Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Odpovědět
Brabo
Příspěvky: 205
Registrován: úte dub 08, 2014 3:05 pm
Bydliště: kraj liberecký

Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny

Příspěvek

Co se musí nechat, tak vyváženost žluté Toyoty je suprova, dopadla na všechna 4. Žádné přetaceni. Zvláště u takhe obrovského skoku.
stř led 15, 2020 2:09 pm

Uživatelský avatar
Jakub21
Příspěvky: 93
Registrován: ned pro 27, 2015 11:09 pm
Bydliště: Drásov

Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny

Příspěvek

Škoda, že ta duna nebyla větší. By se proletěli a měli o čem povídat vnoučatům. :D Ale jak dopadli až za, to je průšvih.
stř led 15, 2020 2:12 pm

mirasat
Příspěvky: 1846
Registrován: sob led 06, 2018 10:59 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny

Příspěvek

Zajímalo by mě, jestli bude tento let čmeláka letos překonán :lol: ale sedět bych v tom nechtěl.
stř led 15, 2020 2:40 pm

DjDD
Příspěvky: 188
Registrován: pon led 25, 2016 9:15 am
Bydliště: Praha

Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny

Příspěvek

Tak Alonzovy piruetky byly taky zajímavý...
stř led 15, 2020 2:59 pm

Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 5780
Registrován: pát bře 23, 2007 5:03 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny

Příspěvek

Mazáci dnes v problémech https://www.facebook.com/mazsportauto.b ... aPr735q_WI
Z desáté etapy se mělo stát něco jako dekorace " Dakar ". měl na sobě status " Super maraton " - po dokončení by účastníci měli sloužit své sportovní vybavení samostatně. Zároveň mohou jezdci pomáhat jejich spoluhráči, nebo dokonce soupeři, ale ne mechanika - jim a zástupci tisku akreditovaných ze sportovních týmů, neměli povoleno se konat v šubajte. Náhradní díly ale mohou být použity buď vlastní, které je třeba vzít na palubu a řídit s nimi vzdálenost pódia (což je extra váha) nebo z aut a motocyklu ostatních účastníků. Motor a kvadrociklistov už takovou etapu měli, ale pro posádky, které předvádí v různých kategoriích aut, je to první zážitek z na stage na aktuálním závodě.
Taktika hrají nejdůležitější roli v maraton fázích. Na jedné straně je nutné zachovat potřebné tempo, aby se soupeři s soupeři. Na druhou stranu je ale důležité co nejvíce šetřit vybavení - protože bude nutné ho opravit sami.
Všechny plány účastníků a týmů se ale přes noc šel - délka desáté speciální jednotky byla vážně snížena: místo 534 kilometrů "bojové" vzdálenosti účastníci jeli pouze 345 kilometrů, po které naprosto všechny posádky Byly odeslány na bivuaku v silniční módu.
Důvodem ke snížení vzdálenosti pódia byla zaprášené bouřka, která se hrála ve druhé části speciální jednotky - na-El Poušť ukázala svou super povahu a potvrdila stav neproniknutelné, který nese již několik let. Staletí. Jedná se o jednu z největších a nejžhavější pouští na světě, která se nachází na na poloostrově v Saúdské Arábii, Ománu, Jemenu a Spojených arabských SAE. Písek duny až do výšky 300 metrů, sádrovec pláně, štěrk a načervenalé oranžový písek - velmi krásné, ale pro jezdce velmi těžké.

Ten speciální dívka se stala tak trochu bloku pro Maz-Sportauto Crewsi, na samém začátku speciální části na autě vedoucího závodního týmu Sergej Vâzoviča, který. Trubky levého předního kola. V důsledku toho se posádka musela dvakrát zastavit na trati - poprvé, aby nahradil kolo, a druhé, aby se zavřít, čímž se nezapře schopnost změnit tlak v jednom z kol.
Další dva piloti, Alexej Vishnevsky a Alexander Vasilevsky se také zastavili vedle vâzoviča auta, aby mu pomohli s opravou.
Po dokončení opravy se vâzovič a vasilevsky nadále projít speciální jednotku - Alexander Nyní hraje roli "Rychlého tech", a podporuje další dvě posádky v případě jakýchkoliv problémů.
Na konci dne Alexej Vishnevsky ukázal 11 výsledek za 14 minut za vítězem speciální části. Alexandr Vasilevskij skončil s 17 a Sergej Vâzovič se stal 19
V tomto případě však problémy na kolektivu nekončí. Na Bivuake našla posádka vâzoviča v každém ze zadních pramenů pauzu jednoho plechu. Nyní, jeden z dalších dvou "Mazov" je stát se dárcem těchto detailů.
V návaznosti na výsledky desáté speciální jednotky Andrey karginov nadále vede skóre "nákladní" Skóre. 36 minut pro něj ztrácí druhý Anton Šibalov. Sergej Vâzovič si zachovává třetí pozici - jeho odjezd od vůdce je v tuto chvíli 1 hodina 40 minut.

Sergej Vâzovič, vedoucí sportovního týmu "Maz-sportauto", pilot posádky č. Heslo:
" Stage bylo nešťastné - doslova na desátý kilometr jeden z manometrov ukázal, že máme levé přední kolo... Po několika kilometrech se ukázalo, že nám opravdu ztrácí vzduch. Přestal jsem vyměnit kolo, ale na stále vykazuje ztrátu vzduchu. Oni hledali důvod - odstranit brzdové buben a viděli, že tam byla zlomená trubka, která sloužila vzduchu od mostu až k noze a dále do kola. Kamenný hit nebo tak něco - ale stává se to jednou za tisíc let. Tahle trubka byla rozbitá, jen jsme ji sundat a zavřeli. Tak jsme přestali být schopni změnit tlak v tomto kole. Dej tlak na 3,5 atmosféru a šel jsem použít podcast na další tři kola. Saša Vasilevskij u nás zůstal a jel na pojištění. 100 mil před cílovou linkou nám dostal auto. Z zařízení bylo jasné, že palivové čerpadlo je venku. Naštěstí existuje duplicitní systém s elektrickým čerpadlem. O tři nebo čtyři minuty později jsem na něj přešel a jdeme. Navíc na konci zjistili, že jeden list byl na každé zadní ruce rozbitý. A teď je to problém: budu muset jednoho z kluků sundat z kluků a udělat z jejich auta auto dárce. Zítra budou muset jít svým vlastním tempem ".

Alexej Vishnevsky, pilot posádky ne. 528 Maz-Sportauto.
" Speciální dívka byla dnes snížena téměř o polovinu. Někde už na dvacátého kilometru jsme viděli Sergeje Vâzoviča a zastavili se, abychom zjistili, co můžeme pomoci, trvalo to maximálně šest nebo sedm minut. Ale už 40 kilometrů před dokončit jsme měli problémy s brzdy - museli jsme strávit trochu času kterým, ale obecně byl den dokončen bez problémů ".

Alexander Vasilevskij, pilot posádky č. 508 Maz-Sportauto.
" Dnes jsme prošli jen půl vzdálenosti... Opět jsem pojištěné tým. Dneska nevím, co mám za sebou, ale Sergei měl pauzu a zastavili jsme se, abychom pomohli. Na závěr už dva dorazily ".
stř led 15, 2020 4:45 pm

laik
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny

Příspěvek

Ve stručnosti?
stř led 15, 2020 4:49 pm

msifa
Příspěvky: 2106
Registrován: pát bře 03, 2006 8:32 am
Bydliště: Jižní čechy

Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny

Příspěvek

Tyto strojové překlady jsou strašné....
To už raději odkaz na originál a okomentovat stručně pár slovy.

Stručně:
Viazovič po startu urazil dofukovací potrubí jednoho kola, nemohl závadu najít a tak mu pomáhal další z mazáků. Po opravě pak jeli ve dvojici. Ve spojovací části měl Viazovič problém s palivovým čerpadlem a v bivaku pak zjistil, že mu chybí část listových per na zadní nápravě. Tyto díly pak bude kanibalizovat z toho pomalejšího trambusového Mazu a ten zítra pojede etapu silou vůle pomalým tempem.
stř led 15, 2020 4:55 pm

Neil
Příspěvky: 482
Registrován: pon led 06, 2014 5:39 pm
Bydliště: Prag

Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny

Příspěvek

Jet zítřejší etapu silou vůle pomalým tempem potřebujem od Viazoviče :D
stř led 15, 2020 5:11 pm

DEEREman
Příspěvky: 167
Registrován: ned led 01, 2017 10:02 pm
Bydliště: Kde se dá!

Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny

Příspěvek

Nepřeju nikomu nic zlého, ale nějaká šance na třetí místo Aleše taky pořád je! :pray:
stř led 15, 2020 5:19 pm

mirou
Příspěvky: 1507
Registrován: pát pro 16, 2011 11:49 am
Bydliště: Strakonice

Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny

Příspěvek

Ja věřím i ve stříbro :D .... Aleš potřebuje do postupky :D :lol:.....stát se může ještě leccos, ale jak do pozitiva, tak obráceně :roll:
stř led 15, 2020 5:42 pm

Uživatelský avatar
Pick
Příspěvky: 1391
Registrován: ned led 05, 2014 12:22 pm

Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny

Příspěvek

Nevěřím na zázraky. MAZ už druhou etapu ukazuje, k čemu je mít několik aut. Kdyby jel Vjazovič sám jako AL nebo MM, tak pokud by ještě vůbec jel, tak leda někde na chvostě s mnoha hodinama ztráty. Já se koukám hlavně na toho Sotnikova, toho udržet za zády bude ještě těžká písemka...:think: Na druhou stranu, i když to nedopadne, tak můžou AL i MM bejt na letošní výkon s novejma autama patřičně hrdý :thumbud:
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
stř led 15, 2020 5:52 pm

Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 5780
Registrován: pát bře 23, 2007 5:03 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny

Příspěvek

Toto mě zase dostalo :lol: nadpis článku
Silný vítr překazil taktiku jezdců týmu Buggyra Racing https://www.buggyra.com/article/2003/si ... QsD-ceFhZ8
https://www.youtube.com/watch?v=C5OT3PXtoQ8
stř led 15, 2020 6:03 pm

PtrialM
Příspěvky: 1583
Registrován: ned led 10, 2016 5:03 pm
Bydliště: Brno

Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny

Příspěvek

Nevím zda-li to sem už někdo nedával,Alonsova bouda:
https://www.youtube.com/watch?v=rObTNiJffu8
stř led 15, 2020 6:03 pm

Lu112
Příspěvky: 105
Registrován: stř lis 29, 2017 4:07 pm

Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny

Příspěvek

Pánové začínáme být na vyjádření Buggyry nějak moc alergičtí, vždyť tolik neřekli a snad opravdu šetřili stroje s tím, že to druhý den rozbalí naplno. :D
stř led 15, 2020 6:22 pm

Uživatelský avatar
Pick
Příspěvky: 1391
Registrován: ned led 05, 2014 12:22 pm

Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny

Příspěvek

Že by Šolťák i Machus byli až tak odvážní?? :shock: Vždyť u BGR je synonymem pro "rozbalit naplno" termín "suspendovat" .... :mrgreen:
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
stř led 15, 2020 6:28 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 hostů