Stránka 6 z 7

Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy

Napsal: čtv črc 06, 2017 12:06 pm
od herrywood
Však vidíš ne :D stačí sledovat videa a fotky (třeba dneska na FB fotka jak lepí číslo :) ). Ono buďme rádi že sehnali někoho schopného pač sehnat zkušené lidi to chce teda hodně trpělivosti :D
Jak dlouho tam však bude ti neřeknu :D to fakt nevím

Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy

Napsal: čtv črc 06, 2017 12:13 pm
od Dalby
U toho čísla jsem si úplně nebyl jistej, jestli to je on :D tak ono známe, že u Aldy jsou často turbolentní změny viz loni MAN :D Hlavní aby kluci udrželi Královnu v bezproblémovému chodu a Alda mohl jet na bednu :dance:

Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy

Napsal: čtv črc 06, 2017 12:30 pm
od Antonín Švihel
herrywood: Kiliáni pojedou Dakar s Jardou Valtrem :D.

Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy

Napsal: čtv črc 06, 2017 6:47 pm
od Jiří Vintr
Tak jsem se snažil koukat na všechny možné fotky z Moskvy, kterých není mnoho, no a opravdu si myslím, že Gerard tam má nápravy s nezávislým zavěšením kol, docela možná ty Timoney nápravy, které používali v roce 2007, upravené o další poznatky. To by značilo i užší rám a nutnost použít nádrže na bocích, jak je vidět. Tehdy to auto skvěle jezdilo, tohle je na tom daleko lépe výkonově, převody, tlumením i rozložením vah a celkovým pohodlím.

Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy

Napsal: čtv črc 06, 2017 7:06 pm
od laik

Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy

Napsal: čtv črc 06, 2017 8:59 pm
od Jiří Vintr
Jinak na týmové fotce z Moskvy je vidět, že Petr Čapka s Loprais týmem v Moskvě opravdu je. Až kluci přijedou, nechám si to povyprávět, jak to bylo, byť nakonec v soutěžní posádce jede Milan. Důvodů může být celá řada, třeba to, že u zajíždění syrového auta by měl být ten, kdo stál u jeho úprav. To je jedno, nějak to kluci dají. Mě teda víc v tuto chvíli zajímá, jak je udělané to Gerardovo auto...

Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy

Napsal: pát črc 07, 2017 6:51 am
od Míra Bálek
Kluci a jak je možné, že Gerard má na svém speciálu nezávislé zavěšení kol? IVECO vyrábí auto s takovým podvozkem? :shock: Jo a je na Silk Way možnost sledování závodníků v reálném čase podobně jako na AFRICA ECO RACE nebo DAKARU? Jestli ano prosím o odkaz. 8)

Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy

Napsal: pát črc 07, 2017 8:33 am
od Jiří Vintr
Jinak co jsem si všiml, tak Gerardovo auto má uložena rezervní kola nastojato v rámu, no a co jsem se koukal, tak i docela nízko. Velký příspěvek k nižšímu těžišti to asi nebude, ale při manipulaci během výměny to asi šikovnější je, proti dosavadní úpravě...

Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy

Napsal: pát črc 07, 2017 10:10 am
od Marko
Iveco pouziva nejaku konstrukciu nezavisleho zavesenia kolies na svojich armadnych specialoch. Cize vramci vyrobneho programu (aj ked velmi specifickeho) Iveco taketo riesenie ponuka.

Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy

Napsal: pát črc 07, 2017 10:15 am
od filip 90
Já jak to tak chápu, tak ono je to vlastně jedno, co to auto má. Jediná důležitá je kabina (a kapota u čumákatých) jakožto určující prvek typu vozu. Podle kapoty a typu kabiny je to tedy Iveco Strator. No a na zbytku auta vlastně nezáleží pokud je sestaven podle pravidel, tedy u nezávislých zavěšení max. zdvih 270 mm, poloha motor, rozložení hmotnosti na nápravy, polohy kabiny, objem motoru atd.
Jinak, to že je to je prostě WRC v podobě kamionu, to je fakt. Na těch rozbitých polňačkách to poletí jak střela. V těžším terénu, hlubokém písku, blátě může nastat problém kvůli malé světlosti přesně jako v roce 2007. Ale takových terénů se nedá v budoucnu moc očekávat. :wink:

Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy

Napsal: pát črc 07, 2017 11:19 am
od Coudy
Ono je to asi zhruba tak, jak říká Filip. Nejdůležitější je sériová kabina (u čumákovců i kapota), podle které se určí značka kamionu. Další důležitou věcí je poloha kabiny, motoru (převodovky), objem motoru, max. zdvih náprav, rozložení hmotnosti, rozměry nástavby... A zbytek, to je skládačka ze sériově vyráběných dílů nejrůznějších výrobců. Takže je podle mě úplně jedno, zda má Gerard nápravy Timoney s nezávislým zavěšením nebo klasické tuhé nápravy. Každopádně jsem na jeho nové Torpédo hodně zvědavý. Pokud se mu to nebude sypat, je to technicky hodně zajímavé a řekl bych, že i pekelně dobré a rychlé auto s ambicemi na vítězství.

Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy

Napsal: pát črc 07, 2017 2:55 pm
od Marko
Ano v principe je to tak ako pisete. Viz. Liaz, ktory je tiez "skladacka" s povodnou kabinou. (Ja som len odpovedal na otazky, ci Iveco nieco take ponuka...)

Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy

Napsal: pát črc 07, 2017 4:39 pm
od filip 90
Live stream ze startu. https://vk.com/clubkamaz
Tak asi ne ze startu ale spíš z Parc fermé. Nový Kapotnik Iveco má prý motor vyladěný na hranici 1000 koní a má 5000 Nm :lol: :think:
http://www.gruzovikpress.ru/article/111 ... -syurpriz/

Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy

Napsal: pát črc 07, 2017 5:46 pm
od herrywood
Aleš jak si to štrádoval až na horu jako by šel pro první cenu ale na to si chlapec musí ještě 2 týdny počkat :D :D

Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy

Napsal: sob črc 08, 2017 8:23 am
od laik