Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
- Team Ginaf Rally Power sa v uplynulych tyzdnoch personalne prakticky rozpadol v zakladoch. Opustil ho Edwin van Ginkel s tym, ze po rokoch ucasti na Dakare je skamany tym, ze aj napriek silnemu nasadeniu sa nepodarilo dosiahnut vyraznejsi uspech. Dalej sa chce venovat vedeniu automobilky, kde vidi zmysluplnejsi potencial realizacie. Smerom ku GRP povedal, ze bude do buducnosti chciet, aby sa GRP uplne odstrihol od Ginafu a fungoval uplne nezavisle. GRP tak nechava bratovi Wufovi s tym, ze ako, a s kym bude dalej spolupracovat je na jeho uvazeni…
- Gerard de Rooy sa na margo SWR vyjadril, ze je to zaujimava rallye, a ze nevylucuje, ze sa jeho team ukaze na starte, ale v tejto chvili to nechce slubit. Musi si rozmysliet personalne, casove, financne a materialne naklady spojene s ucastou na tejto rallye.
- Johan Elfrink oznamil, ze stavia jeden novy Mercedes (nepovedal aky) a ze ak bude auto vcas hotove, premieru bude mat na SWR 2016.
- Hans Stacey viac-menej potvrdil, ze bude jednym z dvojice pilotov Veky na SWR2016.
- Mammoet Rallysport vraj uz na SWR nasadi kapotovy kamion
- Artur Ardavicus je v kontakte s trojicou teamov (nie je medzi nimi Kamaz) ohladom Dakaru 2017. Vsetko ale bude zavisiet od kazasskej vlady, ci a kolko bude ochotna sponzorovat dalej team Astana Motorsports, pretoze kvoli klesajucim cenam ropy sa aj v Kazachstane vyrazne kratia prispevky podobneho typu.
- Gerard de Rooy sa na margo SWR vyjadril, ze je to zaujimava rallye, a ze nevylucuje, ze sa jeho team ukaze na starte, ale v tejto chvili to nechce slubit. Musi si rozmysliet personalne, casove, financne a materialne naklady spojene s ucastou na tejto rallye.
- Johan Elfrink oznamil, ze stavia jeden novy Mercedes (nepovedal aky) a ze ak bude auto vcas hotove, premieru bude mat na SWR 2016.
- Hans Stacey viac-menej potvrdil, ze bude jednym z dvojice pilotov Veky na SWR2016.
- Mammoet Rallysport vraj uz na SWR nasadi kapotovy kamion
- Artur Ardavicus je v kontakte s trojicou teamov (nie je medzi nimi Kamaz) ohladom Dakaru 2017. Vsetko ale bude zavisiet od kazasskej vlady, ci a kolko bude ochotna sponzorovat dalej team Astana Motorsports, pretoze kvoli klesajucim cenam ropy sa aj v Kazachstane vyrazne kratia prispevky podobneho typu.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Tak u Lopíků nepamatuju za posledních 10 let, že by bylo něco 100%
Ona bohužel ta Silk tak jak je, je jako příprava na Dakar nesmysl (narozdíl od té původní). Je to šíleně dlouhý a končí to někde v tramtárii. Když vezmu třeba Buggyru, která pravděpodobně bude potřebovat začít testovat Phoenix 2, tak je daleko lepší Breslau, Hungarian Baja, Baja Bohemia + Milovice/Senice.
Testovací kilometry se najedou podobný, navíc v daleko rozbitějším terénu. Když se auto rozbije, tak ho mají do pár hodin zpátky v Roudnici a ne že budou čekat 3 neděle než připlave někde z Mongolska. Navíc bude daleko snzší i medializace a o nákladech na vše okolo se nedá ani hovořit. Myslím, že takto smýšlí více týmů a proto tam nikdo moc nejede.
Ona bohužel ta Silk tak jak je, je jako příprava na Dakar nesmysl (narozdíl od té původní). Je to šíleně dlouhý a končí to někde v tramtárii. Když vezmu třeba Buggyru, která pravděpodobně bude potřebovat začít testovat Phoenix 2, tak je daleko lepší Breslau, Hungarian Baja, Baja Bohemia + Milovice/Senice.
Testovací kilometry se najedou podobný, navíc v daleko rozbitějším terénu. Když se auto rozbije, tak ho mají do pár hodin zpátky v Roudnici a ne že budou čekat 3 neděle než připlave někde z Mongolska. Navíc bude daleko snzší i medializace a o nákladech na vše okolo se nedá ani hovořit. Myslím, že takto smýšlí více týmů a proto tam nikdo moc nejede.
Filip Nikl
Tak my do toho hlavně nevidíme. Závisí to na tom, co obsahuje smlouva o tovární podpoře. Jestli se to týká pouze dodávek dílů, know how, nebo vývojových kapacit a nebo tam taky je podíl finanční účasti na nákladech na účast v soutěžích. A pokud je, tak kolik procent z celku. A nebo smlouva může obsahovat seznam "podporovancýh podniků". Podle toho se pak bude rozhodovat.
Další věc je, že účast na SWR nemusí být zdaleka takový propagační trhák jak by se mohlo zdát. Kolik lidí to uvidí? Pár pastevců někde ve stepi? Bude nějaký přenos v medijích? Pokud ano, tak prosadit se do televize vedle flotily Kamazů nebude o tom tam jen tak poslat jedno auto. Bude potřeba jet špičku a na to je potřeba komplet sestava.
Pak na autech figurují také další sponzoři mezi jejichž oblast zájmů nemusí dálný východ patřit. Jak říkám nevidíme do toho.
Další věc je, že účast na SWR nemusí být zdaleka takový propagační trhák jak by se mohlo zdát. Kolik lidí to uvidí? Pár pastevců někde ve stepi? Bude nějaký přenos v medijích? Pokud ano, tak prosadit se do televize vedle flotily Kamazů nebude o tom tam jen tak poslat jedno auto. Bude potřeba jet špičku a na to je potřeba komplet sestava.
Pak na autech figurují také další sponzoři mezi jejichž oblast zájmů nemusí dálný východ patřit. Jak říkám nevidíme do toho.
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů