Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Tady je myslím vysvětlení,. Budeme si muset počkat:
Na něco konkrétního je ještě brzy, ale samozřejmě už nyní o něm přemýšlím. Nizozemský tým, za který jsem jel s vozem MAN, má zájem na další spolupráci. Hned po soutěži jsem řekl, co je třeba udělat, abychom byli ještě rychlejší a měli v boji s Kamazy větší šanci. Je tu také Tatra Královna 69, která letos jet nemohla. Teď si pár dní odpočinu, ale v průběhu února chci mít jasno a rozhodnout, s čím pojedu příští Dakar. Čekají mě jednání ohledně letošního „SuperMANu“ i tatry, samozřejmě i s partnery
Na něco konkrétního je ještě brzy, ale samozřejmě už nyní o něm přemýšlím. Nizozemský tým, za který jsem jel s vozem MAN, má zájem na další spolupráci. Hned po soutěži jsem řekl, co je třeba udělat, abychom byli ještě rychlejší a měli v boji s Kamazy větší šanci. Je tu také Tatra Královna 69, která letos jet nemohla. Teď si pár dní odpočinu, ale v průběhu února chci mít jasno a rozhodnout, s čím pojedu příští Dakar. Čekají mě jednání ohledně letošního „SuperMANu“ i tatry, samozřejmě i s partnery
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Co si myslíte o tomhle. Neodporuje to pravidlům?
Jsou tovární Kamazy vůbec porazitelné?
Jsou porazitelné. Samozřejmě mají skvělé zázemí, disciplínu, ale také jednu technickou vychytávku, o které víme, a když ji uděláme, naše šance na vítězství budou mnohem větší. Vím, jak na ně.
Prozradíte onu vychytávku?
Mají geniální podvozek, jehož nastavení mohou ovládat během jízdy pomocí zařízení pod volantem. My, ale i ostatní, máme auto nastavené stejně prakticky na celý Dakar. Oni se dokáží přizpůsobit aktuálním podmínkám, což je ve většině případů rozhodující jak pro etapu, tak pro celou soutěž.
Jsou tovární Kamazy vůbec porazitelné?
Jsou porazitelné. Samozřejmě mají skvělé zázemí, disciplínu, ale také jednu technickou vychytávku, o které víme, a když ji uděláme, naše šance na vítězství budou mnohem větší. Vím, jak na ně.
Prozradíte onu vychytávku?
Mají geniální podvozek, jehož nastavení mohou ovládat během jízdy pomocí zařízení pod volantem. My, ale i ostatní, máme auto nastavené stejně prakticky na celý Dakar. Oni se dokáží přizpůsobit aktuálním podmínkám, což je ve většině případů rozhodující jak pro etapu, tak pro celou soutěž.
To jsi vzal kde ?
Udělil bych jim bobříka dodatečné diskvalifikace A hned máme nového vítěze Alexeje von de fekt Lopraison A na třetím místě fat Matrin boy Kolomý
Udělil bych jim bobříka dodatečné diskvalifikace A hned máme nového vítěze Alexeje von de fekt Lopraison A na třetím místě fat Matrin boy Kolomý
Naposledy upravil(a) herrywood dne sob led 17, 2015 11:30 pm, celkem upraveno 1 x.
Rozhovor s Aldou:
http://www.sport.cz/moto/rallye/clanek/ ... tion-artcl
http://www.sport.cz/moto/rallye/clanek/ ... tion-artcl
To s tím nastavením podvozku je zajímavé. Nijak revoluční, ale evidentně to nikdo jiný v kamionech nemá. U horských kol se to používá běžně, u tlumičů se dá během jízdy nastavit (ze řídítek) např. pomalá expanze, u některých značek dokonce i pomalá komprese (to se hodí při jízdě do kopce nebo jízdě ve stoje). Někteří výrobci už dokonce používají elektronické automatické nastavení. Myslel jsem si, že na Dakaru je to zakázané, ale asi není. V pravidlech se píše jenom toto: "A maximum of four damper units are allowed per axle. Their make and type are free, but they must have no other function than that of dampers. If hydraulic damper units are used, there must be no interconnection between the circuits."
Na druhou stranu pokud by tohle byl opravdu ten recept, nevěřím, že by ho Aleš jen tak vykecal do (rudýho) Práva. Tak hloupej zcela jistě není. V takovým případě by s oním mechanismem příští rok nastoupili hned všichni a rozdíl by se sice smazal, zato ale na všech stranách, ne jen na té Alešově.
Vážně to není zakázaný? Vždyť jsme tu o tom mluvili někdy v půlce týdne.
Vážně to není zakázaný? Vždyť jsme tu o tom mluvili někdy v půlce týdne.
Tak jó,pánové chtěl byc vám touto cestou poděkovat za letošní kvalitní diskutování.Mohl jsem díky vám Jakar sledovat i za volantem Kamionu,takže DÍK.
Jinak dopadlo to bohužel jak se očekávalo v posledních etapách.Lopré o bednu přišel slečením pneu v dunách a Dakar se tak vlastně rozhodnul maratonskou etapou,je škoda že se takové nejedou dvě až tři.
Aleš jel na maximum a patří mu gratulace.Bohužel to,asi dopadne tak že už ho v Tatře neuvidíme toho auta co má doma je Obrovská škoda.
Kolomajz také na jedničku,doladit drobnosti na autě,nejančit a bude to na přes rok pecka.
Vratný potřebuje dozrát jak on tak auto maji co dohánět,Artur se asi s Tatrou nenaučí.
Letošní pecka nováčci Macík,škoda že to kleklo jel nad veškerá očekávaní.No a v motorkách Ondra pecka super.
Velká gratulace na Slovensko a nejen za tudle etapu,super.
Doufám že 2016 pojede hodně Čechů na Českejch autech.
Jinak dopadlo to bohužel jak se očekávalo v posledních etapách.Lopré o bednu přišel slečením pneu v dunách a Dakar se tak vlastně rozhodnul maratonskou etapou,je škoda že se takové nejedou dvě až tři.
Aleš jel na maximum a patří mu gratulace.Bohužel to,asi dopadne tak že už ho v Tatře neuvidíme toho auta co má doma je Obrovská škoda.
Kolomajz také na jedničku,doladit drobnosti na autě,nejančit a bude to na přes rok pecka.
Vratný potřebuje dozrát jak on tak auto maji co dohánět,Artur se asi s Tatrou nenaučí.
Letošní pecka nováčci Macík,škoda že to kleklo jel nad veškerá očekávaní.No a v motorkách Ondra pecka super.
Velká gratulace na Slovensko a nejen za tudle etapu,super.
Doufám že 2016 pojede hodně Čechů na Českejch autech.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů