Stránka 442 z 718

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 30, 2019 7:31 pm
od TomZ
A nebylo by možné vložit odkaz na ten článek a na tu diskuzi?

Jinak o tom nic nevím, ale kdyby měl Aleš Loprais problémy se stavbou nového auta, proč by nejel s Královnou? (Když výhrady měl jak vůči Phoenixu tak i vůči Ivecu by De Rooy - což je jinak asi nejlepší možnost pronájmu...)

U té Buggyry by tomu nějaká vyjádření lehce nahrávala (což ještě nic neznamená). Taky si dovedu představit, že by podporu Tatry získal nově vzniklý tým Martina Kolomého - a Buggyra to dobře ví. Nebyla ta dohoda o podpoře fabriky opravdu nějak vázána i na něj?

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 30, 2019 8:42 pm
od jarousz
TomZ, nejak nechapu, jak by mela mit podpora Tatrovky vliv na to, kdo s cim pojede....

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 30, 2019 8:53 pm
od TomZ
Buggyra nechce jet s Tatrou bez podpory Tatry, to bylo mnohokrát naznačováno. Resp. určitě si mohou najít podporu někoho jiného...

A ke Kolomému: Jen mám silný dojem, že v nějakém článku se psalo o dohodě mezi třemi stranami: Tatra, Buggyra a Kolomý. A ne, nedovedu ho dohledat, ale fakt si to myslím...

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 30, 2019 8:57 pm
od herrywood
Tak že by Aleš zase s MANem brázdil dakarské etapy? :D :D Pokud na tom něco je že to pozastavil (moc se nedivím) tak těch možností zase už tak moc nemá... ještě snad to 5. icevo rozjednané jak psal Deroy na FB. To bych viděl asi jako nejpravděpodobnější variantu, jestli chce jet na výsledek. Ono moc slušných aut které jsou volné není.
A ještě k tomu proč by nejel s královnou... Protože tam je pořád tech po :kun: gyrtech :lol: :lol:
U BGR nic jiného než to že s kamionem na dakaru seknou moc nepočítám... POjedou si bugynky :think:

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 30, 2019 9:06 pm
od Dalby
Pokud Aleš opravdu odložil stavbu nového auta a čeká na vyjádření Tatra atd, jak to bude dále, tak si myslím, že jsou reálné dvě varianty MKR a Iveco..

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 30, 2019 9:33 pm
od TomZ
To by ale MAN musel vůbec vyjet, což bych nebral jako jistotu...

Herry: Buggyra mě teď nasrala taky... Ale gyrtech problém?? Aha, tak proč s ním byl MAZ druhej? A proč s ním letos vedl Silk Way, než se naboural? Ne, gyrtech problém není, to je evidentně lhaní si do kapsy.

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 30, 2019 9:42 pm
od jarousz
TomZ....no jak myslis....:D

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 30, 2019 9:47 pm
od TomZ
To není jak myslím, tak mi objasni, proč s ním MAZ problém nemá...:-) Já zároveň vím, že většina našich aut jo. Ale KDY MAZ?? Tak co v tom je?

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 30, 2019 10:01 pm
od cernokneznikix
Nemuze byt problem "jen" v jinem nastaveni gyrtechu u Buggyry vs MAZ? Jako ze svoje motory sponuju a MAZ jede sice nizsi vykon ale zato vetsi spolehlivost? I s ohledem na ten problem s hmotnosti Tatry :think: jako ze aby dohnaly vahovy handicap tak to prifouknou....treba je to blbost...jen takovej napad...

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 30, 2019 10:03 pm
od TomZ
Přesně tak nějak jsem to myslel a smysl to dává... Ale NEVÍM!!! ;-)

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 30, 2019 10:08 pm
od filip 90
Kdo ví, jestli má nebo nemá problémy. Tohle jsou všechno informace ze zákulisních zdrojů, které v Bělorusku nemáme, takže není šance se nic dozvědět.
V nastavení a variantě motoru samozřejmě rozdíl a potenciální problém být může.
Další věc je, co kdo bere jako problém. Například výměna svodů a turba každou etapu může být problémem v menším týmu (a taky evidentně byla), zatímco v MAZu to může být prostě běžný servis a nikdo to neřeší. Co zákazník to názor a různé nároky. :wink:

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 30, 2019 10:14 pm
od Kail
"Kailovu poznámku chápu. Hrozí podobný zkurvení jako u F1."

Přesně tak.

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 30, 2019 10:27 pm
od Kail
Co se motorů týče, pořád si nemyslím že by byl GyrTech nějakej průšvih. Problémy má, ale to má čas od času každej motor v každý stáji. Ty motory maj kolem 1000k z 13l obsahu a jedou tam X hodin děnně na 99% výkonu, ve strašných podmínkách. To zas někdo někdy zmínil turbo a všichni se toho chytaj jak... Deutz měl 16l, o 2 válce víc, 2 turba a menší výkon - a světe div se, turbo odešlo taky. To se prostě stává.
Taky tady někdo znímil proč od GyrTechu všichni utíkaj - byl to jeden z prvních 13l motorů v době kdy se měnily pravidla, každej musel přejít na 13l a těch motorů nebylo k mání zas tolik. Proto si myslím že spousty týmů šlo cestou GyrTechu a v průběhu let přirozeně přecházej třeba na vlastní vývoj, ať už z důvodu většího potenciálu, nebo třeba ceny, touhy po vlastním know-how... Ale nemyslím si že by to bylo z důvodu nějaký velký nespokojenosti.

Osobně si myslím že Buggyra má spousty problémů, ale motor ani jezdci k nim nepatří.

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 30, 2019 10:54 pm
od herrywood
No aby jste se s těmi motory u mazu jen nedivili, třeba už na dakaru :D :D :hvizd: Motor to je dobrý ale má spoustu ALE :think: Což iveco nemá tak často... Tam je to spíše vyjímka

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte črc 30, 2019 11:00 pm
od TomZ
Jasně, Valtr by teď ve Španělsku mohl vyprávět...;-)

Nebo Villagra loni či předloni...