Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
MISS DAKAR 2014
Vážení příznivci maratónských soutěží. Po roční odmlce, způsobení mojí mladickou nerozvážností, se letos opět rozjíždí další ročník zdejší ankety. Jak jste si všimli, její název je opět MISS DAKAR, tak, jak tomu bylo na samotném začátku. Z toho vyplývá, že letos bude možné opět hlasovat pouze pro vozidla, účastnící se jihoamerického DAKARu. Byl jsem na vážkách, zda vozidla z AER vyloučit, ale fakt, že stará vozidla se prakticky nemění a přírůstek nových je minimální moje váhání ukončil. Nevím, zda to zcela přivítáte...
A nyní už k letošní anketě. Jestliže už předloni bylo z čeho vybírat, letos se situace ještě více přiostřila a vzhledem k vysokému počtu nových kamionů, nejen z českých luhů a hájů, očekávám, že minimálně v kategorii nečeských speciálů bude pořádná mela. Jsou zde nové KAMAZy, GINAFy, nově graficky ztvárněné MANy, běloruské skoro až neotesaně působící MAZy a několik dalších vozů, které jsou více či méně známé z minulosti.
Z české strany se na start staví hned tři nové Tatry. V první řadě dva vozy JAMAL od dvou různých konstruktérů a dvou zásadně odlišných vzhledů. Každý z nich má svoji skupinu příznivců a současně i odpůrců. Je tu také nový Fat Boy, tradiční trambusové provedení Tatry. Právě
Fatboy má hned několik primátů. Především je to první tatrovácký závoďák s faceliftovanou kabinou TerrNo, což je sice věc, která výkony vozu neovlivní, ale pro tuto anketu je zcela zásadní.
Za českou stranu bude dále muziku tvrdit tradiční dvojice LIAZů, které oproti loňským temným barvám letos září a tři důvěrně známé Tatry, letos v nových barvách. Dvě bílé s národními prvky jezdců a jedna bílooranžová s - promiňte mi ten výraz - hitlerovským knírkem pod předním sklem. Jak se budou líbit uvidíme za dva týdny.
Hlasování bude probíhat stejně, jako v předchozích ročnících. Hlasovat můžete od soboty 4. ledna 2014 a termín ukončení hlasování je v pravé poledne posledního dne jihoamerického DAKARu, tedy 19.ledna 2014 ve 12:00. Formát hlasování je opět totožný s předchozími roky. Do svého příspěvku napište:
1. Jméno vozu+pilota
2. Jméno vozu+pilota
3. Jméno vozu+pilota
Prvnímu tímto udělíte 3 hlasy, druhému 2 a třetímu 1. Vítěz ankety bude vyhlášen v co nejbližším možném termínu po ukončení hlasování.
Jako první na startovní listině bude opět vůz minulého vítěze. Protože vítězem posledního ročníku byl první lopraisovský JAMAL, s číslem 1 tedy bude nasazen nový vůz Aleše Lopraise, "Královna 69".
Speciální poděkování patří panu Alexi Midemovi, ačkoliv se neznáme osobně, ani jinak. Fotografie, které jsou v anketě použity má na svědomí on a bez něj bych byl letos asi úplně v ***. Takže, díky moc!!!
Nyní už se můžete zapojit do hlasování. Všem účastníkům přeji hodně štěstí a bodovou hojnost.
1. Tatra JAMAL, pilot Aleš Loprais
2. KAMAZ, piloti Eduard Nikolajev, Ayrat Mardějev a Anton Šibalov
3. Iveco Powerstar Torpedo, pilot Gérard de Rooy
4. Tatra 815-2 facelift, pilot Martin Kolomý
5. MAN, pilot Peter Versluiss
6. KAMAZ, piloti Andrej Karginov a Dmitrij Sotnikov
7. IVECO Trakker, piloti Hans Stacey a Pep Vila Roca
8. MAN, pilot Marcel van Vliet
9. GINAF, piloti Martin v.d. Brink a Pascal de Baar
10. MAN, pilot Rene Kuipers
11. GINAF GRP, piloti Wuf van Ginkel a Jos Smink
12. DAF CF, pilot Frits van Eerd
13. LIAZ 111.154, pilot Jaroslav Valtr
14. Tatra 815-2, pilot Tomáš Vrátný
15. HINO, piloti Teruhito Sugawara a Jošimara Sugawara
16. Tatra 815-2, pilot Jan Tománek
17. Iveco Trakker, pilot Jo Adua
18. MAZ, piloti Alexandr Vasilievskij a Siarhei Viazovič
19. DAF CF, pilot Eimbert Timmermans
20. Mercedes Axor, pilot Johan Elfrink
21. LIAZ 111.154, pilot Vlastimil Vildman
22. GINAF, pilot Jan Lammers
23. MAN 6x6, pilot Jordi Juvanteny
24. DAF CF, pilot Paul Verheyden
25. MAN, pilot Mathias Behringer
26. MAN, Gerardo del Zotto
27. MAN, pilot Steven Rotsaert
28. DAF CF, pilot Art Schoones
29. Tatra 815-2, pilot Jaroslav Kazberuk
30. Mercedes, pilot Anders Germano
31. Tatra Phoenix, pilot Pierre Blom
32. DAF CF, pilot Maurik v.d. Heuvel
33. GINAF, pilot Kees Koolen
34. Tatra JAMAL, pilot Artur Ardavičus
35. MAN, pilot Dave Ingels
36. MAN, pilot Gřegoř Baran
37. GINAF, pilot Kornelis Offringa
38. DAF, pilot Fried v.d. Laar
39. GINAF, pilot Jack Brouwers
40. DAF CF, pilot Adwin Hoondert
41. Mercedes, pilot Hermes Garcia
42. Renault, pilot Michel Boucou
43. GINAF, pilot Gerrit van Werven
44. Mercedes, pilot Giulio Verceletti
45. GINAF, pilot Daniel Bruinsma
46. DAF, pilot Ton van Genukten
47. Tatra 815-2, pilot Robert Kassák
A nyní už k letošní anketě. Jestliže už předloni bylo z čeho vybírat, letos se situace ještě více přiostřila a vzhledem k vysokému počtu nových kamionů, nejen z českých luhů a hájů, očekávám, že minimálně v kategorii nečeských speciálů bude pořádná mela. Jsou zde nové KAMAZy, GINAFy, nově graficky ztvárněné MANy, běloruské skoro až neotesaně působící MAZy a několik dalších vozů, které jsou více či méně známé z minulosti.
Z české strany se na start staví hned tři nové Tatry. V první řadě dva vozy JAMAL od dvou různých konstruktérů a dvou zásadně odlišných vzhledů. Každý z nich má svoji skupinu příznivců a současně i odpůrců. Je tu také nový Fat Boy, tradiční trambusové provedení Tatry. Právě
Fatboy má hned několik primátů. Především je to první tatrovácký závoďák s faceliftovanou kabinou TerrNo, což je sice věc, která výkony vozu neovlivní, ale pro tuto anketu je zcela zásadní.
Za českou stranu bude dále muziku tvrdit tradiční dvojice LIAZů, které oproti loňským temným barvám letos září a tři důvěrně známé Tatry, letos v nových barvách. Dvě bílé s národními prvky jezdců a jedna bílooranžová s - promiňte mi ten výraz - hitlerovským knírkem pod předním sklem. Jak se budou líbit uvidíme za dva týdny.
Hlasování bude probíhat stejně, jako v předchozích ročnících. Hlasovat můžete od soboty 4. ledna 2014 a termín ukončení hlasování je v pravé poledne posledního dne jihoamerického DAKARu, tedy 19.ledna 2014 ve 12:00. Formát hlasování je opět totožný s předchozími roky. Do svého příspěvku napište:
1. Jméno vozu+pilota
2. Jméno vozu+pilota
3. Jméno vozu+pilota
Prvnímu tímto udělíte 3 hlasy, druhému 2 a třetímu 1. Vítěz ankety bude vyhlášen v co nejbližším možném termínu po ukončení hlasování.
Jako první na startovní listině bude opět vůz minulého vítěze. Protože vítězem posledního ročníku byl první lopraisovský JAMAL, s číslem 1 tedy bude nasazen nový vůz Aleše Lopraise, "Královna 69".
Speciální poděkování patří panu Alexi Midemovi, ačkoliv se neznáme osobně, ani jinak. Fotografie, které jsou v anketě použity má na svědomí on a bez něj bych byl letos asi úplně v ***. Takže, díky moc!!!
Nyní už se můžete zapojit do hlasování. Všem účastníkům přeji hodně štěstí a bodovou hojnost.
1. Tatra JAMAL, pilot Aleš Loprais
2. KAMAZ, piloti Eduard Nikolajev, Ayrat Mardějev a Anton Šibalov
3. Iveco Powerstar Torpedo, pilot Gérard de Rooy
4. Tatra 815-2 facelift, pilot Martin Kolomý
5. MAN, pilot Peter Versluiss
6. KAMAZ, piloti Andrej Karginov a Dmitrij Sotnikov
7. IVECO Trakker, piloti Hans Stacey a Pep Vila Roca
8. MAN, pilot Marcel van Vliet
9. GINAF, piloti Martin v.d. Brink a Pascal de Baar
10. MAN, pilot Rene Kuipers
11. GINAF GRP, piloti Wuf van Ginkel a Jos Smink
12. DAF CF, pilot Frits van Eerd
13. LIAZ 111.154, pilot Jaroslav Valtr
14. Tatra 815-2, pilot Tomáš Vrátný
15. HINO, piloti Teruhito Sugawara a Jošimara Sugawara
16. Tatra 815-2, pilot Jan Tománek
17. Iveco Trakker, pilot Jo Adua
18. MAZ, piloti Alexandr Vasilievskij a Siarhei Viazovič
19. DAF CF, pilot Eimbert Timmermans
20. Mercedes Axor, pilot Johan Elfrink
21. LIAZ 111.154, pilot Vlastimil Vildman
22. GINAF, pilot Jan Lammers
23. MAN 6x6, pilot Jordi Juvanteny
24. DAF CF, pilot Paul Verheyden
25. MAN, pilot Mathias Behringer
26. MAN, Gerardo del Zotto
27. MAN, pilot Steven Rotsaert
28. DAF CF, pilot Art Schoones
29. Tatra 815-2, pilot Jaroslav Kazberuk
30. Mercedes, pilot Anders Germano
31. Tatra Phoenix, pilot Pierre Blom
32. DAF CF, pilot Maurik v.d. Heuvel
33. GINAF, pilot Kees Koolen
34. Tatra JAMAL, pilot Artur Ardavičus
35. MAN, pilot Dave Ingels
36. MAN, pilot Gřegoř Baran
37. GINAF, pilot Kornelis Offringa
38. DAF, pilot Fried v.d. Laar
39. GINAF, pilot Jack Brouwers
40. DAF CF, pilot Adwin Hoondert
41. Mercedes, pilot Hermes Garcia
42. Renault, pilot Michel Boucou
43. GINAF, pilot Gerrit van Werven
44. Mercedes, pilot Giulio Verceletti
45. GINAF, pilot Daniel Bruinsma
46. DAF, pilot Ton van Genukten
47. Tatra 815-2, pilot Robert Kassák
Naposledy upravil(a) Tomáš Matyska dne pon led 06, 2014 3:21 pm, celkem upraveno 3 x.
Thierry Sabine by to tak nechtěl!!!
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
1. LIAZ 111.154, pilot Jaroslav Valtr
2. Tatra 815-2 facelift, pilot Martin Kolomý
3. LIAZ 111.154, pilot Vlastimil Vildman
2. Tatra 815-2 facelift, pilot Martin Kolomý
3. LIAZ 111.154, pilot Vlastimil Vildman
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
Hlasování:
1. TATRA 815-2 FAT BOY, pilot Martin Kolomý
2. LIAZ 111.154, pilot Jarda Valtr
3. TATRA 815-2, pilot Jan Tománek
2. LIAZ 111.154, pilot Jarda Valtr
3. TATRA 815-2, pilot Jan Tománek
Renault Master '07 2,5 dCi 120k - bejvávalo
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
- Perlini 105-F
- Příspěvky: 119
- Registrován: sob čer 29, 2013 10:19 pm
- Bydliště: Olomouc
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř led 09, 2013 5:16 pm
- Bydliště: Krnov
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů