Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Co se musí nechat, tak vyváženost žluté Toyoty je suprova, dopadla na všechna 4. Žádné přetaceni. Zvláště u takhe obrovského skoku.
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Škoda, že ta duna nebyla větší. By se proletěli a měli o čem povídat vnoučatům. Ale jak dopadli až za, to je průšvih.
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Zajímalo by mě, jestli bude tento let čmeláka letos překonán ale sedět bych v tom nechtěl.
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Tak Alonzovy piruetky byly taky zajímavý...
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Mazáci dnes v problémech https://www.facebook.com/mazsportauto.b ... aPr735q_WI
Z desáté etapy se mělo stát něco jako dekorace " Dakar ". měl na sobě status " Super maraton " - po dokončení by účastníci měli sloužit své sportovní vybavení samostatně. Zároveň mohou jezdci pomáhat jejich spoluhráči, nebo dokonce soupeři, ale ne mechanika - jim a zástupci tisku akreditovaných ze sportovních týmů, neměli povoleno se konat v šubajte. Náhradní díly ale mohou být použity buď vlastní, které je třeba vzít na palubu a řídit s nimi vzdálenost pódia (což je extra váha) nebo z aut a motocyklu ostatních účastníků. Motor a kvadrociklistov už takovou etapu měli, ale pro posádky, které předvádí v různých kategoriích aut, je to první zážitek z na stage na aktuálním závodě.
Taktika hrají nejdůležitější roli v maraton fázích. Na jedné straně je nutné zachovat potřebné tempo, aby se soupeři s soupeři. Na druhou stranu je ale důležité co nejvíce šetřit vybavení - protože bude nutné ho opravit sami.
Všechny plány účastníků a týmů se ale přes noc šel - délka desáté speciální jednotky byla vážně snížena: místo 534 kilometrů "bojové" vzdálenosti účastníci jeli pouze 345 kilometrů, po které naprosto všechny posádky Byly odeslány na bivuaku v silniční módu.
Důvodem ke snížení vzdálenosti pódia byla zaprášené bouřka, která se hrála ve druhé části speciální jednotky - na-El Poušť ukázala svou super povahu a potvrdila stav neproniknutelné, který nese již několik let. Staletí. Jedná se o jednu z největších a nejžhavější pouští na světě, která se nachází na na poloostrově v Saúdské Arábii, Ománu, Jemenu a Spojených arabských SAE. Písek duny až do výšky 300 metrů, sádrovec pláně, štěrk a načervenalé oranžový písek - velmi krásné, ale pro jezdce velmi těžké.
Ten speciální dívka se stala tak trochu bloku pro Maz-Sportauto Crewsi, na samém začátku speciální části na autě vedoucího závodního týmu Sergej Vâzoviča, který. Trubky levého předního kola. V důsledku toho se posádka musela dvakrát zastavit na trati - poprvé, aby nahradil kolo, a druhé, aby se zavřít, čímž se nezapře schopnost změnit tlak v jednom z kol.
Další dva piloti, Alexej Vishnevsky a Alexander Vasilevsky se také zastavili vedle vâzoviča auta, aby mu pomohli s opravou.
Po dokončení opravy se vâzovič a vasilevsky nadále projít speciální jednotku - Alexander Nyní hraje roli "Rychlého tech", a podporuje další dvě posádky v případě jakýchkoliv problémů.
Na konci dne Alexej Vishnevsky ukázal 11 výsledek za 14 minut za vítězem speciální části. Alexandr Vasilevskij skončil s 17 a Sergej Vâzovič se stal 19
V tomto případě však problémy na kolektivu nekončí. Na Bivuake našla posádka vâzoviča v každém ze zadních pramenů pauzu jednoho plechu. Nyní, jeden z dalších dvou "Mazov" je stát se dárcem těchto detailů.
V návaznosti na výsledky desáté speciální jednotky Andrey karginov nadále vede skóre "nákladní" Skóre. 36 minut pro něj ztrácí druhý Anton Šibalov. Sergej Vâzovič si zachovává třetí pozici - jeho odjezd od vůdce je v tuto chvíli 1 hodina 40 minut.
Sergej Vâzovič, vedoucí sportovního týmu "Maz-sportauto", pilot posádky č. Heslo:
" Stage bylo nešťastné - doslova na desátý kilometr jeden z manometrov ukázal, že máme levé přední kolo... Po několika kilometrech se ukázalo, že nám opravdu ztrácí vzduch. Přestal jsem vyměnit kolo, ale na stále vykazuje ztrátu vzduchu. Oni hledali důvod - odstranit brzdové buben a viděli, že tam byla zlomená trubka, která sloužila vzduchu od mostu až k noze a dále do kola. Kamenný hit nebo tak něco - ale stává se to jednou za tisíc let. Tahle trubka byla rozbitá, jen jsme ji sundat a zavřeli. Tak jsme přestali být schopni změnit tlak v tomto kole. Dej tlak na 3,5 atmosféru a šel jsem použít podcast na další tři kola. Saša Vasilevskij u nás zůstal a jel na pojištění. 100 mil před cílovou linkou nám dostal auto. Z zařízení bylo jasné, že palivové čerpadlo je venku. Naštěstí existuje duplicitní systém s elektrickým čerpadlem. O tři nebo čtyři minuty později jsem na něj přešel a jdeme. Navíc na konci zjistili, že jeden list byl na každé zadní ruce rozbitý. A teď je to problém: budu muset jednoho z kluků sundat z kluků a udělat z jejich auta auto dárce. Zítra budou muset jít svým vlastním tempem ".
Alexej Vishnevsky, pilot posádky ne. 528 Maz-Sportauto.
" Speciální dívka byla dnes snížena téměř o polovinu. Někde už na dvacátého kilometru jsme viděli Sergeje Vâzoviča a zastavili se, abychom zjistili, co můžeme pomoci, trvalo to maximálně šest nebo sedm minut. Ale už 40 kilometrů před dokončit jsme měli problémy s brzdy - museli jsme strávit trochu času kterým, ale obecně byl den dokončen bez problémů ".
Alexander Vasilevskij, pilot posádky č. 508 Maz-Sportauto.
" Dnes jsme prošli jen půl vzdálenosti... Opět jsem pojištěné tým. Dneska nevím, co mám za sebou, ale Sergei měl pauzu a zastavili jsme se, abychom pomohli. Na závěr už dva dorazily ".
Z desáté etapy se mělo stát něco jako dekorace " Dakar ". měl na sobě status " Super maraton " - po dokončení by účastníci měli sloužit své sportovní vybavení samostatně. Zároveň mohou jezdci pomáhat jejich spoluhráči, nebo dokonce soupeři, ale ne mechanika - jim a zástupci tisku akreditovaných ze sportovních týmů, neměli povoleno se konat v šubajte. Náhradní díly ale mohou být použity buď vlastní, které je třeba vzít na palubu a řídit s nimi vzdálenost pódia (což je extra váha) nebo z aut a motocyklu ostatních účastníků. Motor a kvadrociklistov už takovou etapu měli, ale pro posádky, které předvádí v různých kategoriích aut, je to první zážitek z na stage na aktuálním závodě.
Taktika hrají nejdůležitější roli v maraton fázích. Na jedné straně je nutné zachovat potřebné tempo, aby se soupeři s soupeři. Na druhou stranu je ale důležité co nejvíce šetřit vybavení - protože bude nutné ho opravit sami.
Všechny plány účastníků a týmů se ale přes noc šel - délka desáté speciální jednotky byla vážně snížena: místo 534 kilometrů "bojové" vzdálenosti účastníci jeli pouze 345 kilometrů, po které naprosto všechny posádky Byly odeslány na bivuaku v silniční módu.
Důvodem ke snížení vzdálenosti pódia byla zaprášené bouřka, která se hrála ve druhé části speciální jednotky - na-El Poušť ukázala svou super povahu a potvrdila stav neproniknutelné, který nese již několik let. Staletí. Jedná se o jednu z největších a nejžhavější pouští na světě, která se nachází na na poloostrově v Saúdské Arábii, Ománu, Jemenu a Spojených arabských SAE. Písek duny až do výšky 300 metrů, sádrovec pláně, štěrk a načervenalé oranžový písek - velmi krásné, ale pro jezdce velmi těžké.
Ten speciální dívka se stala tak trochu bloku pro Maz-Sportauto Crewsi, na samém začátku speciální části na autě vedoucího závodního týmu Sergej Vâzoviča, který. Trubky levého předního kola. V důsledku toho se posádka musela dvakrát zastavit na trati - poprvé, aby nahradil kolo, a druhé, aby se zavřít, čímž se nezapře schopnost změnit tlak v jednom z kol.
Další dva piloti, Alexej Vishnevsky a Alexander Vasilevsky se také zastavili vedle vâzoviča auta, aby mu pomohli s opravou.
Po dokončení opravy se vâzovič a vasilevsky nadále projít speciální jednotku - Alexander Nyní hraje roli "Rychlého tech", a podporuje další dvě posádky v případě jakýchkoliv problémů.
Na konci dne Alexej Vishnevsky ukázal 11 výsledek za 14 minut za vítězem speciální části. Alexandr Vasilevskij skončil s 17 a Sergej Vâzovič se stal 19
V tomto případě však problémy na kolektivu nekončí. Na Bivuake našla posádka vâzoviča v každém ze zadních pramenů pauzu jednoho plechu. Nyní, jeden z dalších dvou "Mazov" je stát se dárcem těchto detailů.
V návaznosti na výsledky desáté speciální jednotky Andrey karginov nadále vede skóre "nákladní" Skóre. 36 minut pro něj ztrácí druhý Anton Šibalov. Sergej Vâzovič si zachovává třetí pozici - jeho odjezd od vůdce je v tuto chvíli 1 hodina 40 minut.
Sergej Vâzovič, vedoucí sportovního týmu "Maz-sportauto", pilot posádky č. Heslo:
" Stage bylo nešťastné - doslova na desátý kilometr jeden z manometrov ukázal, že máme levé přední kolo... Po několika kilometrech se ukázalo, že nám opravdu ztrácí vzduch. Přestal jsem vyměnit kolo, ale na stále vykazuje ztrátu vzduchu. Oni hledali důvod - odstranit brzdové buben a viděli, že tam byla zlomená trubka, která sloužila vzduchu od mostu až k noze a dále do kola. Kamenný hit nebo tak něco - ale stává se to jednou za tisíc let. Tahle trubka byla rozbitá, jen jsme ji sundat a zavřeli. Tak jsme přestali být schopni změnit tlak v tomto kole. Dej tlak na 3,5 atmosféru a šel jsem použít podcast na další tři kola. Saša Vasilevskij u nás zůstal a jel na pojištění. 100 mil před cílovou linkou nám dostal auto. Z zařízení bylo jasné, že palivové čerpadlo je venku. Naštěstí existuje duplicitní systém s elektrickým čerpadlem. O tři nebo čtyři minuty později jsem na něj přešel a jdeme. Navíc na konci zjistili, že jeden list byl na každé zadní ruce rozbitý. A teď je to problém: budu muset jednoho z kluků sundat z kluků a udělat z jejich auta auto dárce. Zítra budou muset jít svým vlastním tempem ".
Alexej Vishnevsky, pilot posádky ne. 528 Maz-Sportauto.
" Speciální dívka byla dnes snížena téměř o polovinu. Někde už na dvacátého kilometru jsme viděli Sergeje Vâzoviča a zastavili se, abychom zjistili, co můžeme pomoci, trvalo to maximálně šest nebo sedm minut. Ale už 40 kilometrů před dokončit jsme měli problémy s brzdy - museli jsme strávit trochu času kterým, ale obecně byl den dokončen bez problémů ".
Alexander Vasilevskij, pilot posádky č. 508 Maz-Sportauto.
" Dnes jsme prošli jen půl vzdálenosti... Opět jsem pojištěné tým. Dneska nevím, co mám za sebou, ale Sergei měl pauzu a zastavili jsme se, abychom pomohli. Na závěr už dva dorazily ".
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Ve stručnosti?
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Tyto strojové překlady jsou strašné....
To už raději odkaz na originál a okomentovat stručně pár slovy.
Stručně:
Viazovič po startu urazil dofukovací potrubí jednoho kola, nemohl závadu najít a tak mu pomáhal další z mazáků. Po opravě pak jeli ve dvojici. Ve spojovací části měl Viazovič problém s palivovým čerpadlem a v bivaku pak zjistil, že mu chybí část listových per na zadní nápravě. Tyto díly pak bude kanibalizovat z toho pomalejšího trambusového Mazu a ten zítra pojede etapu silou vůle pomalým tempem.
To už raději odkaz na originál a okomentovat stručně pár slovy.
Stručně:
Viazovič po startu urazil dofukovací potrubí jednoho kola, nemohl závadu najít a tak mu pomáhal další z mazáků. Po opravě pak jeli ve dvojici. Ve spojovací části měl Viazovič problém s palivovým čerpadlem a v bivaku pak zjistil, že mu chybí část listových per na zadní nápravě. Tyto díly pak bude kanibalizovat z toho pomalejšího trambusového Mazu a ten zítra pojede etapu silou vůle pomalým tempem.
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Jet zítřejší etapu silou vůle pomalým tempem potřebujem od Viazoviče
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Nepřeju nikomu nic zlého, ale nějaká šance na třetí místo Aleše taky pořád je!
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Ja věřím i ve stříbro .... Aleš potřebuje do postupky .....stát se může ještě leccos, ale jak do pozitiva, tak obráceně
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Nevěřím na zázraky. MAZ už druhou etapu ukazuje, k čemu je mít několik aut. Kdyby jel Vjazovič sám jako AL nebo MM, tak pokud by ještě vůbec jel, tak leda někde na chvostě s mnoha hodinama ztráty. Já se koukám hlavně na toho Sotnikova, toho udržet za zády bude ještě těžká písemka... Na druhou stranu, i když to nedopadne, tak můžou AL i MM bejt na letošní výkon s novejma autama patřičně hrdý
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Toto mě zase dostalo nadpis článku
Silný vítr překazil taktiku jezdců týmu Buggyra Racing https://www.buggyra.com/article/2003/si ... QsD-ceFhZ8
https://www.youtube.com/watch?v=C5OT3PXtoQ8
Silný vítr překazil taktiku jezdců týmu Buggyra Racing https://www.buggyra.com/article/2003/si ... QsD-ceFhZ8
https://www.youtube.com/watch?v=C5OT3PXtoQ8
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Nevím zda-li to sem už někdo nedával,Alonsova bouda:
https://www.youtube.com/watch?v=rObTNiJffu8
https://www.youtube.com/watch?v=rObTNiJffu8
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Pánové začínáme být na vyjádření Buggyry nějak moc alergičtí, vždyť tolik neřekli a snad opravdu šetřili stroje s tím, že to druhý den rozbalí naplno.
Re: Dakar 2020 - průběh 2. poloviny
Že by Šolťák i Machus byli až tak odvážní?? Vždyť u BGR je synonymem pro "rozbalit naplno" termín "suspendovat" ....
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 hostů