Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Dakar 2013 - prve spravy
Dakar 2012 je mrtvy a zacina "odpocet" k Dakaru 2013 (...dufajme, ze lepsiemu).
Tento rok neotvaram diskusiu s tak bombastickou spravou ako minuly rok (navrat Hansa Staceyho), ale prve spravicky su uz aj tak na svete.
Jena z nich hovori, ze van Eerd by mohol nasadit dva Dafy - jeden vo farbach Jumbo a druhy vo farbach prave ziskanej siete obchodov C1000. Este to sice nie je iste, ale tato myslienka je "na stole".
Tento rok neotvaram diskusiu s tak bombastickou spravou ako minuly rok (navrat Hansa Staceyho), ale prve spravicky su uz aj tak na svete.
Jena z nich hovori, ze van Eerd by mohol nasadit dva Dafy - jeden vo farbach Jumbo a druhy vo farbach prave ziskanej siete obchodov C1000. Este to sice nie je iste, ale tato myslienka je "na stole".
Zajímavý je poslední odstavec tohoto článku
http://www.marathonrally.com/news/sa_da ... 435.0.html
Prý se nechal Lavigne slyšet, že se pojede z Limy do Santiago de Chile, Argentině se závod úplně vyhne..
http://www.marathonrally.com/news/sa_da ... 435.0.html
Prý se nechal Lavigne slyšet, že se pojede z Limy do Santiago de Chile, Argentině se závod úplně vyhne..
Já jsem někde četl o stejné trase s tím, že se do argentiny udělá jenom malá odbočka do oblasti kolem Fiambali. Těch možností bude ve hře asi víc, ale zdá se že Argentina by se mohla dostat do ústraní.
Nemám teď čas hledat kde jsem to viděl, tuším jen že to bylo na českých stránkách v souvislosti se dnem volna.
Nemám teď čas hledat kde jsem to viděl, tuším jen že to bylo na českých stránkách v souvislosti se dnem volna.
2013
Kéž by tomu tak bylo. Kromě okolí Fiambaly vcelku není o co stát. Nepříjemné jsou i nesmyslné tahanice s argentinskou policií, která neuznává oficiální akreditace a brání fotografům a kameramanům v práci. Akreditace a s ní spojené vysoké poplatky tak ztrácejí na smyslu a jediným nástrojem jak získat obrázky jsou ostré lokty a pevné nervy. Bohužel diváci a tedy i policie jsou na všech klíčových a vizuálně zajímavých místech. K tomu to úmorné vedro místy přes padesát stupňů a tuny prachu, to je fakt na chcípnutí.. Zlaté Chile a Peru.
Neviem presne kam tuto spravu dat, tak ju dam zatial sem:
Jan de Rooy vraj skusa postavit na nohy nejaky retro-projekt (!!!) a ak sa mu to podari, vrati sa za volant sutazneho kamionu. Nie vsak na Dakar, ale na AER - a zrejme ani nie tak v ulohe favorita, ako skor ako take "oddychove", nostalgicke dobrodruzstvo. Co sa tyka AER a Holandanov - bude tam toho po tohtorocnom Dakare asi viac. Do Afriky sa vraj zvazuje vratit aj Hans Bekx, a takmer urcite tam pojde aj van Lankveld. A ani to este nemusi byt koniec....
Jan de Rooy vraj skusa postavit na nohy nejaky retro-projekt (!!!) a ak sa mu to podari, vrati sa za volant sutazneho kamionu. Nie vsak na Dakar, ale na AER - a zrejme ani nie tak v ulohe favorita, ako skor ako take "oddychove", nostalgicke dobrodruzstvo. Co sa tyka AER a Holandanov - bude tam toho po tohtorocnom Dakare asi viac. Do Afriky sa vraj zvazuje vratit aj Hans Bekx, a takmer urcite tam pojde aj van Lankveld. A ani to este nemusi byt koniec....
O Africe už mluví i u CDT: http://www.czech-dakar.cz/czech-dakar-team-v-praze/
Já říkám proč ne. SilkWay a AER mohou být určitě náhradou za Dakar v Americe. Když tam bude více kamionu, budou i více vidět v médiích. Vše je o penězích. Ale vše se teprve ukáže.
Já říkám proč ne. SilkWay a AER mohou být určitě náhradou za Dakar v Americe. Když tam bude více kamionu, budou i více vidět v médiích. Vše je o penězích. Ale vše se teprve ukáže.
Z rozhovoru: Marek Spáčil by zároveň chtěl zapracovat na novém vozu, který by opět měl vycházet z Tatrovácké koncepce a nejspíš i z původního Markova vozu ze Silk Way a opět s motorem Caterpillar C13... Že by se skutečně jednalo o další kapotovaný speciál? Protože stavět dnes trambusovou verzi by možná znamenalo krok zpět.
Ještě k těm Rváčům, mě se dokument taky velmi líbíl. Pustil jsem ho i rodině, která rozhodně Dakarem nežije tak jako já, a taky se jim to líbilo.
Vlastně nevím, co se tam mohlo Lopraisům nelíbit. Jediné co mě napadá je, že tam byli vylíčeni jako normální lidi co bojujou ze všech sil, jak se dá. Možná si myslí, že to není přesně ten obrázek na prezentaci sponzorům, pro normální lidi to jsou to ale teď rváči na Dakaru
Vlastně nevím, co se tam mohlo Lopraisům nelíbit. Jediné co mě napadá je, že tam byli vylíčeni jako normální lidi co bojujou ze všech sil, jak se dá. Možná si myslí, že to není přesně ten obrázek na prezentaci sponzorům, pro normální lidi to jsou to ale teď rváči na Dakaru
Taky jsem přemýšlel, co se asi Lopraisům nepozdávalo na jinak povedeném dokumentu. Moc jim v tomhle směru nerozumím. A proč něco měnit a vystříhávat, když by se potom vytratila autentičnost, na které to bylo postaveno? A že u Jakubova vypadali, jako když matka káže něco svému 40-ti letému synovi - to je holt fakt a tak to zkrátka reálně bylo. Byť se jim to nemuselo líbit a asi ani nelíbilo. Jakubov v tu chvíli působil jako ředitel zeměkoule, dost mě to zarazilo. Ale o tom dokument byl, o pohledu do zákulisí a to je to, co také fanoušky zajímá. A že nebylo možno natáčet kvůli tomu turbu... Dá se to pochopit, zklamání bylo obrovské, na druhou stranu každá mince má dvě strany a i takové chvíle k tomu patří a jistě by tato "negativní skutečnost" dokument obohatila.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 hostů