Moderátoři: Olda, martin_100, cuisine, Hynek, spida

Zamčeno
Antonín Švihel
Příspěvky: 247
Registrován: stř led 09, 2013 6:16 pm
Bydliště: Krnov

Příspěvek

http://cesinadakaru.cz/clanek_posadky_2 ... y_2014.htm

Tak tak. Když to Aleš anebo Martin položí někde na bok, pak budou možná trošku déle čekat až je někdo postaví zpět na všechny čtyři (u Martina třeba na všechny tři) :D
sob led 11, 2014 3:44 pm

Uživatelský avatar
Natural Bourbon
Příspěvky: 28
Registrován: ned led 05, 2014 3:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Když odhlédneme od toho, že na našem malém chudém trhu je problém odfinancovat tolik kamionů a týmů, tak vidím problém v naší nátuře. Češi jsme hračičkové. Radši přicházíme s vlastním řešením, které má přinést lepší výsledek za méně peněz. A teoreticky na papíře to tak vypadá. Ale implementace nás stojí takové energie a úsilí, že celek jako takový pokulhává a nedaří se nám v reálném čase sladit vše dohromady. Navyužíváme přínosy specializace. Nechceme zaplatit veliké peníze za produkt od dodavatele, který ale bude perfektně fungovat, protože ho vyvinul někdo, kdo nevyvíjí nic jiného a prostě to umí. Trochu se bojíme náročné úzce profilované práce a těžké dřiny jen jedním směrem.

Myslím to samozřejmě velmi obecně a taky každý jsme jiný, ale mám z Čechů (a hlavně tedy i ze sebe) zkrátka takovýto pocit. Průměrně by ten efekt měl zjednodušeně vyznít tak, že zatím co DeRooy investuje svou energii do spolehlivosti auta, kluci v našich týmech investují svou energii do toho, jak ušetřit pár tisíc na kompresoru a jak dostat z motoru tři koně navíc.
V Zamin-Uudu vystupte z vlaku a hranice do Číny přejeďte džípem.
sob led 11, 2014 4:04 pm

srejby
Příspěvky: 43
Registrován: úte bře 09, 2010 9:20 pm
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek

už jsem to tu zminoval ,ale kdyby se spojili aspon chytrý hlavy konstruktérský a postavily konkurence schopný auto který by používaly všichni. Takle má každej svojí koncepci,každej rok jiný auto jinej motor jiný všechno, málo natestováno a v závodě trpí na dětské nemoci. Ted když to vidím tak koncepce kapoťáku nebylo Nějak velký terno (zatím). Kamazy jsou klasická odskoušená koncepce ale u tatry je snad stejná jenom ta roura.
nissan patrol http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=15&t=56465
suzuki rn 250 endurko
sob led 11, 2014 4:04 pm

Jirka.budejovice
Příspěvky: 174
Registrován: stř úno 08, 2012 2:54 pm
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek

Já bych to tak tragicky neviděl. U Martina jde o nové auto, které má některé nové prvky a bude potřeba je dotáhnout k dokonalosti. Až bude auto opravdu důkladně otestovane, jak letošním Dakarem, v létě možná na SWR, bude už větší šance příští Dakar ustát bez závad. Hlavně pokud za nim pojede ještě jedno stejné auto. Moc jsem to Martinovi přál a nepripoustel si problémy, ale myslím ze s odstupem času budeme brát jako úspěch, pokud s novým autem dojede do cíle.
To samé obecně o motorech Gyrtech, věřím že Buggyra na tom zapracuje a bude to už OK.
Pro mě je největší překvapení, že zatím drží Arturovo Jamal. To auto nemělo nic natestované a zatím drží. Pokud by mělo dojet ve dvacítce, klobouk dolů.
Na autě Tomáše Vratného je taky vidět, ze už nějaký rok jezdí a je prakticky spolehlivé, věřím že dojede do cíle se slušným výsledkem. Kdyby polakum neodešel motor, asi by taky bez větších problémů dojeli.
KM racing má letos smůlu, co k tomu víc říct, Valtrovo auto ale asi neprijelo v dobré formě.
Takže nezbývá než fandit Alesovi, ať se mu něco nepos.. a udělá alespoň první pětku na kterou rozhodně letos má.
sob led 11, 2014 4:09 pm

tatrmanhastrman
Příspěvky: 93
Registrován: čtv pro 19, 2013 2:28 pm
Bydliště: žatec

Příspěvek

čumákovej Jamal je bezpečnější než klasická trambusová bouda, proto přešli na Jamalku
sob led 11, 2014 4:18 pm

Uživatelský avatar
Lu
Příspěvky: 160
Registrován: úte lis 27, 2012 8:41 pm
Bydliště: Famelky

Příspěvek

Věřím, že Buggyra je asi jediný náš tým, který má prostředky a potenciál udělat konkurence schopné auto na Dakar (na okruzích to již dokazují několik let). Jestli se do toho M. Koloc a jeho tým opravdu zakousnou bude to určitě výborné. Chtělo by to nasadit 3-4 auta a jet jako kamazáci (tady mám obavu aby se na jedno nebo více aut nenasadili piloti s finančním přínosem ale přílišné individuality viz. spekulace s Albasetem).
Aleš už taky konečně nasadil druhé auto ale je úplně jiné takže jako nosič vody asi moc použitelné není (chtělo by to aspoň dvě stejná auta). Mám strach, že po letošním Dakaru začne vyvíjet nějakou novou carevnu a bude to vše zase od začátku.
Liazáci mají auta asi nejvypiplanější ale letos má jejich jednička opravdu smůlu. Chtělo by to taky alespoň ještě jedno auto se špičkovým pilotem.
Bonver je hlavně komerční tým, který se snaží sehnat finance přes bohaté piloty. Přesto Kazach je ale opravdu dobrá volba jako jednička týmu a T. Vrátný v roli nosiče vody je taky výborný, ale místo Poláků by to chtělo nějakého špičkového pilota a hlavně stejná auta.
Krásně se to radí z tepla obýváku ale když jsme se tu tak všichni rozkecali při čekání na další etapy. Doufám, že se ve druhé půlce začne všem našim dařit.
:D :D :D
sob led 11, 2014 4:40 pm

Uživatelský avatar
Lu
Příspěvky: 160
Registrován: úte lis 27, 2012 8:41 pm
Bydliště: Famelky

Příspěvek

Chtělo by to nějaké obrázky nebo video Martinovy tříkolky a něco z dnešních oprav, ten den volna je pro nás doma nějaký nudný. :shock:
sob led 11, 2014 4:57 pm

Antonín Švihel
Příspěvky: 247
Registrován: stř led 09, 2013 6:16 pm
Bydliště: Krnov

Příspěvek

Video z dneška od Martina bude :D
sob led 11, 2014 5:00 pm

Uživatelský avatar
drezy
Příspěvky: 300
Registrován: sob bře 17, 2007 5:24 pm
Bydliště: Rožmitál

Příspěvek

tady martin predjizdí aleše,.to mu to jede asi lip nez lopraisum https://www.youtube.com/watch?v=yiT8n_o ... EJst9RhcBw
sob led 11, 2014 5:24 pm

Uživatelský avatar
Natural Bourbon
Příspěvky: 28
Registrován: ned led 05, 2014 3:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Naposledy upravil(a) Natural Bourbon dne sob led 11, 2014 5:37 pm, celkem upraveno 2 x.
V Zamin-Uudu vystupte z vlaku a hranice do Číny přejeďte džípem.
sob led 11, 2014 5:29 pm

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 1972
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Příspěvek

V dosavadním průběhu bylo k vidění už několik manévrů, jak Martin předjíždí Aleše, který mu vždy sportovně vyklidil cestu. Tak by to mělo být. :finish:
sob led 11, 2014 5:32 pm

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3159
Registrován: úte lis 06, 2012 3:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Příspěvek

Ti co dělají ty videa tak se v tom vyžívají aby tam mohli vždycky dát jak předjíždí Aldu
Je to v tomto videu i v tom videu z 5 etapy
sob led 11, 2014 5:34 pm

Uživatelský avatar
Lu
Příspěvky: 160
Registrován: úte lis 27, 2012 8:41 pm
Bydliště: Famelky

Příspěvek

Herrywood ty by jsi se nepochlubil kdyby tvůj pilot předjel nějakého jiného špičkového pilota (Kolomého, Lopraise, DeRooe atd.) a měl si to natočené. Doufám, že se nebude opakovat loňský rok.
sob led 11, 2014 5:49 pm

nero
Příspěvky: 3428
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Harrywood: Já myslím, že těch záběrů moc není, takže jsou rádi, že do toho videa mají vůbec co dát. Navíc předjížděcí manévr je vždy akčnější než jenom záběr na jedoucí kamion, tak je pochopitelné, že ho tam dají. Tím samozřejmě nevylučuji, že rivalita také nehraje svou roli, ale nepodezříval bych nikoho, že se v tom vyloženě vyžívá.

Jinak během Dakarských ozvěn zazněla informace, co bylo příčinou Jardova odstoupení - byla to prasklá hlava válce.
sob led 11, 2014 7:03 pm

Uživatelský avatar
Pick
Příspěvky: 344
Registrován: ned led 05, 2014 1:22 pm
Bydliště: Pardubitz

Příspěvek

Jestli se do toho M. Koloc a jeho tým opravdu zakousnou bude to určitě výborné.
Výborné by především bylo, kdyby odsouzený uprchlík Koloc byl konečně chycen a dodán do výkonu trestu odnětí svobody. Nepochybně to udělalo radost hodně lidem. Řekl bych, že ten počet bude určitě větší než počet lidí, kterým udělá radost nějaký výsledek Buggyry na Dakaru
sob led 11, 2014 7:12 pm

Zamčeno

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Yahoo [Bot] a 4 hosti