Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Kdo dosáhne na dakaru 2017 lepšího celkového umístění?

Aleš Loprais
36
50%
Martin Kolomý
27
38%
Ani jeden nedojede
9
13%
 
Celkem hlasů: 72

JAN B
Příspěvky: 973
Registrován: sob led 23, 2010 3:49 pm
Bydliště: VELKE ALBRECHTICE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Bohužej, jinak to nejde. Pokud chce byt team na čele potřebuje oba dobré jezdce. Přiklad F1 Mercedes. Scela jasné s reakci teamu protěžovani jednoho jezdce.
(A češti komentatoři byli s něho posrani) A nakonec zvítězyl ten druhý :D
pát pro 23, 2016 10:10 am

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Příspěvek

Není to všechno jedno :) Už za chvíli to začne a tam se ukáže vše :) Vydržat pioníři vydržat :D
pát pro 23, 2016 10:43 am

Antonín Švihel
Příspěvky: 286
Registrován: stř led 09, 2013 5:16 pm
Bydliště: Krnov

Příspěvek

A já to vidím tak jak to napsal ve svém příspěvku Jiří Vintr v odpovědi při besedě s Machusem. Akorát bez té nadsázky :) Kolomý má jasno co se týče jeho ega. To Aleš se s tím svým dost trápí, ale je dost možné že v poslední době jde více do sebe. Přál bych mu to moc. Jedničkou u Buggyry ale i tak bude Martin Kolomý. To nezměnil Valtr a ani Aleš to nezmění. Herrywood to napsal správně ..... Vydržať .... a taky jak napsal Pepík Kalina - po polovině závodu budeme chytřejší ..... hlavně aby byl vždy včas na správném místě Karel Trněný se svým MAN v případě potřeby.
pát pro 23, 2016 12:35 pm

laik
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Příspěvek

Reálnej přínos toho Trněnýho bude nula. Pokud se někdo octne v situaci, kdy bude muset půl dne čekat na jeho příjezd, bude nějaký umístění dávno pryč...
pát pro 23, 2016 12:58 pm

Uživatelský avatar
Marley
Příspěvky: 365
Registrován: úte led 07, 2014 12:27 am
Bydliště: Tábor

Příspěvek

Tak tak, když bude reálně potřeba Trněného, tak to bude obrovská časová ztráta - ale měl by dokázat zabránit odstoupení kamionu, který by sice asi přišel o možnost hezkého umístění, ale furt by mohl podporovat druhého pilota.. Budou muset kluci věřit v pomoc ostatních střelců, pokud budou potřebovat vrátit na všechny 4. :D Já furt doufám, že ten Man Trněného není opravdu takovej střep, jak se říká - aby to byl schopný dovést vůbec do cíle. :lol: :D
pát pro 23, 2016 1:10 pm

Antonín Švihel
Příspěvky: 286
Registrován: stř led 09, 2013 5:16 pm
Bydliště: Krnov

Příspěvek

To laik, přesně jak říkáš, akorát já jsem to nechtěl napsat tak z ostra, ale bohužel je to tak. I Pepík Kalina tu si tuaci popsal v jakém časovém rozmezí bude Karel Trněný postupně vyjíždět na trasu po Alešovi a Martinovi :? Takže pokud bude Martin ležet na boku a bude mít nachystané lano tak mu dříve než Trněný pomůže zpět na kola Martin Macík. Pokud nebude zrovna v dané etapě před Kolomajzem, žejo :D
pát pro 23, 2016 1:17 pm

Uživatelský avatar
Pick
Příspěvky: 1391
Registrován: ned led 05, 2014 12:22 pm

Příspěvek

Větší dílčí úspěchy i lepší celkový výsledek zajede Loprais.

Ad Trněný: taktéž moc nechápu jak bude se svým startovním číslem a se svými "Dakarskými" zkušenosti moci nějak smysluplně rychle asistovat....... :think: Skutečná rychlá závodní asistence by musel bejt další ostrej Phoenix za jehož volantem by seděl někdo s řidičskými schopnostmi Valtra jen s tím rozdílem, že potřeby ostatních aut by měl zcela nadřazen svým zájmům a ambicím. Jinými slovy, další auto schopno jet první desítku, tak jak to má (měl) Kamaz. A řekněme si to na rovinu, to je u soukromýho týmu aktuálně ekonomickej nesmysl ...
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
pát pro 23, 2016 3:23 pm

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Příspěvek

Tak on Trněný bude spíše pomalá UČÍCÍ se asistence. Asi je všem i těm týmům jasné že nebude u případného problému do hodiny, u Prokopa už vůbec ne protože auta startují daleko před truckama. Spíše půjde o to že když bude mít někdo fakt vážný problém aby mu pomohl tak aby mohli aspoň pokračovat v tom závodě když už to stojí tolik peněz...
Já Trněného beru hlavně jako člověka který si jde dakar očuchat a vyzkoušet jestli by se mu to líbilo s tím že by časem jel jako ostrý kamion... To mi vychází taky ze složení posádky a místa navigatora... logicky by se dalo čekat že tam bude sedět Pepík K aby ho naučil jak co jezdit a tak ale je vidět že si potřebují vychovat další navigátory přecijen Pepík to nemůže jezdit do nekonečna

Co se týče rychlé asist. (rychlé jako že bude jezdit třeba do 15 místa) tak tomu by nejlépe vyhovoval Vrša protože on je placený BGR takže tam by nevznikl ten problém že já to platím tak nebudu někomu krýt záda přece...
Ale to jsou takové úvahy :roll: raději doufat že to pojede všem bez problémů a že asistencí nebudou potřebovat
Už ať to začne :)
pát pro 23, 2016 3:41 pm

Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Příspěvek

Osobně si myslím, že je to spíše tak, že Trněný dal dohromady nějaký budget, což u prokopa stačilo na MAN. Kdyby byl jiný budget, mohl by jet u Buggyry. jenže ty zkušenosti by větší neměl, jen potenciál, že se nebude protloukat Dakarem až někde vzadu. Že se Prokop dal na Dakar s Buggyrou, tak to udělali, že jede asistenci oběma. Škoda že nevyšel start Marka Spáčila s fatboyem, to bych viděl jako smysluplnou kombinaci.

Jinak osobně tipuji, že chladnokrevněji a konzistentněji si bude počínat spíše Aleš, ale bojím se bojím, že jedno auto z těch dvou hoši rozbijou.
pát pro 23, 2016 10:50 pm

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Příspěvek

to JV: On byl ve hře (reálně) i start Spáčila s FB? :shock: Pokud jo tak to je aspoň příslib do budoucna že ho možná ještě uvidíme na dakaru
sob pro 24, 2016 8:09 am

JAN B
Příspěvky: 973
Registrován: sob led 23, 2010 3:49 pm
Bydliště: VELKE ALBRECHTICE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Kdo zajede lepší výsledek? Někdo s Tatrou. :D
ned pro 25, 2016 9:29 am

laik
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Příspěvek

Dovolím si svoje skromný zahořklý hodnocení.

Ať hodí kamenem, kdo nečekal víc. Dva špičkoví jezdci (i když zlí jazykové oprávněně vytahujou, že Aleš celej rok nejezdil), bezvadný auta, z nichž jedno zajelo loni nejlepší českej výsledek a druhý mělo být jeho vylepšeným klonem. Angažování Aleše win-win spojení pro obě entity. Skvělá mediální masáž, semtam nějakej závod v průběhu roku, odhodlání, prachy... A pak? Jako obvykle další zkouška na ten příští, tentokrát už povedenej Dakar. Příští dva budou zase zkušební a potom se postaví ještě novější auto a tak dokola. Rád bych, aby tomu tak nebylo. Krom přiznaných nezaviněných problémů s řízením nebo řemenicí tady krouží stín pochybností jako už několikrát.

Moc bych si přál, aby Aleš zůstal. Ale víme, že ještě ani v listopadu nebude jasno. Každopádně si získal zpátky moje sympatie. Lidsky vyzrál a taky si nepouští hubu na špacír, zvlášť když viděl, jak dopadl Valtr. O kdyby to není, ale přecejen kdyby neopravovali, kdoví kde by byl. A třetí auto by bylo bezva. Provětrat Fatboye je násobně levnější varianta než stavět nový auto. Nejen jako asistenci, ale z prostýho psychologickýho hlediska. Se dvěma autama v zádech se musí jet líp a dá se už i trochu kalkulovat. Kdo by mohl být třetím jezdcem? Vrša? Bylo by to fajn, je to sympaťák. Ale dal by to zdravotně? A zvládl by to technicky? Přecijen je to úplně jinej druh závodění. Navíc je to internista, čili někdo bez sponzorů v zádech. Pokud pominu neustále omílanou ekonomickou stránku věci, pak Spáčila skutečně nepovažuju za nějaký eso. To už i Vlasta podával stabilnější výkony. Občas mám pocit, že kdokoli se jen mihnul v českým kamionu na offroadovým závodě, je kdekým okamžitě blahořečenej.

Každopádně Buggyře věřím asi nejvíc a nebýt jí, nebylo by pomalu komu fandit. Zajímavý by i bylo nasadit též automat. Ale tuším, že zrovna třeba Martin by mu věřil míň než vlastnímu úsudku.
ned led 15, 2017 10:32 am

JAN B
Příspěvky: 973
Registrován: sob led 23, 2010 3:49 pm
Bydliště: VELKE ALBRECHTICE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Laik Souhlas.
Legračni je to, když jel Martin sam, tak se hovořilo o druhém autě. Bez něho to nejde. Po stavbě druhého, bez asistence to nejde.
Samozřejně nejefektivnější je, když je jezdec zaměstnancem a plní rozkazy. Jenže to si dnes dovolí jen matička RUS.
A, že Aleš nema natrenováno (muj názor) je jenom jeho hloupost. Netvrdím, že je to tak jednoduché. Říct třeba Buggyře cely rok budu trénovat a vyvíjet toto auto a přišti rok pojedu.
Jak to je ve skutečnost a co se děje, ví tady na foru jen pár lidi. Kteři o tom stejně nemohou napsat.
Ja osobně znám dva bývale mechaniky. A rači se ani neptám.
ned led 15, 2017 11:13 am

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů