Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv pro 20, 2012 3:18 pm
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Moje troška do mlýna:
1. Liaz 525 (Vildman)
2. Liaz 513 (Valtr)
3. Tatra 502 (Kolomý)
Mrzí mě, že musím Fatboye dát až na 3. místo, ale liazky bych dal ve sloučeném pořadí, nicméně na fotkách v pouštní patině se mi ta zelená líbí nepatrně víc. Kdybych mohl dát laizky ve sloučeném pořadí, dal bych fat boye rád na 2. místo, snad i díky tomu, že liazky mají zajímavěji udělaný grafický design, kdežto ten na FB vznikl podle mě trošku narychlo a nějaký pořádnější by slušel i okruhové buggyře. Buď jak bu´d, všechna auta první trojky mám momentálně v parádě na konstruktérském modelářském stole a nimrat se na nich budu tak do podzimu.
A ještě jedna věc mě mrzí kvůli tomu, že nemůžu dát liazky ve sloučeném pořadí - nemohl bych na pódium vypíchnout MAN Veka týmu, můj nejoblíbenější holandský truck (resp. truck NL týmu). Z něj tedy bude 4. asi Van Vliet, pak Kuipers a Versluis.
Po MANu bych v první desítce (o pořadí jsem neuvažoval) měl Hino, Phoenixe, Arturův Jamal, Tománkova Tatra. Jamal Aleše až pak, přestože se mi taky líbí. Kamaz až potom.
1. Liaz 525 (Vildman)
2. Liaz 513 (Valtr)
3. Tatra 502 (Kolomý)
Mrzí mě, že musím Fatboye dát až na 3. místo, ale liazky bych dal ve sloučeném pořadí, nicméně na fotkách v pouštní patině se mi ta zelená líbí nepatrně víc. Kdybych mohl dát laizky ve sloučeném pořadí, dal bych fat boye rád na 2. místo, snad i díky tomu, že liazky mají zajímavěji udělaný grafický design, kdežto ten na FB vznikl podle mě trošku narychlo a nějaký pořádnější by slušel i okruhové buggyře. Buď jak bu´d, všechna auta první trojky mám momentálně v parádě na konstruktérském modelářském stole a nimrat se na nich budu tak do podzimu.
A ještě jedna věc mě mrzí kvůli tomu, že nemůžu dát liazky ve sloučeném pořadí - nemohl bych na pódium vypíchnout MAN Veka týmu, můj nejoblíbenější holandský truck (resp. truck NL týmu). Z něj tedy bude 4. asi Van Vliet, pak Kuipers a Versluis.
Po MANu bych v první desítce (o pořadí jsem neuvažoval) měl Hino, Phoenixe, Arturův Jamal, Tománkova Tatra. Jamal Aleše až pak, přestože se mi taky líbí. Kamaz až potom.
1 ... ... 1. Tatra JAMAL, pilot Aleš Loprais
2 ... ... 21. LIAZ 111.154, pilot Vlastimil Vildman
3 ... ... 31. Tatra Phoenix, pilot Pierre Blom
Jiří Vintr _ Moje maličkost má podobný pocit a nebylo by od věci vzhledem k počtu stojů volit 5tku nebo 10ku, a z nich vybrat, (nejlépe nechat to až na další ročník).
2 ... ... 21. LIAZ 111.154, pilot Vlastimil Vildman
3 ... ... 31. Tatra Phoenix, pilot Pierre Blom
Jiří Vintr _ Moje maličkost má podobný pocit a nebylo by od věci vzhledem k počtu stojů volit 5tku nebo 10ku, a z nich vybrat, (nejlépe nechat to až na další ročník).
1. LIAZ 111.154, řidič nákladního vozu Jaroslav Valtr
2. Tatra JAMAL, řidič nákladního vozu Aleš Loprais
3. Tatra 815-2 facelift, Fatboy, řidič nákladního vozu Martin Kolomý
LIAZky mi připadají vlastně stejný, takže by byla škoda jimi plevelit hned dva hlasy. Mně třeba se líbí o kousek víc varianta červená. Hezký a kompatní se mi zdají Kamazy, Vekácký auta nebo Hino. Pokud jde o Tománkovo auto, krásně dokumentuje, jak malá změna polepů a zbastlený bočnice dovedou změnit původně hodně pohledný vozidlo (samozřejmě vím, že jde o jinej exemplář, nicméně tentýž vůz v obdobným provedení to je). Stejně jako v Rusku s emi moc líběj MAZy, který vypadaj jako by vyjely odněkud z Marsu. Pochvalu ode mě dostávají auta Gerrita Van Wervena a Tona van Genuktenzy to,že se zde téměř jako jediní pokusili (úspěšně) o nějakou celistvost s dafáckou kabinou. Moc se těším i na Holáňovic Jamala, snad se zadaří a nic se nepodělá.
2. Tatra JAMAL, řidič nákladního vozu Aleš Loprais
3. Tatra 815-2 facelift, Fatboy, řidič nákladního vozu Martin Kolomý
LIAZky mi připadají vlastně stejný, takže by byla škoda jimi plevelit hned dva hlasy. Mně třeba se líbí o kousek víc varianta červená. Hezký a kompatní se mi zdají Kamazy, Vekácký auta nebo Hino. Pokud jde o Tománkovo auto, krásně dokumentuje, jak malá změna polepů a zbastlený bočnice dovedou změnit původně hodně pohledný vozidlo (samozřejmě vím, že jde o jinej exemplář, nicméně tentýž vůz v obdobným provedení to je). Stejně jako v Rusku s emi moc líběj MAZy, který vypadaj jako by vyjely odněkud z Marsu. Pochvalu ode mě dostávají auta Gerrita Van Wervena a Tona van Genuktenzy to,že se zde téměř jako jediní pokusili (úspěšně) o nějakou celistvost s dafáckou kabinou. Moc se těším i na Holáňovic Jamala, snad se zadaří a nic se nepodělá.
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte čer 14, 2011 8:51 pm
- Bydliště: Praha/Třebíč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů