Stránka 3 z 4

Napsal: úte črc 10, 2007 12:45 pm
od fox15
Tož díky klidně můžeš poslat, rád se mrknu a ohledně té KArosy nevadí že si nepamatuješ odkud je, mně jenom připadla ta SPZ nějaká povědomá...

Nová linka

Napsal: pát dub 04, 2008 3:43 pm
od inzerce.org
Od 15.2.2008 je v provozu nová autobusová linky firmy INTERBOBIKBUS s.r.o. Informace o dopravní firmě a lince najdete na www.bus24.cz. Každopádně je to již třetí soukromý dopravce do Týna nad Vltavou jedoucí.

Napsal: sob dub 12, 2008 3:31 pm
od agentka007007
No tak uz te zklamu mozna jsi to psal davno ale uz maji 3 Slovbusy a dvoulete karosy C954E zakoupeny jako novy! a ty stary karosy uz nejezdi jen prilezitostne autoskolu

ČSAD autobusy Plzeň a. s.

Napsal: čtv kvě 19, 2011 2:14 pm
od Alexi
Tak já tady zmíním ČSAD Plzeň. Autobusy jsou celkem pěkný a udržovaný, teda až na vyjímky. Jenom mi přijde trochu přiblblý posílat z Domažlic do Prahy SOR C 10,5, když mají k dispozici Neoplan Euroliner. Je pravda, že je 15 metrovej a v Plzni se nezaplní, tak ale aspoň SOR LH 10,5. Je to celý divný - do Prahy jezdí Croswaye, Karosy C 954 nebo SOR C 10,5. Neoplan Euroliner, jedna Karosa a jeden Irisbus Ares 15m, SORY C 10,5 a Karosy C 754 jezdí do Plzně, Euroliner a Aresy jezdí Prahu jenom vyjímečně. No a SOR LH 10,5 a Irisbus LC 956 jezdí ty nejkratší linky po vesnicích kolem 10 km.
Tady je fotka toho Eurolineru, asi nejhezčí bus v Domažlický provozovně.
Obrázek

Napsal: stř zář 14, 2011 3:23 pm
od HOUZAR

Napsal: pát dub 06, 2012 12:14 pm
od HOUZAR

Napsal: stř srp 29, 2012 2:10 pm
od certik-2
Zlatovanek s.r.o _ Policka. Zajimave pestry vozovy park.

Bus dopravci ve VČ

Napsal: pát čer 14, 2013 1:35 pm
od Miquell
Ahoj, co se dopravců tady týče, žádnej zázrak to není. Oredo nás docela slušně dusí, dotace na VL platí na kilometr snad nejmíň z celý ČR. ICOM - maj tam základ nějakejch 10t+ pohyblivá složka, prémie, bonusy, někomu šikovnými to dá i přes 20, ale záleží hodně na výkonu. Hlídaj naftu - maj to podle tabulek od výrobců mercedesů, někdo to řeší jízdou jenom na sudý, podtáčením motorů a podobnejma prasárnama, jinej to řeší dotankováním ze svýho (když za měsíc chybí za litr a dotankuje je to furt lepší než přijít o 3t na prémiích). Vedoucí choděj taky po autobusech, šahaj bílou rukavičkou pod sedačky, do větráků a hledaj za co by mohli sundavat. Podobná situace začíná bejt i u ostatních dopravců - u jednoho nejmenovaného před rokem přišli s tím, že někdo krade naftu, zavedli nějaký opatření, včetně jízdy podle tabulek ale ve výsledku to znamená, že jenom hledaj záminky aby mohli po vzoru ČSAD Ústí nad Orlicí taky dundavat prémie, žádný zloději-o ty jim tolik nejde. Když si to spočítáte - je výhodnější sundat třetině chlapů z vejplaty po litru za to že se do tabulky nevešli, než číhat někde v noci v křoví na nějaký sosače.
Orlobus - když ještě byl, byl dost podobnej ČSAD Ústí nad Orlicí (pár lidí odtamtud tenkrát odešlo a založilo Orlobus), ale ne tolik pedantskej - tzn. úklid jo, ústrojová kázeň perfektní jako všechno okolo, ale zase tolik se na tom nebazírovalo - jako šahání v rukavičce do větráků atd... Po vstupu do Veolie se to tam začalo měnit, místo nažehlenejch modrejch košil s kravatou dostali červený trička (což nejmíň polovinu pěkně vytočilo), a jak možná znáte VT VČ - je to tam asi takový nejrozumnější, co se peněz a jednání týče.
V RK je jeden malý dopravce, Audisbus. Rok a půl svýho života sem tam nechal, je to tam takový... no připadá mi že to tam je rodinná firmička, baví se tam každej s každým, stačí bejt přirozenej a upřímnej což dnes málokde lze. Od první chvilky si mě tam vychovávali, nejen firma ale hlavně kolegové, co sem udělal řidičák a za to jim musim poděkovat.
Ještě docela dobrý to je u CAR TOUR a u zájezdovky v DPmHK, ale peníze jsou všude přibližně plus mínus stejný - kolem 16-22 hrubýho.

Napsal: pát led 16, 2015 2:49 pm
od maschin
Ahoj.
Já pořád nechápu, jak to máte s těmi směnami, když jste řidiči autobusu? Šejdry a tak. Zajímá mě v kolik ráno vstáváte, kdy začínáte jezdit, kdy skončíte a kdy dojedete domů. Jaké směny máte přes týden. Já řidič nejsem, ale chci být a trochu mě děsí ten nedostatek volného času při celodenní směně. Jak to máte? Je jedno u jaké jste firmy, já si potřebuju udělat alespoň trochu představu, co mě čeká, kdy budu vstávát a jak to budu mít s volnem. Přece nejde, abyste měli šejdr celý týden ne?
Pokud někdo zareaguje, tak mu děkuju.

Napsal: pát led 16, 2015 8:45 pm
od jaromir
čau máš dané turnusy denní začínáš kolem páté končíš mezi třetí-čtvrtou,pak se jezdí raní nebo odpoledni a nakonec celý den většinou dva dny pak dva dny doma. Ze začátku dělaš střídače po určité době dostaneš svuj turnus. Máš turnusy kde začínáš doma parkuješ doma jinak dojíždíš.

Napsal: úte úno 17, 2015 4:15 pm
od the rock
je tady někdo kdo jezdí v ČSAD Strakonice? potřeboval bych nějaké informace jak to tam chodí,, pracovní doba, turnusy atd..díky

Dotaz.

Napsal: stř úno 25, 2015 7:35 pm
od vojtaBUS
Zdravím všechny autobusáky :D . Dost dlouho jsem to tady pročítal a po zvážení bych si dovolil zeptat se mistrů volantu, na dvě společnosti z Moravskoslezského kraje. A to na ČSAD Frýdek - Místek a Arrivu Morava (Ostrava). Zajímal by mě celkový přístup k řidičům a výše výdělku. Možná to je jedna paní povídala ale zaslechl jsem že ČSAD. platí na Ostravsku ze všech nejhůř. Dodělávám si sk. D a váhám nad těmito společnostmi i když jsem z Ostravice tak stěhování do Ostravy za prací by nevadilo ale dál to bohužel k vůli rodině a dalším věcem nejde. Už jsem to předběžně obvolal a nejspíš s práci by problém u těchto firem nebyl ale DPO. bych fakt nerad. Taky se ptám proto že sice budu mít osobní schůzky na kterých mi vše asi rádi zodpoví ale jde o to že když jsem ještě na kamionce takové schůzky absolvoval a něco jsme si se zaměstnavateli řekli a nastavili nějaké pravidla tak do měsíce všechno bylo jinak. A také proto že si rozšíření řp. a prof. průkazu hradím sám a stojí mě to všechny úspory a tak nějak si nemůžu dovolit omyl. Hledám stabilní práci alespoň za 18-20.tis. čistého/měs. s denním návratem. Tak když bude někdo kdo zná tyto společnosti a poradí bude mít mou doživotní vděčnost. Moc vám chlapy a popřípadě baby dík šťastné kilometry. S pozdravem budoucí autobusák Vojtěch.

Napsal: stř úno 25, 2015 8:22 pm
od murder
K pracovní době:
Společnost Arriva Východní Čechy situace před rokem jezdilo se jeden turnus celý týden, tam kde je turnus lámaný přes noc se měl jezdit jen on, ale dělá se tak, že jedeš ten noční + denní a druhý den jsi doma a jede to ten co měl mít tu denní - absolutní porušení všeho: http://1drv.ms/17z3BwQ
DP Pardubice vzorový měsíc (tam kde jsou 4 časy za den je šejdr): http://1drv.ms/1vzuETO
V DP chodím z práce odpočatý a s úsměvem, mám zaplacenou každou vteřinu strávenou v práci.
V Arrivě jsem padal na hubu, čekání neplatili, technika šílená...
Jo všimni si že v Arrivě máš ve většině případů pauzu mimo místo nástupu, takže se nemáš jak dostat domů, tudíž sedíš na prdeli a čekáš...
Stačí????

Napsal: pát úno 27, 2015 7:41 pm
od jaromir
čau dělám v Arrivě Morava neníto nejhorší ani nejlepší ale máš jistotu stálého příjmu.Výplaty máš v čas devatého ti zacinká na učtu vše přiznané na pasce svátky přesčasy všechno propláci.Peníze záleží kolik náš hodin rozmezí 17-23 tisic čisteho

Napsal: pát úno 27, 2015 10:26 pm
od vojtaBUS
Diky moc. Všem
Jaromíre nevěděl bys ještě prosím co se alespoň říká mezi řidičema o ČSAD F- M. Díky.