Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Na FB zazněla žádost o fotky nebo video, tak uvidíme, jestli měl někdo z posádky náladu to nějak dokumentovat.
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
No mě spíš překvapuje, že ho vezou s sebou? Protože novej můžeš dát leda v případě, že ho máš...a co tak vím, tak na těch autech vozej úplný kuloví, aj mladej Macík říkal, že to nesmí na té maratonské rozbít, protože na autě nevezou v podstatě nic.
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
No od té doby co jim už rupnul ho možná vozí, minimálně loni ho vozil už Šoltys.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
No nevezli ho... Proč by tam jinak čekali takovou dobu. Jela k nim asistence a dovezla jim ho.
Filip Nikl
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Loni ho nevozil ani Šoltys - ten veze jen kloubouvou hřídel.
A jak píše Filip, kdyby ten kardan měli u sebe, proč by tam pak čekali tak dlouho?
Čekalo se, než jim ho dovezou.
Ne, assistence nemůže pomoct autu v etapě - ale občas jiná možnost není. A pak se čeká, jestli proti tomu někdo bude protestovat.
Před pár lety takto vezli kardan novinářským autem Macíkovi (také trošku mimo pravidla).
A jak píše Filip, kdyby ten kardan měli u sebe, proč by tam pak čekali tak dlouho?
Čekalo se, než jim ho dovezou.
Ne, assistence nemůže pomoct autu v etapě - ale občas jiná možnost není. A pak se čeká, jestli proti tomu někdo bude protestovat.
Před pár lety takto vezli kardan novinářským autem Macíkovi (také trošku mimo pravidla).
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Ale ty za to dostali nějakou pentli jestli si to dobře pamatuji, ale možná to bylo něco jiného.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Fuck off Buggyra
-
- Příspěvky: 302
- Registrován: čtv úno 13, 2014 4:16 pm
- Bydliště: příbor
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
filip90: Já to stejně nechápu. Vloni se jim stalo to samé jak říká M.K. Tak proč si ji teď nevzali.Já být na jejich místě tak vezu i náhradní monoblok a čerpadlo na servo po těch zkušenostech. Já vím že to má nějakou váhu. A ta tatra ty kila ani nepozná. Ale než trávit noc v dunách a závod v prd...
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Pekos dakar:
Kdyby věděli, že se jim to posere, tak by si to určitě vzali. Ale ono vzít si sebou všechno co kdyby náhodou (nejen kardan, ale i ostatní díly - protože nikdy nevíš co klekne) tak je z toho postupně plný kamion. A ano 10 -20 kilo kamion nepozná, ale 500 kilo už je znát.
Kdyby věděli, že se jim to posere, tak by si to určitě vzali. Ale ono vzít si sebou všechno co kdyby náhodou (nejen kardan, ale i ostatní díly - protože nikdy nevíš co klekne) tak je z toho postupně plný kamion. A ano 10 -20 kilo kamion nepozná, ale 500 kilo už je znát.
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Včera někdo pochválil Aleše za videa a dneska už nic.
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř pro 19, 2012 11:34 pm
- Bydliště: Czech
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
spis bych cekal po lonskem roce ze na novem kamionu pro MK bude prostor kolem hridele nejak přeuspořádaný/zakryty, aby v případě roztržení kardanu byla škoda minimalni... treba se to jeste vyjasni ze to meli nejak vylepseny od minula...
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Taky jsem čekal, že to bude nějak ošetřený. U kamionů s tuhýma nápravama jsou kardany většinou zajištěny smyčkou z ocelového lana.
Re: Dakar 2019 - průběh 1. poloviny
Pekos: Jo jo ten kardan má pár kilo... Těžko říct no... Když už vozej třeba turbo.
Pravidla: No ono je to takový... Na co by si kdo vlastně stěžoval? Tatru je potřeba dostat z pouště a MK stejně nepokračuje a ikdyby pokračoval, tak bude mít takovou ztrátu, že je to jedno. Takže vlastně není problém.
Takže ono je to na hraně pravidel, ale! Jedna taková příhoda z Německa, když jsme ještě jezdili. Tam samozřejmě taky byla zakázaná pomoc asistencí. Vzhledem k tomu, že se auta pohybovali v okruhu asi 20 km tak se to daleko víc řešilo. Na Jansovic Tatře prasklo něco na podvozku, nedalo se jet a kluci díl neměli a potřebovali svářečku. Tak se jednalo s pořadateli a vymyslela se klička. Asistence nesmí pomáhat během závodu, ale když náhodou někde v lese na trase najdou svářečku s centrálou a posádka si to opraví sama, tak se s tím samozřejmě nedá nic dělat. To je vlastně jako kdyby jim jí půjčil někdo ze soupeřů. No tak se zařídilo, aby jí v tom lese našli, kluci to tam spíchli a jelo se dál. Něco podobného to bude s tím kardanem.
Pravidla: No ono je to takový... Na co by si kdo vlastně stěžoval? Tatru je potřeba dostat z pouště a MK stejně nepokračuje a ikdyby pokračoval, tak bude mít takovou ztrátu, že je to jedno. Takže vlastně není problém.
Takže ono je to na hraně pravidel, ale! Jedna taková příhoda z Německa, když jsme ještě jezdili. Tam samozřejmě taky byla zakázaná pomoc asistencí. Vzhledem k tomu, že se auta pohybovali v okruhu asi 20 km tak se to daleko víc řešilo. Na Jansovic Tatře prasklo něco na podvozku, nedalo se jet a kluci díl neměli a potřebovali svářečku. Tak se jednalo s pořadateli a vymyslela se klička. Asistence nesmí pomáhat během závodu, ale když náhodou někde v lese na trase najdou svářečku s centrálou a posádka si to opraví sama, tak se s tím samozřejmě nedá nic dělat. To je vlastně jako kdyby jim jí půjčil někdo ze soupeřů. No tak se zařídilo, aby jí v tom lese našli, kluci to tam spíchli a jelo se dál. Něco podobného to bude s tím kardanem.
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů