Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák
Ke kloubovým karosám...
- Hnanej je zadek, ale to už tu několikrát projelo.
- V zimě jsou občas problémy, obzvláš? prý rozjezd do kopce, kdy se to občas nepovede
- Co se chování vozu týče, tak s C744 jsem při jízdě dopředu neměl žádný problém, bezproblémový průjezd městem
- Jestli je tam nějaká pojistka, nevím, avšak měla by tam být zvuková signalizace při velkém zalomení kloubu
- Hnanej je zadek, ale to už tu několikrát projelo.
- V zimě jsou občas problémy, obzvláš? prý rozjezd do kopce, kdy se to občas nepovede
- Co se chování vozu týče, tak s C744 jsem při jízdě dopředu neměl žádný problém, bezproblémový průjezd městem
- Jestli je tam nějaká pojistka, nevím, avšak měla by tam být zvuková signalizace při velkém zalomení kloubu
zvuková signalizace + červená kontrolka - zlomení kloubu v okamžiku uvedení do činnosti se nesmí pokračovat v zatáčení ale musí se natočit kola na obrácenou stranu a vůz se musí začít rovnat hrozí zlomení vozu a vážné poškození toho co prochází točnou u meziměstských které mají manuální převodovku hrozí navíc přetrhání lanovodů od řadící páky a to je potom drahá sranda .tzv píše:Ke kloubovým karosám...
- Hnanej je zadek, ale to už tu několikrát projelo.
- V zimě jsou občas problémy, obzvláš? prý rozjezd do kopce, kdy se to občas nepovede
- Co se chování vozu týče, tak s C744 jsem při jízdě dopředu neměl žádný problém, bezproblémový průjezd městem
- Jestli je tam nějaká pojistka, nevím, avšak měla by tam být zvuková signalizace při velkém zalomení kloubu
Jinak je tam ještě žlutá kontrolka takzvaná "Blokace točny" ta svítí do 30Km/h a oznamuje přibrždování točny , ta je uměle bržděna právě do rychlosti 30km/h a je to z důvodu aby se to nevlnilo jako had občas se stane že při prudkém rozjezdu do zatáčky a přehnání to s plynovým pedálem se točna zabrzdí uplně v uhlu 45% a vozidlo se potom valí zlomené kdo to nezná a nesundá hned nohu z plynu dopadne jako jeden kolega který s takto zlomeným vozem najel rohem kloubu na lampu pouličního osvětlení a způsobyl na voze škodu skoro za 150 000kč
Dále má vozidlo ječtě Blokaci točny při couvání po dobu kterou se drží tlačítko blokace vozidlo couvá jako "PRKNO" ale já to nikdy nepoužíval protože mě couvání s odblokovanou točnou nečinilo problémy
Počkej, o tomhle nevím? Já sed za volant kloubáku a starej se. S jízdou i řazením jsem si poradil, otočením vozu po čumáku na relativně malém prostoru taky, trošku problém mi činilo couvání do zatáčky, kdy jsem vůz několikrát málem zlomil, než se podařilo s pomocí kolegy zacouvaním otočit autobus. Rovně jsem couval rovně taktéž.petr.truck píše: Dále má vozidlo ječtě Blokaci točny při couvání po dobu kterou se drží tlačítko blokace vozidlo couvá jako "PRKNO" ale já to nikdy nepoužíval protože mě couvání s odblokovanou točnou nečinilo problémy
jo to znám měl jsem jet před osmi lety s kloubovým Ikarusem sám tak říkám dispečerovy ale já v tom nikdy neseděl a on na mě máš řidičák máš tak si poraďtzv píše: Počkej, o tomhle nevím? Já sed za volant kloubáku a starej se. S jízdou i řazením jsem si poradil, otočením vozu po čumáku na relativně malém prostoru taky, trošku problém mi činilo couvání do zatáčky, kdy jsem vůz několikrát málem zlomil, než se podařilo s pomocí kolegy zacouvaním otočit autobus. Rovně jsem couval rovně taktéž.
tlačítko blokace většinou bývá na levé straně palubní desky vedle volantu podobné tlačítko jako to které se používá na žhavení ikdyž jak znám karosu tak co serie to originál každé auto má tlačítka trochu jinde
Oldo ono to není v tom autě ale v tom mezikusu co je občas přimontován mezi sedadlem a volantem když šlapeš na plyn tak že ti hrabou kola se není čemu divyt že to zlomíš tak že musíš počkat až z garáže dorazí tahač a narovná tě .Olda píše:No ale když se s tou karosou vyšplháš někam do půli kopce a ona se ti pak zlomí do strany tak ti nějaký zatáčení kol na druhou stranu je asi prd platný ne,
Na stodůlkách je takovej kopeček teď tam postavili sídliště Harmonie tak tam jakmile jbyla jen troška sněhu nevyjela ani jadna housenka
V době kdy jsme měli na garáži ještě kloubáky (než zrušily dejvice pak nám je sebraly ) jsme v zimě stáli za sebou dva při rozjezdu na lince 271 do kopce na křižovatce kolegovi se to nechtělo hnout ruzně se to kroutilo hrabalo a podobně a já kolem něj bez problému projel a zmizel v dály ono při automatické převodovce to chce cit v haksně a ne tupou těžkou nohu a když cítím že se to láme moc zastavím zařadím zpátečku stočím kola cuknu si dozadu a můžu pokračovat dál nečekám až se to zalomí ale ono konec konců je někdy lepší to zalomit a počkat si přeci jen proč jezdit a snažit se když to mám za stejné peníze a propooo tuto zimu jsme říkyly že by udělali líp kdyby ty sypače namontovaly na autobusy protože zatím co autobusáci vyjížděli z garáží ve čtyři hodiny a mě se na mých trasách nestalo aby to stálo z důvodu nesjízdnosti tak sylničáře jsme první potkali nejdřív v osm hodin a to my už dobře čtyři hodiny předváděli krasojízdu na saních za 7milionů
hmmm proti mě se tyhle saně řítili šikmo dole v modřanech na tý břečce to pánáčkovi v plným plynu trochu ustřelilo a velmi těžko to srovnával... nutno podotknout že to nebyl hezkej pocit kdyř jsem dumal jestli to srovná nebo se mám někam uklidit... a už vůbec bych nechtěl bejt vevnitř jako cestující.
jo..tam sem viděl jednu zlomenou...prostředkem kloubu byl kousek od nějakého domu...takže tam je to fakt hustýOlda píše:No ale když se s tou karosou vyšplháš někam do půli kopce a ona se ti pak zlomí do strany tak ti nějaký zatáčení kol na druhou stranu je asi prd platný ne,
Na stodůlkách je takovej kopeček teď tam postavili sídliště Harmonie tak tam jakmile jbyla jen troška sněhu nevyjela ani jadna housenka
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů