Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Kamazy Shibalov se Sotnikovem asi dojeli spolu, tj. 12. a 13. kamion v cíli.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
JJ, vypadá to, že dorazili pospolu.
Ale furt chybí 2 Renaulty a Alda.
Ale furt chybí 2 Renaulty a Alda.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Alda asi jen tak rychle nedojede a zase je to okolo narozeninového dne. Dneska ma narozky
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
No nic, jdu spát.
Doufám že se Alda do cíle dostane.
Doufám že se Alda do cíle dostane.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Martin Macík:
"Teror jako dneska jsem dlouho nezažil. Takhle má ale vypadat Dakar! Hledali jsme asi 3 body, ty musíte vážně hodně hledat... Bylo to drsný, ale jsme v cíli," dodal s úlevou.
"Teror jako dneska jsem dlouho nezažil. Takhle má ale vypadat Dakar! Hledali jsme asi 3 body, ty musíte vážně hodně hledat... Bylo to drsný, ale jsme v cíli," dodal s úlevou.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Ollie Roučková dorazila, sice skoro s 6ti hodinami na prvního, ale je v cíli. Se 4 hodinami dorazil i Boris Vaculík, v cíli už je i Vasilevsky a Van Genugten se ztrátama kolem 3 hodin.
Z těch co jeli po trase speciály zbejvá Alda, 2 Renaulty, Vishneuski a pak MANy a DAFy, u kterých nevím, jestli jsou závodící, nebo jsou to asistence.
Díval sem se k MAZu na FB a ohledně Vishneuského:
Четвёртый этап не порадовал участников ралли-марафона "Дакар-2018" погодой, наверняка многие сегодня столкнулись с проблемами на спецучастке. Вот и экипаж Алексея Вишневского подстерегла неудача - пробит поддон двигателя.
Однако экипаж Алексея готов к различным ситуациям, надеемся, что опытный механик Андрей Неверович устранит эту проблему и совсем скоро мы увидим ребят на финише."
Rusky neumím, auto-překlad...:
Čtvrtá fáze " Dakaru-2018 " Rallye v maratonu " Dakaru-2018 " se dnes potýká s problémy s specučastke. Tady je posádka Alexej višněvský přepadl selhání - prasklá pánev motoru.
Nicméně, posádka Alexej je připravena na různé situace a doufá, že zkušený mechanik Andrej Neverovič tento problém odstraní a velmi brzy uvidíme kluky na cílové čáře.
(prasklá pánev motoru dle FB překladu-google tvrdí olejová vana)
k Renaultům ani Aldovi sem nic nenašel
Z těch co jeli po trase speciály zbejvá Alda, 2 Renaulty, Vishneuski a pak MANy a DAFy, u kterých nevím, jestli jsou závodící, nebo jsou to asistence.
Díval sem se k MAZu na FB a ohledně Vishneuského:
Четвёртый этап не порадовал участников ралли-марафона "Дакар-2018" погодой, наверняка многие сегодня столкнулись с проблемами на спецучастке. Вот и экипаж Алексея Вишневского подстерегла неудача - пробит поддон двигателя.
Однако экипаж Алексея готов к различным ситуациям, надеемся, что опытный механик Андрей Неверович устранит эту проблему и совсем скоро мы увидим ребят на финише."
Rusky neumím, auto-překlad...:
Čtvrtá fáze " Dakaru-2018 " Rallye v maratonu " Dakaru-2018 " se dnes potýká s problémy s specučastke. Tady je posádka Alexej višněvský přepadl selhání - prasklá pánev motoru.
Nicméně, posádka Alexej je připravena na různé situace a doufá, že zkušený mechanik Andrej Neverovič tento problém odstraní a velmi brzy uvidíme kluky na cílové čáře.
(prasklá pánev motoru dle FB překladu-google tvrdí olejová vana)
k Renaultům ani Aldovi sem nic nenašel
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Tak Alda skutečně lezi v dunovem trychtyri.
Queena je bez posilovace rizeni a bez turba. To pry snad vymeni, ale asi bude konec?! Tak to je sakra skoda, kdy to vlastne Ales naposledy prevratil?
Queena je bez posilovace rizeni a bez turba. To pry snad vymeni, ale asi bude konec?! Tak to je sakra skoda, kdy to vlastne Ales naposledy prevratil?
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Dnešní live vysílání bohužel nebude.
Nocujeme dnes v dunovém poli v poslední části erzety.
Queen lehla na bok v dunovém trychtýři.
Já osobně duny miluju a vždy v nich hodně vydělalváme. Jenže dnes to bylo o něčem jiném.
Odešel hned po startu posilovač řízení a v jednom velkém stoupání nám do toho ještě turbo vypovědělo poslušnost. Zvažovali jsme zda se vůbec pustíme do dun a následně to riskli. Jeli jsme na 40% výkonu a zvládli téměř 90% dun, těch zbývajících 10 se nám bohužel stalo osudným. Celou dobu jsme jeli na želvu a nejnižší možný stupeň s 1 atmosferou tlaku v pneumatikách. Jiná volba nebyla. Poslal jsem Queenu do jednoho trychtýře, který bychom za normálních okolností lehce zvládli, ale v dané konstalaci to prostě nevyšlo. Sesunula se z prudké duny, měl jsem plyn na podlaze, ale výkon tam nebyl. Protiduna byla velmi strmá ale pád byl relativně do měkkého, takže nás nic kromě duše nebolí.
Crash je vetšinou vina pilota a já se k ní hlásím. Rozhodnutí pokračovat i za těchto neoptimálních podmínek jsem si udělal sám ikdyž kluci v kabině nic nenamítali.
Pohádka skončila. Děkujeme všem fanouškům, partnerům a rodině, která byla při nás a v neposlední řadě 3 kamionům, které se snažily Queenu vyprostit.
V noci vyměníme turbodmychadlo a ráno vyrazíme do bivaku.
Speciální DÍKY patří naší posádce Lukáši Jandovi, který jako “nováček” fungoval famózně a rovněž Ferranovi jehož navigace je brilantní.
Rovněž tak i týmu, který makal s maximálním vypětím a ikdyž jsme vysněného cíle nedosáhli, není všem dnům konec.
Aleš Loprais
INSTAFOREX LOPRAIS TEAM
Nocujeme dnes v dunovém poli v poslední části erzety.
Queen lehla na bok v dunovém trychtýři.
Já osobně duny miluju a vždy v nich hodně vydělalváme. Jenže dnes to bylo o něčem jiném.
Odešel hned po startu posilovač řízení a v jednom velkém stoupání nám do toho ještě turbo vypovědělo poslušnost. Zvažovali jsme zda se vůbec pustíme do dun a následně to riskli. Jeli jsme na 40% výkonu a zvládli téměř 90% dun, těch zbývajících 10 se nám bohužel stalo osudným. Celou dobu jsme jeli na želvu a nejnižší možný stupeň s 1 atmosferou tlaku v pneumatikách. Jiná volba nebyla. Poslal jsem Queenu do jednoho trychtýře, který bychom za normálních okolností lehce zvládli, ale v dané konstalaci to prostě nevyšlo. Sesunula se z prudké duny, měl jsem plyn na podlaze, ale výkon tam nebyl. Protiduna byla velmi strmá ale pád byl relativně do měkkého, takže nás nic kromě duše nebolí.
Crash je vetšinou vina pilota a já se k ní hlásím. Rozhodnutí pokračovat i za těchto neoptimálních podmínek jsem si udělal sám ikdyž kluci v kabině nic nenamítali.
Pohádka skončila. Děkujeme všem fanouškům, partnerům a rodině, která byla při nás a v neposlední řadě 3 kamionům, které se snažily Queenu vyprostit.
V noci vyměníme turbodmychadlo a ráno vyrazíme do bivaku.
Speciální DÍKY patří naší posádce Lukáši Jandovi, který jako “nováček” fungoval famózně a rovněž Ferranovi jehož navigace je brilantní.
Rovněž tak i týmu, který makal s maximálním vypětím a ikdyž jsme vysněného cíle nedosáhli, není všem dnům konec.
Aleš Loprais
INSTAFOREX LOPRAIS TEAM
- mc.imi
- Příspěvky: 359
- Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
- Bydliště: Žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Tak Aleš mě opravdu mrzí. Moc sem jim přál aby jim to vycházelo
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
K Aldovi: ad turbo - nedávno se to řešilo, že všechny naše posádky si vozí sebou náhradní turba a dokáží je za cca 1-2h vyměnit v etapě. Tak proč to včas neudělali?
...nebo se to dá chápat tak, že prostě zvolili variantu, jet bez turba dál a ta nevyšla...
...nebo se to dá chápat tak, že prostě zvolili variantu, jet bez turba dál a ta nevyšla...
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Artur se pry snažil dostat queen na kola ale nešlo to. Škoda. Zaprděný gyrtech a jeho turba
A jet v dunach bez turba ? No to asi byl velmi blbý nápad který má ten nejhorší následek
A jet v dunach bez turba ? No to asi byl velmi blbý nápad který má ten nejhorší následek
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Proč turbo nevyměnili taky nechápu, to už by mohla fungovat zkušenost z 2011, ale do toho nemá cenu kecat. Spíš mi zaráží to servo ... bez serva jsem myslel, že se jet nedá...??? Nebo to bylo myšleno odešlo servo >> opravili a pak ještě turbo?
Herry: GYrrtecha mají od Buggyry ale turbo si dávají svoje ne? Myslím od té firmy Special Turbo (zrovna se někde chlubili že tam má Alda od nich něco spešl s kuličkovými ložisky )
Velká škoda pro Aleše ... ta první vyhraná etapa fakt asi "... z kapsy vyhání" je to k nasrání, rozjeté to bylo solidně i s tou ztrátou ze 3.etapy
Herry: GYrrtecha mají od Buggyry ale turbo si dávají svoje ne? Myslím od té firmy Special Turbo (zrovna se někde chlubili že tam má Alda od nich něco spešl s kuličkovými ložisky )
Velká škoda pro Aleše ... ta první vyhraná etapa fakt asi "... z kapsy vyhání" je to k nasrání, rozjeté to bylo solidně i s tou ztrátou ze 3.etapy
Naposledy upravil(a) mirou dne stř led 10, 2018 6:50 am, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Aldy mi je moc líto.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
herrywood: to víme teď, ale já bych tak kritický nebyl- mohlo mu to vyjít a podle mezičasů mohl dojet cca s 1h ztráty na čtvrtém místě a bylo by to super. Akorát to prostě nevyšlo - škoda.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Mirou ajo máš pravdu, ale stejně je ten motor mordor. Největší výhra letošního dakaru je na straně Macíka že si vyvinuli svůj motor. A mají defakto klid. U gyrtechu si furt jednou nohou v hrobě.
Zajímavé bude video od Artura jak ho tahal. Artur sice neudělá moc velký výsledek, ikdyž včera ho udělat mohl, za to bude největším gentlemanem dakaru je to frajer
Zajímavé bude video od Artura jak ho tahal. Artur sice neudělá moc velký výsledek, ikdyž včera ho udělat mohl, za to bude největším gentlemanem dakaru je to frajer
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 hostů