Stránka 2 z 4

Napsal: čtv led 12, 2017 2:19 pm
od toulavejtom
ze mne :v plné polní s polepama

Napsal: čtv led 12, 2017 7:38 pm
od Adjunkt
Já jsem sice hlasoval za "závodní" vzhled, ale v podstatě bych respektoval i předzávodní čistý design. Chápu, že společnost Tatra bude mít asi trochu problém s lepením cizích reklam na své auto...

Napsal: čtv led 12, 2017 8:17 pm
od Jiří Vintr
Já se přidám na stranu již poražených. Obě varianty jsou pro mne přitažlivé, ale pro mne je to 51:49 pro čistou variantu. Vím, že Spida má grafiku na 635ku precizně a pěkně udělanou a plná bojová mě v žádném případě neurazí, naopak. Důvodem je pro mě spíše symboličnost první Tatry na Dakaru než nutnost zdokumentovat autentickou podobu jedné ze dvou tater, co tehdy jely. Sdělení, které ten vůz v muzeu bude dávat, bude to, že tady byl začátek tatrováckého dakaření. Bez ohledu na to, jestli tohle byla 634ka, nebo 635ka. Když ale polep, tak přesně a podle předlohy, žádný hybrid.

U Karlovy čtyřkolky v muzeu je to bohužel ten případ, že byla zbastlená různými pokoutnými přelepy. u ní bych se přimlouval za přelep dle originálu, pač Roman ho taky má. Ale zase tento vůz je ponechán v původní podobě, a v tom je cennější. kdyby se ale renovoval, pak jednoznačně polepit dle originálu v plné polní. první šestikolku bych ale nechal tak, jak vplula na všechny tatrovácké předsoutěžní prospekty, protože symbolizuje něco víc než auto, které odstoupilo těsně před koncem z 8. místa.

Napsal: čtv led 12, 2017 8:27 pm
od ateliersk
No, když vidím tu krásnou designovku co vyjela z fabriky, tak je to jak neposkrvněná pana. Prostě nádhera. Ale ošlehaná kráska, plná šrámů z bojového nasazení, má také svůj neodolatelný půvab. Tak teď babo raď. Osobně by se mě líbila ta kráska plná šrámů, ale to už po pečlivé renovaci nebude ono. Takže pokud projde totální repasí, tak bych se přiklonil k té "neposkvrněné paně" ;-) . Pepa

Napsal: čtv led 12, 2017 8:55 pm
od Jozef Dojčar
Já jsem Romčo pro závodní verzi s polepama :wink: To auto mi přijde atraktivnější.

Napsal: čtv led 12, 2017 8:55 pm
od Rummcajs
Jsem pro ostrou verzi se vším všudy,za mě je nej závodní kamufláž

Napsal: ned led 15, 2017 4:18 pm
od seremed
za mě bez reklam...jak ji grafik učinil...

Napsal: ned led 15, 2017 6:57 pm
od kajman
hlasoval jsem pro verzi bez reklam - auto stejně bude bez šrámů jako nové - tak ať je jak když vyjela z výroby před lety, polepená už v muzeu jedna je :)

Napsal: ned led 15, 2017 9:44 pm
od Olda
Za mě jednoznačně s polepama po dakaru.

Bez polepů to vypadá jako "nultej vůz" kterej sem teda víc zaregistroval jen v základních barvách na plakátech, obrázcích i videích .
Jinak co si pamatuju a co mám i plakáty tak všude byla ostrá tatra s polepama, bez polepů to sem viděl snad jen jednu dvě fotky.

Ale takovej nultej vůz to bych bral jako správnej začátek tatrováckého dakaření v tý čistý podobě to by bylo přesně to co by v takovým muzeu mělo bejt.
Ale když je možnost zrestaurovat ostrou závodní verzi tak určitě se vším všudy jako po závodu ...
Určitě né leštěnku která bude čistotou a barvama připomínat jiný auto (nulťák) který to vlastně začalo..

Obrázek

Obrázek

Napsal: ned led 15, 2017 10:47 pm
od pipiroha
Všichni co sem chodí sice ví o co jde, ale vzal bych také v úvahu to, že běžní civilisté a neználci Dakaru by v Ostrém II. nemuseli vůbec spatřovat závodní auto z Dakaru, pokud by bylo čisté a bez polepů. Jestli rozumíte co tím myslím...

Každopádně nepolepená vypadá perfektně, ale znám ji jako většina ostatních spíše jako polepenou z Dakaru. Proto za mě verzi s polepy :wink: .

Napsal: pon led 16, 2017 5:04 pm
od luboš růžička
Přikláním se k názoru, že by tatra měla být tak jak jela závod, tedy se všem samolepkami ap. Tak ji přeci známe všichni z dobového tisku.

Napsal: pon led 16, 2017 9:40 pm
od nevim
vypadala by dobře jenom s clonou a světelnou rampou :wink: ostatní reklamy a startovní číslo bych řešil magnet polepama :wink: nechal bych všechno odnímatelný pro různý příležitosti

Napsal: úte led 17, 2017 12:20 pm
od seremed
tak to jsi odpověděl přesně podle tvého nicku:)

Napsal: úte led 17, 2017 6:05 pm
od nevim
:lol: :lol: :lol: no jde o to jakej bude mít ten ochranej rám jsou tady na fotkách a videjkách dva odlišný :lol:

Napsal: úte led 17, 2017 6:08 pm
od nevim
mě se víc líbí ten složitější