Stránka 6 z 7
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Napsal: čtv črc 06, 2017 12:06 pm
od herrywood
Však vidíš ne
stačí sledovat videa a fotky (třeba dneska na FB fotka jak lepí číslo
). Ono buďme rádi že sehnali někoho schopného pač sehnat zkušené lidi to chce teda hodně trpělivosti
Jak dlouho tam však bude ti neřeknu
to fakt nevím
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Napsal: čtv črc 06, 2017 12:13 pm
od Dalby
U toho čísla jsem si úplně nebyl jistej, jestli to je on
tak ono známe, že u Aldy jsou často turbolentní změny viz loni MAN
Hlavní aby kluci udrželi Královnu v bezproblémovému chodu a Alda mohl jet na bednu
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Napsal: čtv črc 06, 2017 12:30 pm
od Antonín Švihel
herrywood: Kiliáni pojedou Dakar s Jardou Valtrem
.
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Napsal: čtv črc 06, 2017 6:47 pm
od Jiří Vintr
Tak jsem se snažil koukat na všechny možné fotky z Moskvy, kterých není mnoho, no a opravdu si myslím, že Gerard tam má nápravy s nezávislým zavěšením kol, docela možná ty Timoney nápravy, které používali v roce 2007, upravené o další poznatky. To by značilo i užší rám a nutnost použít nádrže na bocích, jak je vidět. Tehdy to auto skvěle jezdilo, tohle je na tom daleko lépe výkonově, převody, tlumením i rozložením vah a celkovým pohodlím.
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Napsal: čtv črc 06, 2017 7:06 pm
od laik
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Napsal: čtv črc 06, 2017 8:59 pm
od Jiří Vintr
Jinak na týmové fotce z Moskvy je vidět, že Petr Čapka s Loprais týmem v Moskvě opravdu je. Až kluci přijedou, nechám si to povyprávět, jak to bylo, byť nakonec v soutěžní posádce jede Milan. Důvodů může být celá řada, třeba to, že u zajíždění syrového auta by měl být ten, kdo stál u jeho úprav. To je jedno, nějak to kluci dají. Mě teda víc v tuto chvíli zajímá, jak je udělané to Gerardovo auto...
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Napsal: pát črc 07, 2017 6:51 am
od Míra Bálek
Kluci a jak je možné, že Gerard má na svém speciálu nezávislé zavěšení kol? IVECO vyrábí auto s takovým podvozkem?
Jo a je na Silk Way možnost sledování závodníků v reálném čase podobně jako na AFRICA ECO RACE nebo DAKARU? Jestli ano prosím o odkaz.
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Napsal: pát črc 07, 2017 8:33 am
od Jiří Vintr
Jinak co jsem si všiml, tak Gerardovo auto má uložena rezervní kola nastojato v rámu, no a co jsem se koukal, tak i docela nízko. Velký příspěvek k nižšímu těžišti to asi nebude, ale při manipulaci během výměny to asi šikovnější je, proti dosavadní úpravě...
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Napsal: pát črc 07, 2017 10:10 am
od Marko
Iveco pouziva nejaku konstrukciu nezavisleho zavesenia kolies na svojich armadnych specialoch. Cize vramci vyrobneho programu (aj ked velmi specifickeho) Iveco taketo riesenie ponuka.
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Napsal: pát črc 07, 2017 10:15 am
od filip 90
Já jak to tak chápu, tak ono je to vlastně jedno, co to auto má. Jediná důležitá je kabina (a kapota u čumákatých) jakožto určující prvek typu vozu. Podle kapoty a typu kabiny je to tedy Iveco Strator. No a na zbytku auta vlastně nezáleží pokud je sestaven podle pravidel, tedy u nezávislých zavěšení max. zdvih 270 mm, poloha motor, rozložení hmotnosti na nápravy, polohy kabiny, objem motoru atd.
Jinak, to že je to je prostě WRC v podobě kamionu, to je fakt. Na těch rozbitých polňačkách to poletí jak střela. V těžším terénu, hlubokém písku, blátě může nastat problém kvůli malé světlosti přesně jako v roce 2007. Ale takových terénů se nedá v budoucnu moc očekávat.
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Napsal: pát črc 07, 2017 11:19 am
od Coudy
Ono je to asi zhruba tak, jak říká Filip. Nejdůležitější je sériová kabina (u čumákovců i kapota), podle které se určí značka kamionu. Další důležitou věcí je poloha kabiny, motoru (převodovky), objem motoru, max. zdvih náprav, rozložení hmotnosti, rozměry nástavby... A zbytek, to je skládačka ze sériově vyráběných dílů nejrůznějších výrobců. Takže je podle mě úplně jedno, zda má Gerard nápravy Timoney s nezávislým zavěšením nebo klasické tuhé nápravy. Každopádně jsem na jeho nové Torpédo hodně zvědavý. Pokud se mu to nebude sypat, je to technicky hodně zajímavé a řekl bych, že i pekelně dobré a rychlé auto s ambicemi na vítězství.
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Napsal: pát črc 07, 2017 2:55 pm
od Marko
Ano v principe je to tak ako pisete. Viz. Liaz, ktory je tiez "skladacka" s povodnou kabinou. (Ja som len odpovedal na otazky, ci Iveco nieco take ponuka...)
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Napsal: pát črc 07, 2017 4:39 pm
od filip 90
Live stream ze startu.
https://vk.com/clubkamaz
Tak asi ne ze startu ale spíš z Parc fermé. Nový Kapotnik Iveco má prý motor vyladěný na hranici 1000 koní a má 5000 Nm
http://www.gruzovikpress.ru/article/111 ... -syurpriz/
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Napsal: pát črc 07, 2017 5:46 pm
od herrywood
Aleš jak si to štrádoval až na horu jako by šel pro první cenu ale na to si chlapec musí ještě 2 týdny počkat
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Napsal: sob črc 08, 2017 8:23 am
od laik