Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
No, nakonec asi ne, zdá se, že to opravili a nyní je pořadí srovnaný
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Zato Machus se nám někde sekl.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
JHvp: jojo, už se to mění, navíc někteří favoriti startovali zezadu, tak to pak vypadá divně.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Podle toho videa to tam Prokop rve co to jde
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
nero píše:Tomáš Tomeček jezdí tak, aby šetřil auto. Tým má malý, zdroje omezené, auto si staví a servisuje převážně sám. Na Dakaru přední týmy preventivně mění celé sady komponentů, na každou etapu mají např. novou sadu gum atd. Tomáš si toto nemůže dovolit, proto volí jiný styl jízdy. Šlápnout autu pořádně na krk umí každý, jezdit tak, aby byl v rámci omezených možností a výkonů auta dosažen v každém ročníku co nejlepší výsledek, to umí jen pár lidí, k nimž Tomáš určitě patří. Ale také se k tomu propracoval po řadě neúspěchů, hlavně v JA.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Přátelé, dejte už TT konečně pokoj! Tomáš jede jiný závod, ty důvody jsou všem známé, tak nechápu, proč se to tady pořád dokola řeší. Aleš to řekl přesně tak, jak to je. Naši nemají vychytaná auta a nemají tolik natrénováno. To je jediný problém. Protože přesně tak, jak opět zmínil Aleš, rychlost nechybí. Chybí spolehlivost a konzistence. Líbí se mi pokornější Alešův přístup.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Tj ten trychtýř jak všichni zmiňují?
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
pipiroha: Už je to spíš na hospodu, ale dám k tomu ještě vysvětlení. Byla to reakce v návaznosti na to srovnání jízd při testování mezi Alešem a Kolomajzem na jedné straně a TT na straně druhé. Nemyslel jsem to nijak zle vůči prvním dvěma jmenovaným. Ti ale často testují se záměrem "něco zničit", zkoušet vydrž komponentů. Tomáš tyto extrémy nedělá, testuje stejné auto několik let na závodech, proto jeho testování v Čechách a na Slovensku nevypadá tak bombasticky, ale neznamená to, že by při stejném záměru tomu autu nedokázal "šlápnout pořádně na krk".
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Nemáte někdo info, co je s tím Machusem? Motorkářské servery moc nesleduju, tak nevím, kde bych to hledal.
-
- Příspěvky: 302
- Registrován: čtv úno 13, 2014 4:16 pm
- Bydliště: příbor
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
nero. d@rkWolf. Souhlasím s Vámi. Od r. 2009 do r.2013 jezdil s Tatrou Azevedo JAR. Vždy byl v Top 10. Jednou dokonce 5. Jenom Macík st. byl 4. Jinak nikdo z našich lepší výsledek neměl. A když přijedeš ze závodu nikoho nezajímá s čím si jel ale na kterém místě si skončil. Už jsem to tady psal. Tomáš má motor s největším výkonem co kdy Tatra vyrobila. 800 koní a 3007 Nm. To není málo.Ale Tom nemá to zázemí jak tady píšou kluci. Byl jsem svědkem Kamazackého servisu v r. 2014 a 2015 v Africe. Na každé auto po etapě vlítlo 5 mechaniků. A ne že se měnily jenom gumy před každou etapou ale preventivně ve volný den přední náprava a převodovka. Nemluvím o příslušenství /alternátor, kompresor, turba atd/. Tomášovi mechanici už dávno spali a rusové makali na autech. A v r.2015 kdyby se Tom nezakopal a neztratil 3 a čtvrt hod. tak mohl vyhrát. Vždyť tenkrát 2 etapy vyhrál. No a jak je možné že Kamaz se zahrabal v blátě / je to i na youtube/ a Šibalov který byl daleko před ním se vrátil a vytáhl ho. Protože ruské posádky mezi sebou komunikujou sat. tel. což by asi neměli. A nepamatuji se že by Tomáš měl na Dakaru poruchu na motoru.
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: sob led 10, 2015 9:57 pm
- Bydliště: Veselí
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
V tm videu od od Buggyry ze třetí etapy je vidět, že do bivaku řídil Jirka Stross, to je asi poprvé co vidím, že to MK někomu půjčil...
Asi už toho měl plné zuby...
Asi už toho měl plné zuby...
Naposledy upravil(a) jirkaveseli dne úte led 09, 2018 4:56 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 835
- Registrován: sob led 04, 2014 1:09 am
- Bydliště: Neratovice
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Jen jedna takový rýpavá - už mnoho bylo napsáno o tom, že malý český tým s jedním, dvěma kamiony nemůže konkurovat zejm. ve spolehlivosti továrnám. Ale jak to, že v autech to, zdá se, jde? To, jak rychlostně konkurenceschopný a spolehlivý je vůz M. Prokopa (resp. postavený M. Zapletalem), mi přijde neuvěřitelné Letos to nechci zakřiknout, ale loni to auto vydrželo v plný palbě bez větších problémů celý závod, přitom natestováno zase tolik neměli. Podobně Prokop coby jezdec nikdy nemohl konkurovat v klas. rally Loebovi, během roku toho taky najezdí o něco méně, letité zkušenosti mu chyběj zcela...
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
pekos dakar
Ještě jsi zapomněl napsat, že TT klekla doprovodná Tatra. Kamaz mu ji etapu co etapu dotahl do bivaku aby vůbec mohl a měl čím opravovat a ještě mu půjčoval pneumatiky. Jinak by vůbec nedojel.
Ještě jsi zapomněl napsat, že TT klekla doprovodná Tatra. Kamaz mu ji etapu co etapu dotahl do bivaku aby vůbec mohl a měl čím opravovat a ještě mu půjčoval pneumatiky. Jinak by vůbec nedojel.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů