Stránka 125 z 127

Napsal: ned led 10, 2016 4:26 pm
od Jiří Vintr
Tak nebudu hodnotit vhodnost nebo nevhodnost tatrovácké koncepce, k tomu bylo řečeno dost. samozřejmě velice nepříjemné u Martina Kolomého.. bohužel při této konkurenci a vyrovnanosti asi není reálné pomýšlet na pódium či TOP 5, ale na desítku pro Martina i Jardu ano. nevěřím, že tu trojitou Fiambalu odjedou všichni bez problémů.

U Matesa mě umístění velmi těší a i liazka se mi moc líbí a jsem rád, že už dávno před startem jsem měl nakreslený její model :-) Myslím však, že při té nahuštěnosti mezi 8. a 12. místem bude velmi těžké to deváté místo udržet. Ale jak říkám - nedá se čekat, že Fianbalu pojede top patnáctka v řádu jen jednotek minut a že všichni budou bez problémů.

rád bych věřil, že podmínky posledních dnů věženou aspoň pár dobrých kamioňáků na Africa race, ale asi těžko. nicméně jak psal Pepík Kalina: kdyby bylo peru a Chile, máme tu ideální závodní prostředí. Dakar bez pouště je jako kaše bez másla...

No a do dalších dnů: omlouvám se, pokud to někoho nepotěší, ale podle mého má soutěž nejlíp rozjetou zase Kamaz. Nikolajev i Mardějev v nevelkém odstupu, který v poušti má jiný význam než na WRC tratích. Nemyslím, že jsou Versluis se Staceym v písku tak silní jako Rusové. de Rooy s Villagrou mohou leccos udržet, ale nemají tak silný tým. Villagra mě velmi překvapoval v Maroku, kde v dunových úsecích vůbec neztrácel. Nicméně pokud by po Fiambale nebyly v čele dva Kamazy, považoval bych to za příjemné překvapení, možná dané i určitou shodou okolností.

Napsal: ned led 10, 2016 4:40 pm
od medvěd65
ozvěny

Napsal: ned led 10, 2016 6:31 pm
od Kirbi

Napsal: ned led 10, 2016 7:49 pm
od Schroub
Letošní strategie Kamazu je jasná, "nechat soupeře ať si rozmlátí auta při předjíždění a pak jim v druhé půlce ujet".

Napsal: ned led 10, 2016 8:57 pm
od laik

Napsal: ned led 10, 2016 9:40 pm
od jirkaveseli
Nevíte někdo kde bych našel
v kolik zítra startují kamiony? Dík za odpověď :-)

Napsal: ned led 10, 2016 9:43 pm
od toulavejtom
víte někdo co se to vlastně včera prihodilo Staceymu?nikde jsem žadne vysvetleni nenašel ohledně sanitky ani příčina toho karambolu,pravdepodobně na spojovačce,,,diky

Napsal: ned led 10, 2016 9:45 pm
od Aleš 400
:?: Někde o pár stránek vzadu bylo napsáno, že Artur v týmu KM racing je nesmysl. Ví o tom někdo něco bližšího z jakého důvodu toto spojení není možné? To auto by mu určitě sedělo líp než jeho současný Jamal. Navíc ve čtvrtečních ozvěnách se Radek Smolka podivoval nad tím, že se BDP ty Jamaly pořád nedaří dotáhnout na požadovanou úroveň, když už jedou třetí rok. A Martin Macík starší by získal finančně silného jezdce pro některý vozů. Podle mého názoru by to bylo výhodné pro všechny. :think:

Napsal: ned led 10, 2016 10:00 pm
od zemi8
já si myslím, že v počátku projektu Bonver Dakar Project (první rok kdy pod ním jel CDT, KM Racing a holandani s Pheonixem) to tak i bylo, že pro Artura staví auto jak BDP (dříve CDT) a KM Racing a on si pak vybere, které auto mi sedí více. Pak ovšem KM Racing spolupráci s BDP ukončil a tím padla i tato možnost. Já si myslím, že spíš pokud od BDP odejde, tak půjde na Renault od Kresse nebo k nějakým Holandanům (klidně i de Rooy), protože do BDP nasral dost peněz a zlepšení žádné a cenově by ho to vyšlo možná podobně. A pak jsem zvědavý bez peněz Artura jak to s BDP dopadne....

Napsal: ned led 10, 2016 10:45 pm
od Marko
Tak Artur uz po minulom rocniku nespokojne avizoval doma v Kazachstane, ze na dalsi rok postavia nove auto na uplne inom zaklade. Nakoniec sa tak z nejakeho dovodu nestalo, ale po "umiestneni", ake sa ukazuje tento rok, by bolo jeho dalsie zotrvanie s Tatrou prekvapenim.

Tu je clanok v originale, z konca januara/ledna minuleho roka (...a ze sa ich da najst v tomto duchu pomerne dost!):
http://www.almaty.tv/newsline/news/arda ... avtom.html

Jedna citacia z uvodu clanku..

«Сегодня Tatra не выдерживает конкуренцию с автомобилями соперников, поэтому на командном брифинге мы официально объявили, что в следующем году мы будем строить автомобиль на другой платформе с абсолютно новой концепцией, которая составит достойную конкуренцию автомобилям топовых команд», - сообщил лидер команды Astana Motorsports.

"Dnes Tatra nedokaze drzat krok s autami superov, preto sme na teamovej tlacovke oficialne oznamili, ze v nasledujucom roku postavime auto na inom zaklade, s uplne novou koncepciou, ktora zaruci dostatocnu konkurencieschopnost s autami spickovych teamov" - povedal lider teamu Astana Motorsports.

(Inak, tato debata o Arturovi je tiez asi viac na hospodu...v tejto chvili... :wink: )

Napsal: ned led 10, 2016 10:50 pm
od TP
No je sice fakt že auta CDT nefungujou na 100 procent ale zas na druhou stranu,když by byl Artur pilot tak by i stim co má zajel jistě lepší než Vrátný :idea: a to se nějak neděje :!: Dobrej pilot pánové totiž zalétá i na vratech od garáže :wink:

Napsal: ned led 10, 2016 10:53 pm
od laik
s uplne novou koncepciou Tak to jsem zvedavej, co vynaleznou. : ) : )

Napsal: ned led 10, 2016 11:00 pm
od Coudy
TP: neplést CDT a BDP, CDT měl Tatry úplně jiné, konstruoval je Radek Smolka a měly mj. ty správné tlumiče pro Tatru. Narozdíl od současných aut BDP...

Napsal: ned led 10, 2016 11:05 pm
od TP
Pravda já se překlepnul,chtěl jsem napsat samozdřejmě Bonver Dakar 😏

Napsal: ned led 10, 2016 11:08 pm
od Marley
Tatru z CDT teď používá Kolomý?