Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Určitě vám taky přišel newsletter. Nikde online jsem to nenašel:
EDIT: Tak už naskočil na loprais.czNEWSLETTER INSTAFOREX LOPRAIS TEAM
Kabina Princezny č. 503
Dakar nám klepe, vlastně buší, na dveře! Celý tým je již na místě a poslední přípravy závodního vozu Princezny 69 jsou v plném proudu. Ještě před startem chceme připomenout a představit posádku, která bude hájit barvy InstaForex Loprais Teamu v letošním ročníku.
Je složena ze tří profesionálů, zkušených dakarských soutěžících, schopných v náročných podmínkách plnit své role a úkoly jednotlivě, ale také ze tří velkých osobností a zajímavých chlapů tvořících dobrý silný tým.
Pilot Aleš Loprais, jehož oblíbená věta s úsměvem na tváři je: “Co už.” Používá jí ve vzácných chvílích, kdy něco málo podstatného nestíhá. Jinak toho stíhá hodně a kromě soutěžení všeho druhu, které má od narození v krvi a je pro něj naprosto přirozené téměř ve všech odvětvích sportu, se postupně za pevné podpory své rodiny stal managerem celého týmu. S dálkovými motoristickými soutěžemi má bohaté zkušenosti. Rallye Dakar se účastí již posedmé. V roce 2006 začal jako navigátor v posádce svého strýce, šestinásobného vítěze Rallye Dakar Karla Lopraise. Kvůli zdravotním problémům však závod nedokončili. Svou premiéru v pozici prvního řidiče v roce 2007 zakončil (v posádce s Petrem Gilarem) ihned krásným třetím místem v kategorii kamionů, roku 2011 se mu podařilo vyhrát Rallye Hedvábná stezka. Loni bojoval na Dakaru o vítězství ve velmi napínavém souboji a na minuty těsně, ve spojovacím úseku však měl tým nehodu a musel odstoupit. Na Hedvábné stezce v loňském roce se mu nepodařilo obhájit prvenství, i přes podaný protest za nejasnou situaci, která je o prvenství zřejmě připravila, skončil s posádkou nakonec čtvrtý. Stejně jako strýc i Aleš závodí ve vozech Tatra, s loňským krátkodobým působením pro tým Eurol Veka Racing Team a značku Man.
Teprve pár měsíců sdílí s Alešem Lopraisem kabinu belgický spolujezdec Serge Bruynkens. Jejich spolupráce začala na minulém ročníku Silk Way Rally, kdy Aleš Loprais hostoval v týmu Eurol Veka. Serge Bruynkens začínal jako technik, později byl jako závodní jezdec v automobilových soutěžích nominován na Zlatou helmu. Na Dakar se poprvé dostal v roce 1998 jako technik. Od roku 2009 působí jako spolujezdec v závodních kamionech. Zkušenosti, které nasbíral například v posádce Johana Elferinka, Marcela Van Vliety nebo Petera Versluise, může letos uplatnit v Tatře Aleše Lopraise. Rozhodnutí účastnit se letošní soutěže v našem týmu je pro všechny milou povzbuzující zprávou, protože sympaťák Serge je profesionál a má co nabídnout.
Žádným nováčkem v teamu není naopak mechanik Radim Pustějovský. Jeho technické a navigační schopnosti se budou při náročných etapách letošního Dakaru zajisté hodit, bohaté zkušenosti s náročným terénem také v roli jezdce získal především čtyřletým působením v Mauretánii. Radim je nebojácný rovný člověk a spolehlivý kamarád, který se hned tak ničeho nelekne a nebojí žádné výzvy. Loni byl společně s navigátorem Otou Meřinským členem posádky Bonverdakar Teamu a je moc dobře, že letos jede v oprávněně získaném křesle posádky 503.
Zkrátka Princezna 69 je v dobrých rukou.
Brzy přineseme také zprávy o tom, co účast na Dakaru přinese posádce ze zdravotního hlediska a z pohledu fyzické kondice i náročnosti. V soutěži, kterou pro Vás chystáme se budeme ptát, kolik celá posádka během závodu shodí společně kilogramů. Pokud Vás i toto bude zajímat, budete chtít tipovat a soutěžit o prima ceny, tak pravidelně sledujte naše aktuality i web.
Budeme rádi, když budete fandit s námi! Lucie Houthoofdtová
Naposledy upravil(a) laik dne čtv led 03, 2013 11:06 pm, celkem upraveno 1 x.
S podobnými výroky by se dalo polemizovat, ale když se na ty rozhovory dívám, tak musím konstatovat, že Aleš má vystupování před kamerou zvládnuté opravdu na jedničku. Souvislé věty bez zadrhávání, natahování, přeřeků a zbytečných opakování. Není téměř nic, co by tomu rozhovoru člověk vytknul. Alespoň já z toho mám ten dojem, ač k celkové Alešově prezentaci bych výhrady měl.
jjJJ,
tak mu (Pål A.U) povedz ze
Motiv na hjelme, znazornuje jeho tah,.. na dakarsku bednu. Tvrdili mi/Slobo/ zle jazyky
http://imguol.com/2013/01/03/2jan2013-- ... 56x500.jpg
( najdes ho lahko )
y, v luzích` na Magdalena; za preklad, dakujem.
Pre koho, z cechov alebo slovakov, ?? mame toho roku, urobit nieco podobne
tomuto
http://motoride.sk/galeria/38344.v.jpg
Len tak, od tu, ....
od "ceskoslovenske silnice"
( len dufam,
az ku tomu pride, ze to nebude musiet ist postou .. niekde do Pappuanie )
tak mu (Pål A.U) povedz ze
Motiv na hjelme, znazornuje jeho tah,.. na dakarsku bednu. Tvrdili mi/Slobo/ zle jazyky
http://imguol.com/2013/01/03/2jan2013-- ... 56x500.jpg
( najdes ho lahko )
y, v luzích` na Magdalena; za preklad, dakujem.
Pre koho, z cechov alebo slovakov, ?? mame toho roku, urobit nieco podobne
tomuto
http://motoride.sk/galeria/38344.v.jpg
Len tak, od tu, ....
od "ceskoslovenske silnice"
( len dufam,
az ku tomu pride, ze to nebude musiet ist postou .. niekde do Pappuanie )
místa jsou přiděleny pořadatelem jinak by tam byl docela mrdoples http://www.dakar.com/dakar/2013/docs/pl ... t_Lima.pdf až potom v závodě to bude jinak
no to moze tak byt ale na zaklade niecoho museli rozhodovat kde kto bude, inak by sa mohlo stat ze aj KMR bude od CDT takze na zaciatku museli byt neake poziadavky
Neviete niekto ci sa pojde tento rocnik v jednom casovom pasme, lebo pominule roky viem ze to bolo +neake hodiny a v polke sa to este o hodinu posunulo
Neviete niekto ci sa pojde tento rocnik v jednom casovom pasme, lebo pominule roky viem ze to bolo +neake hodiny a v polke sa to este o hodinu posunulo
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
To spíše bylo dáno možným zmatkem v přidělování míst, pokud v tom prvním seřadišti vůbec nějaké bylo. BDP má v bivacích zamluvenou plochu 50x30 metrů, kde se s oběma Phoenixy počítá, schéma celého bivakového ležení je exaktně dané. Jinak poloha ILT a KMR a CDT je už tradicí skoro v každém bivaku, je to každého volba... letos to ale bude už organizované - přece jen ty bivaky nejsou nekonečné a různých vozidel i lidí tam rapidně přibylo, už v tom byl asi chaos.
Takový malý déja-vu :D :D :D
http://www.uruba.cz/dakar/dakar-2013/45 ... -tymy.html
momentální podoba: http://i48.tinypic.com/19us6v.jpg
http://www.uruba.cz/dakar/dakar-2013/45 ... -tymy.html
momentální podoba: http://i48.tinypic.com/19us6v.jpg
Naposledy upravil(a) laik dne pát led 04, 2013 11:12 am, celkem upraveno 2 x.
Z FB ILT
Tak zrejme jedno z prnich videi od ILT ....to sem zvedav jestli to fakt bude denní zvyklost ---myslim video a vše co slibuji ...byla by to tedy parada ... ale musi se nechat že marketingove to ma zatim Ales zmaknute na 1
http://www.youtube.com/watch?v=aUsffcs7 ... jw&index=1
http://www.youtube.com/watch?v=aUsffcs7 ... jw&index=1
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 55 hostů