten Dakar vzala úplně špatně. Vychází z okruhů, kde se jede X závodů do roka, čtyři za víkend, něco udělají špatně a za 2h mají reparát. Ale u Dakaru to tak nejde. Na vlastní oči jsem viděl jak se Rodin Dolejš snaží Kolomého poučovat. Šašek v žabkách s plnou chubou keců, ale jinak nic. Jeho odpovědností je právě ten motor, ale za celé roky ho neposunul. Na okruhy dobrý, ale na Dakaru je základním parametrem životnost. Vždyť loni byla příprava auta tak k smíchu. Auto vyjelo z dílny rovnou do Francie. Kolomý se ani nesvezl. Poprvé si do toho sedl v Jižní Americe. Testy nula. A po 500 km kardan. Opavdu by se to při standardním testovacím programu neprojevilo? Buggyra nikdy nebyla v oblasti Dakaru profesionálním týmem. A Kolomý byl hodně velkorysý, že to nikdy neřekl a táhl s týmem. Sám dotlačil hromady peněz, které skončily v žumpě, protože ten tým je úplně mimo. Ať si jezdí trapné okruhy a do pořádného závodění se vůbec nemíchá, protože na to nemá. A je natolik namyšlený, že se nechce poučit/načerpat zkušenosti od jiných, kteří by mohli prospět. A dost se divím automobilce Tatra, že si nechá ničit jméno tím, že vůbec spolupracuje a dovoluje této partě kovbojů zasahovat do koncepce Tatra a tím ji očerňovat. Ta koncepce vznikala víc jak 100 let a tady ji jeden bl..c nějakým nápadem pozmění, neotestuje a pak čumí, že to ruplo v závodě. A to jsem vůbec nevyjmenoval stovky dalších drobností, kterých se Buggyra dopustila. Hlavně, že teď všechnu špínu hodí na Kolomého a doufají, že za půl roku, až bude moci Kolomý promluvit, už budeš vše pasé, humbuk pryč a o povědomí zůstane v tomto stylu. Ona lež a mediálni manipulace byla tou jedinou věcí, která Buggyře vždy opravdu šla."

:think: :roll:

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 23, 2019 10:06 pm
od mirou
Ahoj Mildo....ale ze to nema byt Tatra v tomhle clanku nepadlo ne..? Potvrdil, ze to nebude zahranicni znacka...tudiz nevim jaky jiny cesky nakladak by pripadal v uvahu krom Tatry... :think: sem z tiho bjazen :doh: :D

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 23, 2019 10:07 pm
od laik
Coudy: děkuju. Nejhodnotnější příspěvek nejen poslední doby.

Milda:
Vyrazíte opět s vylepšenou Tatrou Queen 69?
Pokud všechno dobře dopadne, tak nevyrazím. Chystáme totiž nový závodní kamión a podle testů uvidíme, jestli ho nasadíme už do nadcházejícího Dakaru. Vyjet na první testy by měl v průběhu září. Věřím, že se to podaří. I proto letos neplánujeme žádné soutěže v Evropě. Maximálně se soustředíme na nové auto.

Bude to nová Tatra nebo přestoupíte k některé zahraniční značce?
Nezlobte se, ale podrobnosti zatím nemohu prozradit. Probíhají intenzivní jednání a už samozřejmě i přípravy. Řeknu jen to, že nepůjde o zahraniční značku. Jedná se o úplně nový projekt, v němž ale chceme využít to nejlepší ze stávající Královny 69. Nemohu nic říct ani o jeho designu, jednak kvůli partnerovi, ale pochopitelně i kvůli konkurenci.

Prozraďte alespoň, v čem by mělo být nové auto lepší, než Tatra Queen 69?
Alespoň to základní. Měli bychom jít s výkonem nahoru a s váhou naopak dolů, což by nás mělo i zrychlit. Tím se pochopitelně změní také těžiště auta. Díky automatické převodovce bude i rychlejší řazení. Od toho všeho se pak odvinou další věci.
Nic o netatře tam nepadlo. Nebo po těch pivech blbě vidím?

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 23, 2019 10:48 pm
od herrywood
S tím co napsal Z.Voda se dá jen souhlasit.
To co BGR pouštěla do medií a to co bylo pak třeba skutečnou příčinou různých poruch, to byly 2 rozdílné světy :doh: ale jasně marketing prodává tak je třeba to prodat tak aby nevypadali jak idioti
To že jsem býval/bývám dost často v názorech proti gyrtechu má své důvody, těch průseru je tam mraky ... proč od nich tak nějak všichni utíkají ? Oni to vědí moc dobře i v BGR
Taky se mi vůbec tohle očerňování MK nelíbí (neříkám že nemá taky nějaké máslo na hlavě, zvlášť ta nehoda) ale myslím si že on si s tím poradí a peníze si sežene v pohodě ikdyž to nebude s tatrou... (jde tu hlavně o českou vlaječku ne ? :) )
Kdyby ta tatra byla tak na hovno jak v BGR furt tvrdí tak proč AL neřeší stejné pakárny jako jsou u BGR ? Poslední 2 roky ho vypekl motor. (neříkám že JEN on ale nejzásadněji) jinak s tatrováckou koncepci moc problémy nemá. Já budu věřit v to že nové auto dokonči brzy aby ho otestoval dostatečně a mohl jet s lepším strojem.

A to proč tatra podporuje BGR ? a koho jiného ? Pokud už někomu ty peníze chtějí dát tak je nedají AL který jede/jel jamala a vztahy tam nejsou moc ok. pak tu je BDP- defacto mrtvý tým a taky jamaly (ikdyž teď na baja aragon mají pronajaté 2 auta) a pak už je tu jen ta BGR která jede phoenixy ... tak to rozhodování je jednoduché. Možná lepší podpořit Tomečka :)

Re: Dakarská hospoda

Napsal: stř črc 24, 2019 6:34 am
od oldjan
" Jedná se o úplně nový projekt, v němž ale chceme využít to nejlepší ze stávající Královny 69. Nemohu nic říct ani o jeho designu, jednak kvůli partnerovi, ale pochopitelně i kvůli konkurenci."

Tak na jakej českej náklaďák se dá použít to nejlepší z Q 69?? To se snad dá použít zase jen na tatru. A jiná znovuprobuzená česká značka je jedině Avia. Tak že by vznikl jakýsi kříženec.... :driver: :wink:

Re: Dakarská hospoda

Napsal: stř črc 24, 2019 8:42 am
od Smil
Třeba to bude jen bez kabiny, to teď Tatra normálně prodává. :D

Re: Dakarská hospoda

Napsal: stř črc 24, 2019 9:59 am
od jarousz
??? :-D
Obrázek

Re: Dakarská hospoda

Napsal: stř črc 24, 2019 10:00 am
od nero
Jo, dodává podvozky a výrobci obrněných vozidel si dodají svou kabinu a nástavbu. Tak třeba to bude něco takového, v Čechách pár výrobců máme. Pro ně je místo konání Dakaru 2020 z obchodního hlediska zajímavě.

Obrázek

EDIT: Jarousz mě předběhl. :)

Re: Dakarská hospoda

Napsal: stř črc 24, 2019 10:16 am
od jarousz
a na to sedmickovou kabinu :-DDDD
To by mohl jezdit rovnou auta

Re: Dakarská hospoda

Napsal: stř črc 24, 2019 10:21 am
od nero
Myslím, že zrovna u Lopraisů by s takovým řešením problém neměli. Ale mezi auta by se to nevešlo, ostatně i originální HUMWEE jezdil vzhledem k parametrům v kategorii T4.