Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Tak jestli Tatra chtěla propagovat Phoenixe, tak zase moc jinou volbu než BGR neměla. Taky jí šlo i okruhy, což se i částečně stalo - ten "čínskej" závoďák přece nese značku Tatra. A je fakt, že Milan Loprais i jako dealer Tatry nemá úplně nejlepší a nejserióznější pověst.
Že v důsledku takové volby zmizne z Dakaru, to je pravda, ale kdyby si už tehdy vybrala Aleše, neměla by už tehdy jistou účast taky - viz nepřipuštění Královny. Otázkou je, jestli někomu v Tatře za současné situace až tak vadí, že nemusí být na Dakaru...
A co by zajímalo mě. Jestli BGR skončí úplně s náklaďákem, nebo jestli další náklaďák bude mít tuhé nápravy, co udělá s Phoenixy? Furt to jsou použitelný auta a tím, že budou stát někde v hale nezíská nic ani Koloc... Mně by se nejvíc líbilo, kdyby si aspoň jednoho z nich odkoupil nějakej menší soukromej tým, konečně pomalu vyřešil spolehlivost a závodil s nima. Je fakt, že sám ale nevím, kdo by si je měl koupit...
Že v důsledku takové volby zmizne z Dakaru, to je pravda, ale kdyby si už tehdy vybrala Aleše, neměla by už tehdy jistou účast taky - viz nepřipuštění Královny. Otázkou je, jestli někomu v Tatře za současné situace až tak vadí, že nemusí být na Dakaru...
A co by zajímalo mě. Jestli BGR skončí úplně s náklaďákem, nebo jestli další náklaďák bude mít tuhé nápravy, co udělá s Phoenixy? Furt to jsou použitelný auta a tím, že budou stát někde v hale nezíská nic ani Koloc... Mně by se nejvíc líbilo, kdyby si aspoň jednoho z nich odkoupil nějakej menší soukromej tým, konečně pomalu vyřešil spolehlivost a závodil s nima. Je fakt, že sám ale nevím, kdo by si je měl koupit...
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Třeba pojedou styl jako Bonver, navíc je vůbec druhej Phoenix v provozuschopném stavu?
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Je to jen čistě moje soukromá spekulace založená na čtení mezi řádky, ale myslím si, že BGR s dakarskýma náklaďákama končí. Minimálně co se týče vývoje čehokoliv nového. Drahý vývoj, drahý a náročný provoz, malá šance na nějaký výrazný úspěch + končící tovární podpora, ať už byla jakákoliv. Jejich zájem se teď obrátil na SxS, kde by rádi (dle jejich slov) napřesrok jeli s až šesti autama. Pokud Šoltysův Phoenix přežije tenhle Dakar bez úhony, tak si dovedu představit případný pronájem pokud by se našel zájemce, o čemž ale dost pochybuji. Tímhle způsobem by to šlo dělat do doby, než vývoj v kategorii postoupí do té míry, že Phoenix přestane být smysluplně konkurenceschopný. Pak definitivně konec s kamiony. Phoenix po Kolomajzovi dle mě už opravován nebude, naopak se stane (pokud už se tak neděje) dárcem orgánů pro druhé auto.
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2020 - první zprávy
A co třeba varianta: Kolomák letošní Dakar s autem totálně neustojí, rozseká auto, nepůjde mu to, nedá to fyzicky (sám řekl, že v autě je to fyzicky náročnější) atd... A prostě se bude chtít vrátit ke kamionu. A kam by se chtěl vrátit jinam, než k tatře. A Phoenixe by si od Buggyry koupil, pronajal. I když je pravda, že jsou asi rozhádaný, ale třeba by to nějak zalepili, šli by dál a spolupracovali...
A pokud Buggyra skončí, myslíte že by Šoltys skončil taky nebo by sháněl náhradu? Já nevím, já ho neznám a ani z rozhovorů se nedá říct, že by byl do závodění tak zapálenej (Jako třeba MK)
Jinak z jiného soudku: AL v jednom z posledních rozhovorů řekl, že nyní jeho mechaniky čeká repase královny. Takže to vypadá, že jí možná také bude chtít pronajímat, či chystá druhého jezdce do stáje...
A pokud Buggyra skončí, myslíte že by Šoltys skončil taky nebo by sháněl náhradu? Já nevím, já ho neznám a ani z rozhovorů se nedá říct, že by byl do závodění tak zapálenej (Jako třeba MK)
Jinak z jiného soudku: AL v jednom z posledních rozhovorů řekl, že nyní jeho mechaniky čeká repase královny. Takže to vypadá, že jí možná také bude chtít pronajímat, či chystá druhého jezdce do stáje...
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Jirka X: ...tak mám takové obavy, že na tvé otázky v tuhle chvíli nezná odpověď ani MK, ani MŠ a možná ani AL
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Co se Martina Kolomého týče, nemyslím si že by chtěl zůstat u osobáků.
1: Je to duší Tatrovák to je bez debat.
2: V osobácích je neskutečná konkurence, mnohem větší než v kamionech, i kdyby to zajel hodně dobře tak se můžeme bavit o... 20tém místě? Byl by s takovým výsledkem on sám spokojenej? Můj názor je že ne.
3: Technika - k lepšímu autu než u Prokopa se těžko dostane, ale u Prokopa bude vždycky hrát druhý housle tady není o čem diskutovat.
4: Chce Kolomajz hrát druhý housle? Odpověď známe všichni.
1: Je to duší Tatrovák to je bez debat.
2: V osobácích je neskutečná konkurence, mnohem větší než v kamionech, i kdyby to zajel hodně dobře tak se můžeme bavit o... 20tém místě? Byl by s takovým výsledkem on sám spokojenej? Můj názor je že ne.
3: Technika - k lepšímu autu než u Prokopa se těžko dostane, ale u Prokopa bude vždycky hrát druhý housle tady není o čem diskutovat.
4: Chce Kolomajz hrát druhý housle? Odpověď známe všichni.
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Jirka X: Přesně na to jsem myslel, když jsem psal svůj původní příspěvek. Že nejvíc by se mi líbilo, kdyby si jeden Phoenix (nebo i Fat boy) koupil od BGR Kolomý a s malým vlastním týmem bojoval sám... Ale ani se neodvažuji v to doufat.
Jen bych teda přesto (že bych ho radši viděl v Tatře) přál Kolomajzovi co nejlepší výsledek a to, aby nás mile překvapil, jak mu to v osobáku půjde...
Jen bych teda přesto (že bych ho radši viděl v Tatře) přál Kolomajzovi co nejlepší výsledek a to, aby nás mile překvapil, jak mu to v osobáku půjde...
Re: Dakar 2020 - první zprávy
.... Kolomý dle mě není aktuálně schopen dát dohromady ani budget na koupi a následný provoz náklaďáku ve své režii, natož dát do kupy ještě daleko větší budget na další nutný vývoj a věci s tím související. Kolomý by byl ideální figura v situaci, kdy by se Tatra rozhodla provozovat jedno auto ve svém "továrním" týmu. Ale to se rozhodně nestane. Soustružník ze Slatiňan tyhle aktivity nikdy nepodporoval, a jeho mladej je v tomhle ještě horší...
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2020 - první zprávy
A to ja si naopak myslim ze Martin Kolomy se muze v osobakach najit. Jednak v osobakach je vetsi pomer vykon/vaha a Martin je hravej typ, a druhak asi ma nyni k dispozici nejlepsi moznou techniku kterou disponuje soukromej tym. Takze pokud by, jak Martin sam naznacuje, u osobaku nejakou dobu zustal, tak ma slusnou sanci se zlepsovat a posouvat se poradim dopredu. A stale se to nebude tlouct s tim ze bude tymova dvojka, ci trojka ...
Re: Dakar 2020 - první zprávy
na FCB Jiří Vintr obsáhlý článek "Kamiony na Dakaru 2020: hon na Kamaz pokračuje"
https://www.facebook.com/jiri.vintr.37/ ... 4746869644
https://www.facebook.com/jiri.vintr.37/ ... 4746869644
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2020 - první zprávy
spíš sáhl do vosího hnízda dobře mu dávají
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Pan Johny Ka nebo jak si říká mamlas, tak je zralej na pěst, za ty kecy co všude vypouští..
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Zhodnocení super, tak jako vždy od p. Vnitra skvělá práce.
A ke komentáři Kalivody není co říct. Jen snad to, že je úplně ten pán mimo mísu - a nejen on v Buggyře.
A ke komentáři Kalivody není co říct. Jen snad to, že je úplně ten pán mimo mísu - a nejen on v Buggyře.
Re: Dakar 2020 - první zprávy
Johny si měl hlavně nejdřív zjistit, co řekl sám jeho boss, než se pustil do Jirky Vintra. Tady cituji pár vyjádření mentora ze stránek Buggyry a z akce v Mostě:
S pocitem dobře odvedené práce „zabalil“ i týmový šéf Martin Koloc. „Ať už to dopadlo v minulosti jakkoli, vždy jsem potřeboval mít pocit, že jsme pro úspěch udělali všechno. Přesně tak je tomu teď.“ Přesto se dvojnásobný mistr Evropy v závodech tahačů, který pojede na Dakar poprvé jako vlastník týmu, nechce pouštět do prognóz. „Rally spojuje s okruhy snad jen to, že v obou disciplínách mají auta čtyři rola. Martin má na první desítku, Pepa by měl hlavně dojet. Ale jak říkám, mám z toho všeho, včetně atmosféry v týmu, hodně dobrý pocit…“.
Z těchto vyjádření mi nevyplývají vyšší ambice než ty, které uvedl Jirka Vintr.„Dva týdny trvající rally, navíc ve zcela neznámém prostředí, představuje velkou výzvu. V Saúdské Arábii se pojede minimálně pět ročníků, proto je docela logické, že pokud chceme stavět kamion s vítěznou perspektivou, potřebujeme data z více než tří etap,“ popisuje Koloc hlavní úkol Šoltysovy posádky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 19 hostů