Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2020 - průběh 1. poloviny
Milda: mohlo by bejt....je možný, že tam používaj naftu s nižším cetanovým číslem než je zvykem v západní světě. To by pak mělo logiku. Nicméně cetanový číslo se dá zvýšit i dodatečným přidáním příslušného aditiva přímo do nádrže.
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2020 - průběh 1. poloviny
Mazáci mají jakousi laboratoř viděl jsem to na videu u tohočumákovce jak berou vzorek kdesi od motoru pokusím se najít to video, otazkou je jaké aditivum používat
Re: Dakar 2020 - průběh 1. poloviny
Asi to nebude tak jednoduchý, ale kéž by. Předloni to řešil Ouředníček odpojením čidla, ale to je samozřejmě benzíňák...Tedy neřešil špatný benzín, ale nefunkční čidlo.
Re: Dakar 2020 - průběh 1. poloviny
Tak to mají na olej, ale stejně si myslím že ty top týmy používají něco jiného než běžní účastníci, jako příklad na JKARu motorky vroucí bublající benzín to u top jezdců nebylo
Mobilní laboratoř G-Energy si vzala vzorky po ukončení dvou fází závodu
Motor a přepravní olej závodních nákladních vozů týmu " Maz-Sportauto ". G-Energy oleje zajišťují provoz jednotek v těžkých podmínkách " Dakar ", konkrétně za podmínek těžkého prachu a vysokých teplot. Studie má významné změny ve fyzické a chemické vlastnosti přípravku. Všechny díly a systémy motoru jsou v běžném technickém stavu. To se stalo součástí vítězství Sergeje Vyazovich ve druhé etapě!
video https://www.facebook.com/mazsportauto.b ... JsDJjVlz4G
Mobilní laboratoř G-Energy si vzala vzorky po ukončení dvou fází závodu
Motor a přepravní olej závodních nákladních vozů týmu " Maz-Sportauto ". G-Energy oleje zajišťují provoz jednotek v těžkých podmínkách " Dakar ", konkrétně za podmínek těžkého prachu a vysokých teplot. Studie má významné změny ve fyzické a chemické vlastnosti přípravku. Všechny díly a systémy motoru jsou v běžném technickém stavu. To se stalo součástí vítězství Sergeje Vyazovich ve druhé etapě!
video https://www.facebook.com/mazsportauto.b ... JsDJjVlz4G
Re: Dakar 2020 - průběh 1. poloviny
Jednoduchý to nebude už proto, že těžko má Macík či Lopre s sebou laboratoř na zjištění parametrů nafty a taky případný aditiva na úpravu. U KAMAZu by mě to nepřekvapilo. I když tam si spíš dovedu představit, že dopředu vysondovali co do toho budou lejt a upravily motory už předem
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2020 - průběh 1. poloviny
Aleš mluvil o problému s "Turbo speed sensorem". To je otáčkoměr turbodmychadla. Hlídá otáčky turba, aby se nepřetočilo a tím nepoškodilo. V závislosti na otáčkách se pak otvírá obtok turbíny, čímž se sníží průtok plynu a otáčky klesnou. Pokud čidlo ukazuje špatně, tak se obtok otevře zybtečne brzo a turbo nedává potřebný tlak. Cursore86 nekecám moc?
U Macíků těžko říct.
Nekvalitní nafta je otázka, co to znamená. Může být znečištěná takže ucpe / přicpe filtry a čerpadla nejsou schopna dodat dostatek paliva. Může obsahovat vodu...
MAZáci brali vzorek oleje a podle mě dělali tribotechnickou diagnostiku. Jinak řečeno zkoumají jestli jim tam neplave moc špon, což by značilo, že se tam něco někde mele a brzo se to rozsype. Naše kluky bych s tím nepodceňoval, možná to mají taky.
U Macíků těžko říct.
Nekvalitní nafta je otázka, co to znamená. Může být znečištěná takže ucpe / přicpe filtry a čerpadla nejsou schopna dodat dostatek paliva. Může obsahovat vodu...
MAZáci brali vzorek oleje a podle mě dělali tribotechnickou diagnostiku. Jinak řečeno zkoumají jestli jim tam neplave moc špon, což by značilo, že se tam něco někde mele a brzo se to rozsype. Naše kluky bych s tím nepodceňoval, možná to mají taky.
Filip Nikl
Re: Dakar 2020 - průběh 1. poloviny
Dle výsledků jeli poslední úsek nejlepší (Karginov, Shibalov, Viazovich) průměrem necelých 70 km/h. DeGroot by ten samý úsek jel pak průměrem 115 km/h......
Re: Dakar 2020 - průběh 1. poloviny
Nevím, ale průměr 115 je při maximální rychlosti omezené na 140 tak trochu nesmysl. Tam je nějaká bota.
Filip Nikl
Re: Dakar 2020 - průběh 1. poloviny
A nebo při by musel při srovnatelné rychlosti (70 km/h) najít zkratku cca 30 kilometrů. A to se mi zdá také jako blbost.
Re: Dakar 2020 - průběh 1. poloviny
mirasat - díky za informace o Martin Macikovi.
Jsem v práci a nestíhám reportáže tak koukam na příspěvky kolegu zde ve vláknu.
Jsem v práci a nestíhám reportáže tak koukam na příspěvky kolegu zde ve vláknu.
Re: Dakar 2020 - průběh 1. poloviny
Já tomu nějak nerozumím, jak to tam u těch Arabáků funguje-copak oni nevozí zboží? Že Mroviec říkal v Dakaru za oponou nebo co to bylo, že tam je problém sehnat pumpu s naftou-nebo voni mají kamiony na benzín? Na elektriku je nemají určitě, tím sem si jistej... Prej dostali od pořadatele seznam 7 pump (na 8 tisíc km závodu...) kde seženou naftu. A závodním truckům potažmo tomu tomu celému obřímu Dakarskému konvoji tu naftu vozí pořadatel v cisternách nebo jak? Že prej to vypadá, že se Saudové drží staré známé pravdy, že nafta patří do kamen.
Re: Dakar 2020 - průběh 1. poloviny
Tak snad u Aldy a Matese, dnes poladí ty problémy a od zítra to bude šlapat. Jinak musím říct, že jsem měl docela dnes radost, že dokázali k sobě vyjádřit respekt, kdy Aldův mechoš ocenil, že Macík je pustil a nedělal problémy a naopak u Macíku článek, že se dnes s Alešem naháněli a hráli babu
Re: Dakar 2020 - průběh 1. poloviny
Nění zač, já mám taky rachotu, ale končím brzo i jsem doma brzo. Letos je to jiný, chlapci jedou během mojí pracovní doby. Takže mi uniká vývoj rozestupů. Stíhám stěží základní vývoj v etapě. Odpoledne pak projíždím fejsbooky, naštěstí jsou přístupné i ,,nečlenům,,. I já zde nacházím cenné on-line informace. Takže díky všem
Pokora od Lopíků:
"Dvakrát jsme si vyměnili pozici s Martinem Macíkem, u kterého oceňuji fair play. Pustil nás před sebe, protože nás brzdil. Myslím, že měl také nějaký technický problém."
Beru to tak, že naši chlapci to mají v hlavě srovnané a Karel s Dámou jsou nová auta a třeba jejich čas ještě přijde. Pokud by všichni 3 naši kamioňáci urvali první desítku, tak by to byl výbornej výsledek. I se všema dálšíma soucítím: Kolomý, Kubiena, Prokop, Zapletal, Ouředníček a to je zas úděl fanouška.
Tomáše dneska Dakar odměnil: https://m.facebook.com/TomasDKR/videos/ ... y.php&_rdr
Kamaz má a bude mít další problémy, Viazovičovi přeju výhru, ale kilometrů zbývá mraky. Je třeba vydržet
Pokora od Lopíků:
"Dvakrát jsme si vyměnili pozici s Martinem Macíkem, u kterého oceňuji fair play. Pustil nás před sebe, protože nás brzdil. Myslím, že měl také nějaký technický problém."
Beru to tak, že naši chlapci to mají v hlavě srovnané a Karel s Dámou jsou nová auta a třeba jejich čas ještě přijde. Pokud by všichni 3 naši kamioňáci urvali první desítku, tak by to byl výbornej výsledek. I se všema dálšíma soucítím: Kolomý, Kubiena, Prokop, Zapletal, Ouředníček a to je zas úděl fanouška.
Tomáše dneska Dakar odměnil: https://m.facebook.com/TomasDKR/videos/ ... y.php&_rdr
Kamaz má a bude mít další problémy, Viazovičovi přeju výhru, ale kilometrů zbývá mraky. Je třeba vydržet
Re: Dakar 2020 - průběh 1. poloviny
Macíci hledají asi vadný kabel, podobná chyba jako u Aleše
https://www.facebook.com/bigshockracing ... __tn__=K-R
https://www.facebook.com/bigshockracing ... __tn__=K-R
Re: Dakar 2020 - průběh 1. poloviny
dalby: hoď odkazy na ty články ...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů