Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
já mam aleše na wp2
1 533 ARDAVICHUS (KAZ), KUZMICH (RUS), TURLUBAEV (KAZ) KAMAZ 002:00:48 00:00:00
2 501 LOPRAIS (CZE), ALMÁŠI (CZE), ERNST (CZE) TATRA 002:02:11 00:01:23 00:00:00
3 502 DE ROOY (NLD), RODEWALD (NLD), COLSOUL (BEL) IVECO 002:03:18 00:02:30 00:00:00
pozdě
1 533 ARDAVICHUS (KAZ), KUZMICH (RUS), TURLUBAEV (KAZ) KAMAZ 002:00:48 00:00:00
2 501 LOPRAIS (CZE), ALMÁŠI (CZE), ERNST (CZE) TATRA 002:02:11 00:01:23 00:00:00
3 502 DE ROOY (NLD), RODEWALD (NLD), COLSOUL (BEL) IVECO 002:03:18 00:02:30 00:00:00
pozdě
Naposledy upravil(a) Smil dne pon led 09, 2012 5:15 pm, celkem upraveno 2 x.
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
-
- Příspěvky: 338
- Registrován: pon lis 15, 2010 12:38 pm
- Bydliště: U Mraveniště 1
Koukám, Aleš jede dobře... tak jen tak dál.
Co Kamaz, ale i Stacey je před Alešem...
Co Kamaz, ale i Stacey je před Alešem...
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
André má koncepčně stejné auto (až na nějaké detaily) jako Martin Kolomý, tam se asi nic zásadního vymyslet nedá. Otázka je motor, ten tatrovácký bohužel na špičku již nemá. Ale pokud v předchozí etapě propálili výfukové potrubí, tak by jim to moc dobře nejelo ani s výkonnějším motorem. Uvidíme, co bude za dnešním zpožděním, možná jen klasický defekt.
Ale jak to, že přestal stačit tak znenadání? Schválně jsem si našel jeho loňské výsledky, než odstoupil: 5., 4., 11., 6. a 7. A nyní není schopen dostat se na dostřel první desítky ani když nemá problémy, což je, pravda, dost vzácné. Ten skok je příliš velký na to, aby sedal vysvětlit zrychlením konkurence, ta zrychluje každoročně..
-
- Příspěvky: 338
- Registrován: pon lis 15, 2010 12:38 pm
- Bydliště: U Mraveniště 1
Aleše mě to ukazuje už na WP3 ale bez času jenom s celkovou ztrátou 15min na De Rooye
General WP3
1 502 DE ROOY (NLD), RODEWALD (NLD), COLSOUL (BEL) IVECO 020:45:46 00:00:00
2 501 LOPRAIS (CZE), ALMÁŠI (CZE), ERNST (CZE) TATRA 021:01:10 00:15:24 00:00:00
3 533 ARDAVICHUS (KAZ), KUZMICH (RUS), TURLUBAEV (KAZ) KAMAZ 021:28:39 00:42:53 00:00:00
General WP3
1 502 DE ROOY (NLD), RODEWALD (NLD), COLSOUL (BEL) IVECO 020:45:46 00:00:00
2 501 LOPRAIS (CZE), ALMÁŠI (CZE), ERNST (CZE) TATRA 021:01:10 00:15:24 00:00:00
3 533 ARDAVICHUS (KAZ), KUZMICH (RUS), TURLUBAEV (KAZ) KAMAZ 021:28:39 00:42:53 00:00:00
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
Podvozek je možná koncepčně velmi podobný, ale náhrada tatrováckého motoru CATem s jinými rozměry, hmotností, nepochybně vyšším výkonem a ještě navíc vybaveného vodním chlazením je docela výrazná změna v celkové koncepci vozu. Už jen kvůli zmíněné jiné hmotnosti podle mýho musí být jinak nastaven podvozek a třeba zrovna to dává Kolomému výhodu oproti Andrému. CAT může mít výhodnější těžiště (i když u C 18 nevím nevím) a má nejspíš účinější motorovou brzdu, díky čemuž Kolomý šetří brzdy a může jet větší hranu při sjezdech. Do toho kromě aktérů nikdo nevidí a jediný na čem se shodneme, že legendární V12 má na špičce asi odzvoněno
Naposledy upravil(a) Tomáš Matyska dne pon led 09, 2012 5:53 pm, celkem upraveno 1 x.
Thierry Sabine by to tak nechtěl!!!
-
- Příspěvky: 338
- Registrován: pon lis 15, 2010 12:38 pm
- Bydliště: U Mraveniště 1
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů