Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Jak říkám, všechno je zcela otevřené. Pokud by se stalo, že se Buggyra rozšíří a třeba přijde zpět na scénu Marek v něčem novém, pak je to plus pro fanoušky, ale ty stávající týmy budou ukusovat stále méně z toho malého mediálního a sponzorského koláče, který na českém trhu je, a moc se jim to líbit nebude...
Jinak u Tománka pochybuji o naznačeném scénáři. jednak on si to neplatí, to přichází od Hondy/kašpárka st. na něm tedy záleží. A pak, kdyby u Lopíků stavěli druhý Jamal, pomohl by mu nějak zásadně? možná tak někam k 13.-15. místu, a to pochybuju, že by byla adekvátní dodatečná investice. Oni potřebují utilizovat stávající techniku, co mají, takže jediné auto, které by přicházelo v úvahu, by byla ta druhá 815ka, která je (možná - na porovnání výkonů dvoumotorů nehle´dte) rychlejší. Jamal by i se stavbou byl za jiné peníze a nejsem si jistý, zda by amatérský pilot (při vší úctě) byl schopen jeho potenciál adekvátně rozvinout, za ty peníze. kromě toho, je to malý rodinný tým, který nemá kapacitu na to, aby každý rok stavěl nové auto, byť nějaké věci už na druhý Jamal poskládané má. Ale klientů schopných zaplatit za smysluplnost stavby takového auta a ještě jeho potenciál využít, tak těch je extrémně málo... A nemysleme si, že se klienti pohrnou...ono řeči a chuť by byla u hodně lidí, ale když přijde na realizaci, zaplacení a přípravu, najednou všichni zmizí...
U KMR uvidíme...
Jinak u Tománka pochybuji o naznačeném scénáři. jednak on si to neplatí, to přichází od Hondy/kašpárka st. na něm tedy záleží. A pak, kdyby u Lopíků stavěli druhý Jamal, pomohl by mu nějak zásadně? možná tak někam k 13.-15. místu, a to pochybuju, že by byla adekvátní dodatečná investice. Oni potřebují utilizovat stávající techniku, co mají, takže jediné auto, které by přicházelo v úvahu, by byla ta druhá 815ka, která je (možná - na porovnání výkonů dvoumotorů nehle´dte) rychlejší. Jamal by i se stavbou byl za jiné peníze a nejsem si jistý, zda by amatérský pilot (při vší úctě) byl schopen jeho potenciál adekvátně rozvinout, za ty peníze. kromě toho, je to malý rodinný tým, který nemá kapacitu na to, aby každý rok stavěl nové auto, byť nějaké věci už na druhý Jamal poskládané má. Ale klientů schopných zaplatit za smysluplnost stavby takového auta a ještě jeho potenciál využít, tak těch je extrémně málo... A nemysleme si, že se klienti pohrnou...ono řeči a chuť by byla u hodně lidí, ale když přijde na realizaci, zaplacení a přípravu, najednou všichni zmizí...
U KMR uvidíme...
K Lopraisům - oni jsou hned dvakrát v poměrně schyzofrenní situaci.
- Potřebovali by pojízdnou zásobárnu dílů/rychlou asistenci, přitom by ale Aleš rád zůstal (nebo jej Milan ponechal) nejpodstatnějším článkem týmu.
- Potřebujou pronajímat dvě auta, který jsou kvalitní a pořád konkurenceschopný, přitom však nekompatibilní s vlajkovou lodí.
filip90, Pitris: já nevím ,kdo jste viděl debatu na Sport5, ale tam Macík st. říkal, že tento Dakar byl pro něj nový v tom, že musel řešit, jak motivovat jezdce když se nedaří. Vildman to asi nebyl, těm se dařilo, Macháčkova posádka to asi taky nebyla (ti se rvali furt), tak to musel být Valtr.
Ad prasklá hlava - už se mi taky stalo na osobáku a dojel jsem s tím 100km domů ... ne vážně, nevíme co se událo, ale obvykle to hůř chladí a ztráci vodu, ale dojet někam se s tím dá...
Ad prasklá hlava - už se mi taky stalo na osobáku a dojel jsem s tím 100km domů ... ne vážně, nevíme co se událo, ale obvykle to hůř chladí a ztráci vodu, ale dojet někam se s tím dá...
Ona ta motivace je všeobecný problém. Vzpomeňme na loňský ročník a Aleše... Nechtěl ani dojet, protože ho 6. místo nezajímá. Motivace zřejmě nulová. Ale o tom ten sport je, vzchopit se, zakousnout se, když se nedaří. Jet bez problémů a vyhrát, to je sice asi sen každého, ale takhle to bohužel moc nefunguje. Pomineme-li tovární tým Kamaz. Tam to možné je. Jarda měl poměrně ambiciózní (někdo by řekl až sebevědomá) prohlášení, kterým vlivem okolností nedostál. Samozřejmě my můžeme jen spekulovat, pravdu se stejně nedozvíme. Ale koukněme na Kolomajze, ten nikdy neztrácí víru a bojuje za každou cenu. Jízda po 3 kolech toho je důkazem. Nevzdává se. Je odolný. A to možná některým našim chybí. Musíme počkat na novou knihu Pepy Kaliny, ten to napíše stylem sobě vlastním přesně tak, jak to bylo...
Coudy: jo to máš pravdu, taky jsem si říkal, že až Kalina napíše pokračování, tak se to dozvíme
Jinak Kalina na tom jedenom záběru při odstoupení na dotaz, jak se vede: "Vede se dobře, akorát jsme v prdeli!"
Ale fakt mě ten Valtr mrzí, že odstoupil tak brzo,,, kdyby aspoň odjel pár etap v pohodě, aby se ukázalo na co má...
Jinak Kalina na tom jedenom záběru při odstoupení na dotaz, jak se vede: "Vede se dobře, akorát jsme v prdeli!"
Ale fakt mě ten Valtr mrzí, že odstoupil tak brzo,,, kdyby aspoň odjel pár etap v pohodě, aby se ukázalo na co má...
Já hlavně nechápu proč třeba neni možný se na Dakaru vrátit do závodu. Stojí to takový šílený prachy, je to jednou za rok prostě to nejde. Co by jim to udělalo? Dneska kdy posádky s sebou nevozej prakticky žádný díly to je prostě fakt o štěstí. Odejde třeba vstřikovací čerpadlo auto zustane stát a je konec. Pak se to jen přehodí a auto je 100% funkční ale zpátky už to nejde...
Filip Nikl
http://i.tv.eurosport.ru/2014/01/18/116 ... 17-238.jpg
_______________________________________________ __ _
Чай с "КамАЗом"
Putin zablahoželal členom
команды "КАМАЗ-мастер"
http://rg.ru/2014/01/31/putin.html
... vyzdvihol skutočnosť,
že v tomto roku pretekári ukázali nielen dobrú prípravu,
ale aj šľachetnosť,
pretože sa zastavili,... aby pomohli havarovaným športovcom z Číny,
aj keď mohli kvôli tomu stratiť náskok
a popredné pozície. ( slovak.ruvr.ru 30. I. 14 )
https://www.youtube.com/watch?v=qbw2d1B_jBc
_______________________________________________ __ _
Чай с "КамАЗом"
Putin zablahoželal členom
команды "КАМАЗ-мастер"
http://rg.ru/2014/01/31/putin.html
... vyzdvihol skutočnosť,
že v tomto roku pretekári ukázali nielen dobrú prípravu,
ale aj šľachetnosť,
pretože sa zastavili,... aby pomohli havarovaným športovcom z Číny,
aj keď mohli kvôli tomu stratiť náskok
a popredné pozície. ( slovak.ruvr.ru 30. I. 14 )
https://www.youtube.com/watch?v=qbw2d1B_jBc
filip 90: na jednu stranu máš pravdu s tou možností pokračování. Bylo by to méně krutý k závodníků, kteří odpadnou na začátku. Na druhou stranu organizátoři možná chtějí, aby Dakar zůstal takhle krutý, aby si každý vážil toho, že vůbec dojede. A možná taky počítají s tím, že se tím ušetří - za jídlo a tak
No to je jasný, že pak maj míň starostí a asi to je i jakási tradice z 80. let. Jenže do dnešní doby to trošku nepasuje. Tenkrát nějakej alternátor, čerpadlo, batekry a podobný kraviny nikoho nepřekvapily, protože si posádky všechno vezly na korbě. Neska se honí každý kilo aby vubec byla šance se prosadit, takže posádky nevezou nic a pak je každá kravina fatální.
Proto mi to na SWR přijde férovější. Když už si to zaplatim tak si aspoň mužu zajezdit, ikdyž bez šasnce na výsledek.
Proto mi to na SWR přijde férovější. Když už si to zaplatim tak si aspoň mužu zajezdit, ikdyž bez šasnce na výsledek.
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů